fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 073-265-99-11

מרכזיות GRANDSTREAM

מרכזיות IP מסדרת UCM62xx של חברת GRANDSTREAM
משלבות בין טכנולוגיות התקשורת ומערכות המידע ומאפשרות בכך מגוון רחב של יישומים מאוחדים הכוללים טלפוניה, וידאו ופקס באמצעות יחידה אחת מתקדמת ההופכים את התקשורת בארגון לנוחה ויעילה יותר. 

מרכזית הטלפון בעלת תכונות טלפונית Sip IP מותאמות ליישום הן על גבי רשתות משרדיות והן על גבי רשתות פס רחב, עם אפשרות להתחבר למספר גדל בהתמדה של ספקי טלפונית SIP ומאפשרות בכך גמישות והפחתת עלויות התקשורת.

סדרת מרכזיות UCM6202 של חברת גרנדסטרים עוצבו כמערכות מודולריות המותאמות לעולם מערכות המידע, הן בטכנולוגיה והן בגודל ובמחברים הפיזיים, תוך כדי הקפדה על נוחות וקלות שימוש, איכות, אמינות וידידותיות לסביבה.

מרכזיות הטלפון תומכות במגוון יחידות קצה: טלפונים חכמים בטכנולוגיית IP, טלפוני IP מבוססי וידאו, תוכנות טלפון למחשבים ניידים, טלפוני DECT IP אלחוטיים, טלפונים רגילים (SLT), מערכות אינטרקום בקרת כניסה וכן אינטגרציה עם טלפונים סלולאריים המאפשרת למשתמשים ניידים ולעובדים מחוץ למשרד להישאר מחוברים למערכת בכל מצב ובכל עת.

מרכזיות טלפון IP גרנסטרים, GRANDSTREAM

שימור השקעת לקוח

מרכזיות טלפון GRANDSTREAM UCM6200 IP עוצבו כמערכות מודולאריות המאפשרות להתאים פתרון תקשורת בהתאם לצרכי הארגון מבחינת קיבולת, טכנולוגיה ויישומים עסקיים.
המערכת מאפשרת חיבור שלוחות טלפון בפרוטוקול SIP סטנדרטי אשר מאפשר ללקוח לבחור את יחידות הקצה מיצרנים שונים בהתאם לצרכים ולתקציב הנדרש וכן שימוש במחשב או סמארטפון כשלוחה של המערכת.
יכולת זו בתוספת מגוון יחידות הקצה המתקדמות מבית GRANDSTREAM והתמיכה בחיבור קווי תקשורת וציוד קצה קיים, מאפשרת שילוב והתאמה מושלמת לצרכי המשתמשים.

אמינות

GRANDSTREAM יצרנית ציוד האלקטרוניקה והטלפוניה מהמובילות והמתקדמות בעולם, מפעילה מנגנון בקרת איכות ובדיקות קפדניות המבוצעות במערכות טרם יציאה מהמפעל ומבטיחות את איכות המוצר.
בנוסף, ניסיון רב השנים של GRANDSTREAM בתחום הטלפוניה העשיר במרוצת הזמן את מנגנוני איתור ותיקון תקלות אפשריות.
כל זאת בשילוב ממשק ניהול מהיר ונוח, מפחית למינימום את פוטנציאל זמן תקלה ומאפשר ללקוח שימוש במערכת יציבה ואמינה לאורך זמן.

כל היתרונות במערכת אחת

כלולמרכזיית Sip IP  מבוססת WEB
כלולחומרת מרכזיה ייעודית, לא מבוסס מחשב
כלולמערכת All In One ללא תוספות וללא רישיונות
כלולפתרון כולל לצרכי המחשוב והתקשורת במחיר  אטרקטיבי
כלולאפשרות לשילוב שימוש בקווי חוץ אנלוגיים עם קווי IP-SIP מקומיים ובינלאומיים.
כלולשמירת על השקעת הלקוח- אין צורך בהחלפת טלפוני SIP או טלפונים רגילים הקיימים ללקוח, אפשרות שימוש בתשתיות קיימות ללקוח ועוד.
כלולאמינות ויציבות גבוהה – התקנה מקומית, אין תלות בקישור לאינטרנט.

 

GRANDSTREAM UCM-62xx All-In-One

הכול כלול במערכת אחת

כלולרישיון מובנה עבור קווי IP-SIP
כלולרישיון מובנה עבור עד שלוחות IP-SIP
כלולמערכת ניתוב שיחות IVR מתקדמת מנוהלת.
כלולמערכת הקלטת שיחות מובנית כולל ארכיון חיפוש Web מתקדם.
כלולמערכת שליחת הודעות קוליות והודעות פקס לדואר אלקטרוני של המשתמש.
כלולתמיכה בשיחות וידאו כולל HD
כלולחדרי וועידה מנוהלים ללא הגבלת כמות
כלולמערכת ניהול תורים כולל מיקום בתור
כלולמערכת דוחות זמן אמת Mini Call Center
כלולמגוון טלפוני קצה GRANDSTREAM IP

 

GRANDSTREAM UCM-62xx All-In-One

תכונות מובנות בסדרת מרכזיות GRANDSTREAM UCM-62xx

נתב שיחות ודואר קולי – IVR

כלולנתב שיחות מתקדם לניתוב השיחות הנכנסות לעסק כולל פתיח חברה, ללא הגבלת ערוצים
כלולהפניית השיחות למחלקות ושלוחות שונות על ידי הקשות חד ספרתיות או הקשת מס' שלוחה
כלולתתי תפריטים לשלל המחלקות בארגון
כלולתמיכה בריבוי שפות מערכת – ליווי המתקשר על פי השפה שבחר בתחילת הנתב עד למענה
כלולגלישת שיחות בין המחלקות והשלוחות באין מענה על מנת לספק מענה אנושי למתקשר
כלולגלישת שיחה לסלולארי/ להשארת הודעה קולית שתועבר לדואר אלקטרוני של נציג הארגון
כלולנתב יום / לילה / הפסקה / חגים וחופשות – אפשרות להגדרת נתבים עם הודעות שונות על פי שעות פעילות המענה הטלפוני והעבודה, שינוי על פי ימים קבועים או ידני
כלולהשמעת מגוון סוגי מוזיקה בהמתנה למתקשר עד למענה נציג

תכונות וכלים טלפונים

כלולעקוב אחרי כולל מידי, בתפוס, באין מענה, תפוס ואין מענה ליעד חיצוני או פנימי
כלולצלצול כפול שיחה נכנסות בשלוחה תצלצל במקביל לנייד או במקור אחר
כלוליומן חיוג חוזר: חיוג חוזר למספרים האחרונים שחויגו על ידי כניסה ליומן חיוג חוזר, כולל הצגת זמן שיחה תאריך ושעה ומשך שיחה אחרונה
כלולשיחות ועידה: ביצוע שיחות ועידה באמצעות השלוחה על ידי הקשה על לחצן הועידה בקלות
כלולחטיפת שיחות: חטיפת שיחה מצלצלת משלוחה ספציפית או חטיפה כללית מכל שלוחה
כלולהעברת שיחות על ידי לחצני חיווי כולל אפשרות להעברה ללא ועם התייעצות
כלולתא קולי הכולל ממשק אינטראקטיבי בעברית (ושפות נוספות) לשמיעת ההודעות, מחיקתם, שמירתם והעברתם לארכיון הודעות, אפשרות להצפנת גישה לתא הקולי על ידי סיסמא, אפשרות להקלטת פתיח אישי לתא הקולי (מגוון פתיחים – תפוס, לא נמצא אין מענה, בחופש ועוד)
כלולהחזק שיחה – אפשרות לביצוע "החזק" לשיחה לצורך המתנה, העברה או טיפול, המתקשר ישמע מוזיקה נעימה בהמתנה עד למשיכת השיחה חזרה על ידי השלוחה
כלולשיחה ממתינה – אפשרות לקבלת שיחה נוספת כממתינה כולל הצגת פרטי המתקשר על הצג ואפשרות מענה
כלוליומן שיחות עבור כל השיחות שבוצעו בשלוחה – נענו / לא נענו / חויגו / הועברו
כלולספר טלפונים ארגוני – על ידי לחיצה על לחצן ספר טלפונים ניתן לצפות ולדפדף בכל אנשי הקשר שהוזנו כולל שם, שם משפחה ומספר
כלולתכונות מנהל – אפשרות להאזנה לשיחה, לחישה לשלוחה וחדירה לשיחה

 

מרכזיית טלפון IP - הכל כלול גרנסטרים

שיחות וחדרי ועידה מנוהלים

כלולחדרי ועידה מובנים במערכת כולל אפשרות כניסה לחדרים על ידי חיוג משלוחה פנימית, חיוג למספר ישיר שהוקצה מבחוץ או כניסה באמצעות הקשה בנתב השיחות
כלולניהול ותזמון חדרי ועידה – ממשק לניהול חדרי ועידה, ניתן לנהל ועידה קיימת או ליצור, ניתן לתזמן שיחות ועידה על פי תאריך ושעה ואלו נמענים (שלוחות פנימיות או מספרי חוץ)
כלולסנכרון יומן Google לצורך תזמון ושיתוף אירוע הועידה ליומן המשתמשים
כלולשליטה מלאה על הנמענים בשיחה כמו השתקת נמען ו/או סילוק מהחדר
כלולהקלטת שם הנמען שמצטרף לוועידה והכרזתו לשאר הנמענים הקיימים

שיחות וחדרי ועידה מנוהלים

מערכת רישום והקלטות שיחות

כלולהקלטת שיחה לכל השלוחות בארגון או חלקן (על פי הגדרה) ללא הגבלה
כלולהקלטת כל השיחות בארגון, נכנס, יוצא, נתב שיחות, הועבר ועוד
כלולארכיון לשמירת ההקלטות
כלולממשק ניהול נוח ויעיל לחיפוש/סינון רישומי שיחות וניגון ההקלטה על פי: תאריך, שעה, מספר שחיוג, מספר שהתקשר שם השלוחה(בעברית) מחלקות וקבוצות צלצול
כלולהפקת דוחות סטטיסטיים עבור פעילות השיחות במרכזיה ופילוח על פי קטגוריה – פנימי, חיצוני, נכנס, יוצא, הכול

מערכת רישום והקלטות שיחות במרכזית טלפון IP גרנסטרים

ניהול תורים ושיחות נכנסות CALL CENTER

בממשק ניהול של מנהל המשמרת / הארגון ניתן לקבל תמונת מצב עדכנית של השיחות להפיק דוחות עבור היסטורית שיחות, ממתינות ופעילות הנציגים בקבוצה:

כלולחלון שיחות וממתינות זמן אמת כולל מצב כל נציגים (פנוי/בשיחה)
כלולהפקת דוחות פעילות שיחות על פי תאריכים
כלולסה"כ זמני שיחה, סה"כ זמן המתנה, אחוז שיחות  ננטשות, סה"כ שיחות ומספר השיחות החוזרות – Call Back
כלולאפשרויות ניהול שיחות פעילות – לחישה לנציג, חדירה לשיחה, האזנה לשיחה והעברת השיחה לנציג אחר

סרגל סטטיסטיקה לקבוצה במרכזית טלפון גרנסטרים

תרשים במערכת סדרת מרכזיות גרנסטרים

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם 073-265-99-11 או מלאו פרטים