הקלטת שיחות

הקלטת שיחות

למרכזיה מערכת הקלטת שיחות טלפון, המאפשרת להקליט ולאחסן דיגיטאלית את כל השיחות או את חלקן לצורך אחזור והאזנה להם מאוחר יותר.
תיעוד השיחות בהתאמה אישית לשלוחות,אחסון בארכיון ההקלטות בענן ושליפת קבצי ההקלטות באמצעות ממשק מתקדם המאפשר חיתוך פשוט ואינטואיטיבי,
לשיפור תהליכים, לפתור מחלוקות , לעמוד בדרישות משפטיות, להגדיל את הפרודוקטיביות של העובדים ולשפר את שירות הלקוחות. 
היא מתעדת, מעריכה ומנתחת את האינטראקציות עם הלקוחות וכך מצליחה לחזק את נאמנות הלקוחות לחברה. 

שליפת הקלטות

למרכזיה ממשק חיפוש נוח ומתקדם האפשר חיפוש לפי מספר חתכים כמו מספר השלוחה, תאריך \ שעה, מספר המתקשר ועוד.
והאזנה להקלטות מכל מחשב או סמארטפון, תוך חסכון נפח אחסון בהורדה ושמירת הקובץ בתיקייה ייעודית במחשב או בדרופבוקס ,
קישור ישיר להקלטה מתוך ממשק הניהול מתעדכן באופן אוטומטי,

אחסון שיחות מוקלטות

ניהול קל ופשוט של ארכיון שיחות מוקלטות, עם גישה ישירה לקבצי השמע מכל מחשב או סמארטפון, בהתאם להרשאות הכניסה בארגון.

  • ללא ציוד פיזי, ידע טכני או מאמץ תפעולי ,
  • ניהול הכניסה והגישה לתיקיות הרלוונטיות ע"י השאות מתאימות מאפשרים לך למדר גורמים לא מורשים.
  • דיווח אוטומטי של הקלטת השיחות ישירות למערכות המידע של הארגון (CRM) באמצעות אינטגרציה פשוטה, תיוק של קבצי השיחות המוקלטות בדף הלקוח ליצירת המשכיות בטיפול הארגוני.