fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 073-265-99-11

Call Center

מערכת ה-Call-Center המתקדמת של Tzur-com מעניקה לארגון שלך את שלל הכלים למרכזייה בדור החדש. המערכת מאפשרת לך להגדיר את מסכי הניהול בגמישות מלאה ושליטה במסך התצוגה בעזרת widgets מתקדמים, בעזרת מערכת Tzur-com תוכל לשפר את יעילות העסק שלך , להגביר משמעותית את זמן התעסוקה ולהיות בבקרה מלאה בכל רגע נתון ומכל מקום .

 

מאפייני מערכת הניהול וה-Call-Center

מסכי הניהול והממשק הנלווה אליו מאפשרים למנהלים בדרגות ניהול שונות להיות בבקרה מקיפה על ביצועי הנציגים, ניהול התורים , הזרמת השיחות , כמות הממתינים, אחוז דיבור, ניתוב השיחות ועוד .

נתוני זמן אמת

  • תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד בחלוקה מותאמת אישית לצרכי הלקוח ולרמת המשתמש.
  • תצוגת זמן אמת של השיחות המבוצעות Online.
  • עמודות מותאמות לפי צרכי הלקוח: אורך שיחה, זמן הפסקה, זמן תיעוד, כמות שיחות נכנסות/ יוצאות .
  • "שעוני מוניטור"- מותאמים לפי צרכי הלקוח , אחוז דיבור , אורך שיחה ממוצע , כמות שיחות לשעה וכדומה.
  • שעון נוכחות המודד את שעות החיבור של העובד וזמן התעסוקה.

דוחות דינמיים בחתכים שונים

  • שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת .
  • שעון נוכחות עובדים .
  • דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגה ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת.
  • דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה .
  • הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג

ניהול משתמשים ושלוחות

  • שלוחות מתקדמות לשימוש מכל מקום בארץ ובעולם .
  • הקמת/עריכת/הסרת משתמשים ושלוחות בצורה קלה ופשוטה , ללא צורך בטכנאי ובעלויות נוספות.
  • שלוחות Softphone- התקנת שלוחה וחייגן לשימוש מכל מחשב נייח או נייד בכל מקום שקיים חיבור אינטרנט.
  • שלוחות Smartphone- אפשרות לחייג דרך מערכת ה- VOIPTECH מכל android או iphone. (כל השיחות מוקלטות- מתאים לניהול עובדי שטח)

ניהול מערכת ניתוב שיחות מתקדמת

מערכת לניהול והגדרת ניתוב השיחות בעסק שלך, המאפשר לך העברת השיחות לגורמים הרלוונטים בארגון , ניהול זמן המתנה וניהול התורים.

  • ניהול מערכת ניתוב שיחות בדרך קלה ופשוטה הכולל- בניית מערכת הניתוב, העלאת קבצי קול ושינוי בצורה פשוטה בכל זמן נתון וללא עלויות נוספות .
  • שיקוף המיקום בתור לממתינים ושליטה בזמני ההקלטות.
  • אפשרות להשארת הודעה בתא הקולי ושליחה שלה בקובץ למייל
  • שליטה בהעברת השיחות בין השלוחות ובין המוקדים /צוותים ונציגים

מערכת הקלטת שיחות

  • ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .
  • אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.
  • השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.
  • יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון .

שירותים מתקדמים נוספים

  • מוסיקה בהמתנה בבחירה אישית
  • תא קולי למייל
  • API להתממשקות לCrm .
שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם 073-265-99-11 או מלאו פרטים