לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

נתב שיחות (IVR)

מערכת לניהול ניתוב השיחות בעסק , המאפשרת העברת השיחות לגורמים הרלוונטים בארגון ,
הקמת תפריטים שכבתיים ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח.

 

 

 

ניתוב שיחה לפי זמנים
מערכת ניתוב שיחות כוללת התאמה לשעות וימי הפעילות של הארגון, עם אפשרות השמעה שונה לכל תרחיש,לאיזה תפריט ניתוב חלופי להעביר ומתי להפנות את השיחה לנציג תורן, למוקד השארת הודעות או לתא הקולי.
ניתוב שיחה לפי שעות וימי פעילות כשהמשרד סגור, השיחה תועבר ליעד חלופי לבחירתך – לסמארטפון, למזכירות, לשלוחה אחרת לסניף אחר או לתא הקולי.

ניתוב שיחה מזוהה
זיהוי מקור הניתוב של השיחה הנכנסת, ע"י הגדרת פרמטרים מזהים כמו שם מזוהה או מספר מזוהה קבוע – פרטים אלה יופיעו על גבי צג המכשיר אליו תופנה השיחה.

צלצול קבוצתי Multi-Ring
ניתוב שיחות למספר מרובה של שלוחות בארגון, בו זמנית וללא הגבלה, עד למענה אנושי. הפניית השיחות אפשרית לכל סוג שלוחה במרכזייה, לטלפון נייח, נייד או Softphone, ואפילו לסניפים בחו"ל.

ניתוב אוטומטי אחרון
ניתוב אוטומטי של המתקשר אל הגורם האחרון עימו התקיימה שיחה בארגון, באמצעות זיהוי מספר הטלפון ממנו חויגה השיחה, מאפשר טיפול רציף בלקוחות ונותן תחושה אישית היוצרת מחוייבות.

ניתוב ישיר לשלוחה
העברה ישירה של השיחה ע"י הקשת מספר שלוחה ישירה הידועה מראש.
כך מגיעים למי שצריך בדרך הקצרה ביותר.

ניתוב לפי קוד זיהוי
זיהוי הלקוח במערכת עוד לפני המענה האנושי לשיחה, באמצעות הקשה של מספר ההזמנה או ת.ז, מאפשר לך לעדכן במידע אודות מצב החשבון של הלקוח,
פירוט החיובים החודשיים שלו או סטטוס ההזמנה שבמערכת.

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים