מערכות לנהול מוקדים Call Center Management – CCM

מוקדCALL CENTERהוא מוקד טלפוני המספק שירות מענה אנושי, באמצעות הטלפון, למגוון רב של שירותי לקוחות בהם:
הפעלת מענה טלפוני לצורכי שירות לקוחות של מזמין השירות,
מכירה טלפונית של מוצרים, שירותים או מנויים,
תאום פגישה לצורך מכירת שירות או מוצר כלשהו ותחומי פעילות נוספים, כגון: סקרים, זימוניות, טיוב נתונים, זימון לכנסים, מוקדי הזמנות, מוקדי מידע , מוקדי סריקה ועוד.

מערכת Call Center Management CCM,
היא מערכת ניהולית להצגת ביצועי
Call Center בזמן אמת ואיסוף נתונים לצורך ניתוח,מעקב ובקרה לרמת השרות ב- Call Center וביצועי המוקדנים לאורך זמן.
המערכת פועלת במשולב עם מרכזת הטלפונים ומספקת כלי בקרה ניהולי מדויק למנהל המוקד- Call Center.
המערכת פועלת על מחשב המקושר למרכזייה בממשק CTI או בממשק LAN ומציגה מידע בזמן אמת, המוצג במקביל במסך תצוגה חיצוני או על המסכים האישים.

 צור יועצים ותקשורת בע"מ עם נסיון של 30 שנים ביעוץ הקמה וליווי פתרונות למוקדים טלפוניים מתקדמים ואינטגרציה בין מערכות הטלפוניה ומערכות המחשוב,
בצור יועצים יתאימו לכם את המערכת האופטימלית לניהול מוקדי Call center

יתרונות יחודיים

  • התמחות בפיתוח ואינטגרציית מוצרים מותאמים במיוחד לצרכיך.
  • יכולת אינטגרציה בין מערכות IT למערכות תקשורת – חיבור הצד הטלפוני בארגון והקשר עם הלקוח למערכות המידע בארגון.
  • פיתוח מערכות בשימוש הכלים המתקדמים ביותר כדי להבטיח פעולה רציפה ומיטבית של המערכת בארגון.
  • ליווי תהליך ההטמעה לכל אורכו, כולל הדרכה, מסמכי הטמעה ותמיכה צמודה.

פתרונות מתקדמים

  • הקמת מוקדים טלפוניים מתקדמים, כולל תוכנות ואינטגרציה למערכות טלפוניה.
  • אינטגרציה מלאה למערכות CTI, IVR, הקלטה Voice Recognition, מבית Panasonic, טלרד, תדיראן, CTWARE.
  • אפליקציות Call Center למרכזיות Panasonic.
  • תוכנות: CRM טלמרקטינג משולב חייגן, משאבי אנוש כולל שכר ותגמולים, תפוקות ותמריצים, מלאי ומוצרים Billing .
  • מערכות תשלומים באינטרנט וב-IVR .
  • ניהול וטיוב בסיסי נתונים ברמות הגבוהות ביותר.