מאפייני מערכת הניהול וה-Call-Center
מסכי הניהול והממשק הנלווה אליו מאפשרים למנהלים בדרגות ניהול שונות להיות בבקרה מקיפה על ביצועי הנציגים, ניהול התורים , הזרמת השיחות , כמות הממתינים, אחוז דיבור, ניתוב השיחות ועוד .
 | נתוני זמן אמת- תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד בחלוקה מותאמת אישית לצרכי הלקוח ולרמת המשתמש.
- תצוגת זמן אמת של השיחות המבוצעות Online.
- עמודות מותאמות לפי צרכי הלקוח: אורך שיחה, זמן הפסקה, זמן תיעוד, כמות שיחות נכנסות/ יוצאות .
- “שעוני מוניטור”- מותאמים לפי צרכי הלקוח , אחוז דיבור , אורך שיחה ממוצע , כמות שיחות לשעה וכדומה.
- שעון נוכחות המודד את שעות החיבור של העובד וזמן התעסוקה.
|
 | דוחות דינמיים בחתכים שונים- שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת .
- שעון נוכחות עובדים .
- דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגה ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת.
- דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה .
- הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג
|
 | ניהול משתמשים ושלוחות- שלוחות מתקדמות לשימוש מכל מקום בארץ ובעולם .
- הקמת/עריכת/הסרת משתמשים ושלוחות בצורה קלה ופשוטה , ללא צורך בטכנאי ובעלויות נוספות.
- שלוחות Softphone- התקנת שלוחה וחייגן לשימוש מכל מחשב נייח או נייד בכל מקום שקיים חיבור אינטרנט.
- שלוחות Smartphone- אפשרות לחייג דרך מערכת ה- VOIPTECH מכל android או iphone. (כל השיחות מוקלטות- מתאים לניהול עובדי שטח)
|
 | סרגל נציגסרגל נציג לנציגי המוקד להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך הדשבורד וסנכרון נתונים בזמן אמת. אפליקציית סרגל נציג מאפשרת לך כלים שימושיים לניהול אפקטיבי של לו”ז. מאפייני סרגל הנציג: - ניהול סטטוס תעסוקה לנציגי המוקד בתוך המערכת (הפסקה, כניסה/יציאה, הפסקה אדמיניסטרטיבית) לשימוש גם כשעון נוכחות.
- “כסא חם”: לוג אין למערכת הטלפוניה באמצעות סרגל הנציג מכל עמדה.
- תצוגה של משך זמן השיחה ומונה זמן שהייה בסטטוס נוכחי.
- קבלת שיחה נכנסת מתוך הסרגל כוללת זיהוי מספר הטלפון המחייג (Caller ID).
- בחירת סטאטוס נציג מבין סטאטוסים שנקבעים מראש ע”י מנהל המוקד.
- חיווי על הסטטוס הנציג.
- חיווי על זמן נציג בסטאטוס הנוכחי.
- הצגת פרופיל נציג: שם, מס’.
- שלוחה, סטאטוס וכו’.
- הצגת מצב הטלפון הפיזי של הנציג.
|
 | ניהול מערכת ניתוב שיחות מתקדמתמערכת לניהול והגדרת ניתוב השיחות בעסק שלך, המאפשר לך העברת השיחות לגורמים הרלוונטים בארגון , ניהול זמן המתנה וניהול התורים. - ניהול מערכת ניתוב שיחות בדרך קלה ופשוטה הכולל- בניית מערכת הניתוב, העלאת קבצי קול ושינוי בצורה פשוטה בכל זמן נתון וללא עלויות נוספות .
- שיקוף המיקום בתור לממתינים ושליטה בזמני ההקלטות.
- אפשרות להשארת הודעה בתא הקולי ושליחה שלה בקובץ למייל
- שליטה בהעברת השיחות בין השלוחות ובין המוקדים /צוותים ונציגים
|
 | מערכת הקלטת שיחות- ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .
- אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.
- השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.
- יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון .
|
 | שירותים מתקדמים נוספיםמוסיקה בהמתנה בבחירה אישית - תא קולי למייל
API להתממשקות לCrm . - Call Back חכם היודע להחזיר את השיחה לאדם בחברה שיזם את השיחה,
- תותח שיחות מתקדם,
|