מרכזיה בענן או מרכזיה IP – שאלון לבחירת מרכזיה

איזה סוג מרכזיה?

  • מרכזיה דיגיטלית?
  • מרכזיית IP?
  • מרכזיה מבוססת אסטריקס,
  • מרכזיה IP Centrix,
  • או אפילו מרכזיה אנלוגית,


לשם כך אנו פה !

 

תזמנו איש מכירות בחברתנו הייעוץ חינם !!!
תתארו לו את מבנה החברה עיסוק וכו' , הוא ישאל אתכם מספר שאלות,

לדוגמא:
כמה קווי חוץ יש לכם במרכזיה הקיימת ?
כמה תרצו במרכזיה החדשה?

קווי חוץ הנם הקווים החיצוניים איתם אתם יוצרים קשר מחוץ למשרד ע"י ספקי הקווים (בזק,הוט,סלקום,012 וכו`)
כמות הקווים נקבעת לפי הצרכים של המשרד ולפי סטטיסטיקה של שלושה משתמשים לקו אחד,
כמות זו יכולה להשתנות לפי אופי המשרד: משרד עורכי דין היחס יורד לשני משתמשים לקו
או אפילו מוקד טלפוני ששם היחס הוא 1.3 לכל נציג .
לארגון שברשותו 3 שלוחות ומעלה מומלץ לעבור  למרכזיה בענן
ארגון שברשותו 15 שלוחות ומעלה מומלץ לעבור למרכזיה IP בקישור למרכזיה בענן

ועל ידי כך לחסוך בעלות אחזקת הקווים השוטפת.

כמה שלוחות יש לכם?
כמה תרצו במרכזיה החדשה?

עזרה:
שלוחות הינם הטלפונים אצל המשתמשים,בחדר ישיבות,אינטרקום לדלת,טלפון אלחוטי ועוד.
כמה טלפונים חכמים וכמה פשוטים אתם צריכים במרכזיה החדשה ?

עזרה:
טלפון חכם הנו טלפון המקבל חיווי ממרכזיה לגבי קווי החוץ אם הנם תפוסים או לא,שלוחות תפוסות או לא,
שיחות ועידה בלחיצת כפתור, העברת שיחות בלחיצת כפתור כריזה פריצה לרמקול ועוד תכונות .
מקובל לשים טלפונים חכמים בעמדות מזכירות,מנהלים ואנשים העובדים עם הרבה שיחות בו זמנית ומבצעים הרבה שיחות
.
מרכזיה IP
לארגונים גדולים הפרוסים ברחבי הגלובל מוצע פתרון של מרכזיה בענן בעלת יכולת קישור IP המאפשרת קישור סניפים או אנשים מרוחקים בארץ או בחו"ל ל מרכזיה המקומית.

קישור מרכזיה IP ניתן לפתרון בכמה דרכים,
פתרון מרכזיה במשרדי החברה הראשיים המקושרת למרכזיה בסניף המרוחק,
פתרון טלפונים IP המקושרים למרכזיה הראשית ,
פתרון שלוחות "Soft Phone"  אפליקציה המותקנת על גבי המחשב הנייד או על גבי Smartphone  והפיכתם לשלוחה פנימית של ה מרכזיה,
לחברות המעוניינות לעבוד עם קוי טלפון המסופקים ע"י ספק מחו"ל ניתן להזמין ולקבל קוי SIP בעל קידומת של חו"ל ועל ידי כך לחייג לחול בעלות מקומית.

ניתוב שיחות ותיבות קוליות למרכזיה?
המרכזיות המשווקות היום כוללות בדרך מערכת ניתוב שיחות  IVR תכונה המאפשרת ניתוב שיחות ישירות לשלוחות ,

לדוגמא:

חברת צור יועצים שלום לרשותכם מערכת לניתוב שיחות,
לאגף שרות לקוחות הקישו 2,
למחלקת מכירות 3
וכו`

ניתן גם לאפשר תיבה קולית לכל שלוחה במרכזיה הכוללת אפשרות לשמוע את ההודעה מכל טלפון פנימי או מחוץ לארגון מוגן ע"י סיסמא.
העברת הודעות קוליות שהושארו בתיבה הקולית ל EMAIL  האישי של כל שלוחה .

קישור ל-OUTLOOK
תכונה הקיימת במרכזיות של פנסוניק ומרכזיות אסטריקס

ומאפשרת לסמן את מספר הטלפון מתוך אנשי הקשר ב-OUTLOOK והטלפון חייג את המספר המבוקש,

מיקומכם בתור:
תכונה הניתנת להוספה בתשלום במרכזיות של פנסוניק תדיראן LG ומובנת במרכזיות אסטריקס,

הקלטת שיחות :
תכונה הניתנת להוספה בתשלום במרכזיות  TDA/E של פנסוניק תדיראן LG ,ומובנת במרכזיות NS של פנסוניק ומרכזיות אסטריקס,
אפשרות ביצוע הקלטת שיחות רציפה או ע"פ דרישה. את ההקלטות ניתן לשמור באופן אוטומטי בשרת אחסון חיצוני המאפשר אחסון קבצים רבים לאורך זמן. בעת הצורך ניתן לאחזר הקלטות ע"פ מספר המתקשר, זמן השיחה, מספר השלוחה וכו'.
קבוצות ועידה  אפשרות הגדרת קבוצות ועידה לעד 32 משתתפים כולל אפשרות חיוג לעד 31 משתתפים בלחיצה אחת וכן אפשרות הקשת קוד כניסה לוועידה למשתתפים בחיוג נכנס.

ניידות עם טלפוני
 DECT– ניידות במשרד וקבלת שיחות גם מחוץ לחדר בשטח הארגון ע"י טלפוני DECT מתקדמים, נוחים וקלים לתפעול.

ניהול מוקד שיחות-Call Center  – מערכת לניהול תורים וניתוב שיחות לנציגים פעילים או עובדים כגון במוקד הזמנות, מחלקת זימון תורים, קבוצות שרות לקוחות, מרכז תמיכה טכני וכו'. כולל אפשרות להוספת עמדות מפקח ממוחשבות לניהול, בקרה והפקת דוחות מפורטים.

שלוחה סלולארית – שילוב מכשירים סלולאריים כחלק אינטגראלי ממערכת התקשורת של הארגון.

אינטרקום לדלת ? עם מקודד או בלי?

אינטרקום לדלת המאפשר לדבר ולפתוח את הדלת מכל שלוחה בארגון,
יש אפשרות לשלב גם מקודד לפתיחת הדלת ע"י קוד הניתן לשינוי (מצריך מנעול חשמלי בדלת.)

רגע לפני בחירת מרכזיה
רוצים לדעת יותר ?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה,
חינם ללא כל תשלום.
1-700-70-55-11
אפשר גם במייל : tzur@tzur-com.co.il

tzur1נכתב ע"י צור לוזון
בעל נסיון בתחום
מרכזיות של מעל ל-32 שנים