ניהול מוקדים - Call center

מערכת קול סנטר פנסוניק – CCView

CCView
Panasonic

מערכת CCView הינה כלי לניהול מוקדים לשיפור רמת השירות וליעילות המוקד הטלפוני, מערכת זו המהווה ממשק ראשוני ואפילו עיקרי בין הלקוח לארגון, מערכת זו פותחה במיוחד עבור מרכזיות פנסוניק מעצימה את יכולות  מערכת ה- Call Center המובנות במרכזיות

IQ Call center

IQ Manager
Panasonic

מערכת call Center מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות/פניות לקוחות. המערכת פועלת, בקישור CTI, בשילוב עם כל משפחות המרכזיות מערכת call Center נותנת מענה יעיל ומלא החל ממוקדים קטנים ועד למוקדים גדולים (מאות סוכני/נציגי שירות).