fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

call center

מרכזיה בענן Tzur IP Cloud מספקת פתרון מקיף, הניתנת להתאמה אישית, מאובטחת במיוחד כדי לענות על הצרכים המורכבים של עסקים בעולם.
מרכזיה בענן Tzur IP Cloud ניתנת להרחבה בקלות באמצעות ממשקי API פתוחים ואפשרויות תוספות ומגובה במערכות אבטחה והתמיכה הזמינות רק ממותג מהימן כמו Tzur IP Cloud מאפשרת חיבור לענן גם למרכזי Call center החשובים ביותר לעסקים.
מרכזיה בענן Tzur IP Cloud נמצאת בבעלות, מופעלת ונתמכת ישירות על ידי Tzur-com מאפשרת גידול ותמיכה בעד 2500 שלוחות, עם מערכות אבטחה, מוכחות כדי לענות על הצרכים של ארגונים בינוניים וגדולים ביותר של ימינו.
את כל המידע על שיפור התקשורת במוקדי Call Center קראו בכתבה הבאה.

Tzur IP Cloud

הקמה ותפעול מרכזיה בענן Tzur IP Cloud  אינה דורשת השקעה ראשונית .
מרכזיה בענן Tzur IP Cloud מנוהל ומופעל ממספר שרתים בעולם ובישראל כחלק ממרכזי הנתונים ותשתית הענן הגלובליים של Tzur IP Cloud,

יחד עם עמידה מלאה בתקני האבטחה והפרטיות המובילים בשוק של Tzur IP Cloud למקסימום באמינות, יציבות ותאימות.

מבוסס ענן

מרכזית הענן של TZUR-COM – מבוססת תשתית ענן מאפשרת חיבור מכל מקום בעולם עם גמישות מרבית המאפשרת מהירות תכונה, זריזות, חדשנות ושילוב עם יישומי ענן אחרים.

ניתן להתאמה אישית וניתן להרחבה

פלטפורמת הענן הפתוחה והגמישה שלנו מאפשרת לך לשלב בקלות את מרכז הקשר שלך עם יישומי ניהול קשרי לקוחות (CRM) ומערכות נוספות כגון WhatsApp ועוד.

 

חווית משתמש אופטימלית

פורטל ניהול חכם, מאפשר קבלת נתונים לייעול השוטף של עסק, ומשחרר את העסק לפעול ברמת מהירות חדשה ומשאבים טכניים קריטיים פורקים.

 

נתיב לענן בקצב שלך

מרכזיה בענן Tzur IP Cloud   זמין כחלק המספק נתיב אינטליגנטי ומעשי למעבר ממרכזי Call center מקומיים לענן ופתרונות שיתוף פעולה בקצב שלך, עם חווית משתמש עטורת פרסים בכל מקום.

שיתוף עם מערכות נפוצות, שולחן עבודה, מערכות ניהול וערכת תכונות, לקוחות נוכחיים יכולים תכונות והטבות מרכזיה בענן Tzur IP Cloud בנויה ממספר תכונות, מבוססי ענן של רכיבי ליבה ורכיבי תוסף אופציונליים המספקים הפצת שיחות אוטומטית, נתב קולי אינטראקטיבי (IVR), אינטגרציית טלפוניה ממוחשבת (CTI), שירות שיחות, דיווח, יישומים לניידים וטלפוניה וידאו ו-IP – הכל על בסיס רב-ערוצי.

מרכזיה בענן Tzur IP Cloud   כולל גם יכולות אינטגרציה רבות ליישומי לקוחות, לרבות מערכות מובילות לניהול קשרי לקוחות (CRM) דינמי באופיו ומכלול התכונות והפונקציונליות המלא שלו.

תכונות הליבה של מרכזיה בענן Tzur IP Cloud   מעבר מכל מרכזיה ל- Tzur IP Cloud בענן תוך שיפור עלויות משמעותיות.

שיפור התקשורת במוקדי Call Center – יתרונות

ריבוי ערוצים: קול, דואר אלקטרוני :כל רישיון במרכזית Tzur IP Cloud  – מציע יכולות מרובות ערוצים , דואר אלקטרוני והתקשרות חוזרת לאינטרנט.

  • תכונה זו מסייעת לעסקים לנהל הודעות קוליות לדוא"ל של בעל השלוחה על ידי ניתוב אוטומטי של האימייל למשאב הנכון, בהתבסס על מידע בבקשה וזמינות הנציג.
  • תכונת האימייל עוזרת לעסקים לנהל כמויות גדולות של פניות דוא"ל של לקוחות על ידי שליחת תשובות אוטומטיות וניתוב הדוא"ל למשאב הנכון.
  • עם תכונת ההתקשרות חזרה באינטרנט, לקוחות יכולים לבקש שיחה חוזרת למוקד Call center כאשר הנציג הנכון זמין. מערכת מספקת גם כלי דיווח וניטור לניהול יעיל יותר של המוקד הטלפוני שלך.

שיפור התקשורת במוקדי Call Center – הפצת שיחות אוטומטית

  • Tzur IP Cloud מספקת שירותי ניתוב מידע המבוססים על טכנולוגיה חכמה.
  • פונקציונליות ACD מאפשרת איסוף וניתוב שיחות לסוכן במוקד הטלפוני ניתוב מבוסס כללים;
    בחירת נציג מומחה רב מיומן
    ניתוב מדויק
    תכונות מפקח
    הנחיה לשיחה
    הכרזות;
    ויכולות מוזיקה בהמתנה ותורים.
  • מרכזיה בענן Tzur IP Cloud כוללת נתב חכם, המפנה את המתקשר לנציג הזמין הטוב ביותר בהתבסס על מידע על המתקשר והתכונות של הנציג. על ידי אספקת הקשר בצורה יעילה, חברות יכולות לצמצם את זמן הטיפול הכולל, להפחית את הצורך בהעברות מרובות ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות מהחוויה. ניתוב מדויק נתמך עבור כל ערוצי הקשר, כולל קול, וידאו, אינטרנט, ודואר אלקטרוני.
  • Tzur IP Cloud מספקת אפשרות למתקשרים להשאיר הודעה קולית אם נציג רצוי אינו זמין

Tzur IP Cloud כוללת גם את יכולות הפצת השיחות הבאות:

  • שיפורים בתור: כולל עדיפות בתוך התור, הודעות/הנחיות בתור, הפניה מחדש על אי תשובה.

ניהול ניתוב לקוחות

Tzur IP Cloud  מספקת ללקוח פורטל חכם לצפייה וניתוח יכולות מוקד Call center

פונקציונליות זו כוללת:

  • ניתוב חכם מבוסס נציג ומיומנויות
  • התאמת ניתוב בזמן אמת וטיפול בשיחות
  • קביעת לוחות זמנים,
  • העברת שיחות מקבוצת מיומנות אחת לאחרת.
  • הפעלת הודעות על זמני המתנה צפויים.
  • שליטה בניתוב שעות היום ובלוחות הזמנים של שעות הפעילות
  • שליטה בלוחות זמנים מיוחדים שעוקפים ומרחיבים את לוח הזמנים הרגיל

 

ניתוב פרופיל לקוח

  • Tzur IP Cloud מרחיב את מקורות הנתונים הזמינים לצורך קבלת החלטות ניתוב המתקשרים ועבור איוש  יישומי שולחן העבודה של הנציג. לדוגמה, אתה יכול לבצע חיפוש במסד הנתונים של הלקוחות שלך במהלך הניתוב כדי להנחות את ההחלטות שלו. אתה יכול גם להשתמש במידע מיישומי CRM כדי להתאים לקוחות עם הנציג ולהרחיב את הנתונים הזמינים ליישומי מסך פופ.
  • בכל מקום שבו נציג מבוסס, המערכת מספקת נתוני הקשר של אירועי שיחה ופרופיל לקוח כאשר איש קשר מתקשר, מה שמאפשר לנציג או לאפליקציה להתאים אישית את השירות ולעזור למקסם את היעילות.

תגובה קולית בשירות עצמי (IVR)

 

השמעת הודעה מותאמת

  • השמעת הודעה למתקשר תוך סטנדרטיזציה של חוויית המתקשר. הברכה עוזרת לשמור על קולות הנציג רעננים מכיוון שהם לא צריכים לחזור על אותה ברכה בכל שיחה.

תכונות לחישה

  • השמעת הודעה הניתנת להגדרה לנציג ממש לפני שהמתקשר מחובר, מתן מידע על סוג השיחה המועברת (לדוגמה, מכירות או תמיכה טכנית) והדרכה אחרת. סוכנים מקבלים מידע על המתקשר דרך האוזניות שלהם, מזרזים טיפול בבעיות ושיפור פתרון השיחה הראשונה.

תמיכה בנציג מרחוק

  • תמיכה בנציג מרוחק מרחיבה את יכולות הנציג על ידי אינטגרציה של טלפוניה עם מחשבים, הפצת אנשי קשר ודיווח לסוכנים מרוחקים בסניפים או בבית, באמצעות חיבור רשת בפס רחב או קו הטלפון הביתי שלהם. Tzur IP Cloud מספקת ממשקי משתמש זהים ופונקציות תכונה לסוכנים, ללא קשר למיקום.
  • Tzur IP Cloud מאפשר לסוכנים לבחור את מספר הטלפון היעד שלהם במהלך זמן הכניסה, ולשנות את המספר בתדירות שהם רוצים, מה שמעניק למרכז הקשר את הגמישות להסתגל לכוח העבודה הנייד שנע במהירות. עם תוכניות עבודה בבית, ניתן להעניק לסוכנים גמישות במיקום תוך הפחתת עלויות ההפעלה של מרכז הקשר. יכולת זו גם מאפשרת לסוכנים להיות בכל מכשיר טלפון בכל תשתית מתגים של צד שלישי.
  • שילוב דיווח ישיר עבור דוחות נבחרים בזמן אמת
  • יכולות שירות הקפצת מסכים
  • רשתות פעילות נציג מותאמות אישית להפרדה נכנסת ויוצאת. ושיחות פנימיות
  • כלי מפקח כגון התנתקות בכוח, צג שקט וסטטיסטיקות בזמן אמת
  • אינטגרציה לנתוני לקוחות באמצעות מתודולוגיית אינטגרציה של גאדג'טים שפורסמה כניסה יחידה
  • הפתרון מפשט את ניהול התחברות והסיסמאות עבור סוכנים ומפקחים על ידי מתן אפשרות כניסה אחת בלבד לשולחן העבודה של Cisco Finesse ולגאדג'טים המשויכים.

תכונות פיקוח

  • מפקחים יכולים להציג מצבי נציג ומידע על שיחות, להפריע או ליירט שיחות, להקליט שיחות ולנטר בשקט שיחות נציג מהרשת הארגונית או דרך חיבור לחיוג מרחוק. תכונות אלו מוסיפות ערך לתפקידו של המפקח במרכז הקשר ועוזרות להם לנהל ביעילות את הצוותים שלהם.
  • עם יכולות לחישה של מפקחים וסוכנים, מפקחים יכולים ללחוש לסוכנים המשתתפים בשיחה, מה שמאפשר למנהלים להדריך סוכנים באופן לא פולשני בהזדמנויות צולבות ומכירה מעלה ולעזור לסוכנים לפתור מצבים של לקוחות. מפקחים יכולים להפריע לשיחה של נציג כדי ליצור ועידה תלת כיוונית, ולאחר מכן ליצור אינטראקציה עם המתקשר והנציג כדי לעזור לפתור בעיה. מפקח יכול להסיר את הנציג משיחה באמצעות תכונת היירוט, המאפשרת למנהל ולמתקשר להשלים את השיחה בעצמם בזמן שהנציג מטפל בבקשת לקוח אחרת.
  • מפקחים יכולים לשנות מצב של נציג משולחן העבודה שלהם. לדוגמה, סוכנים עשויים לשכוח לעמוד לרשותם לקבל שיחות לאחר הפסקה או להזניח להתנתק כשהם רחוקים מתחנות העבודה שלהם לתקופה ממושכת. המפקחים יכולים להתנתק בקלות מהסוכנים החסרים או להכין סוכנים בטלים שלא בכוונה לקבל שיחות.
  • פונקציה זו היא קריטית לפריסות של Call center מבוזרות מאוד.

מערכת דוחות מתקדמת לדיווח וניתוח

  • הדיווח מסופק על ידי מערכת דוחות בפורטל Tzur IP Cloud, המציע דוחות רבים שנועדו לענות על צורכי דיווח נפוצים. עם הזמינות של מודל הנתונים, ניתן בקלות להפיק דוחות מותאמים אישית כדי להרחיב את הפתרון כדי לענות על צורכי דיווח ספציפיים.
  • הפקת דוחות בזמן אמת והיסטוריים הדרושים לדיווח Call center קריטי למשימה בכל סוגי המדיה. הפתרון מספק דוחות מדויקים ובזמן על פעילות המוקד, עוזר למנהלים לקבל החלטות מושכלות לגבי רמות איוש ונהלי טיפול באנשי קשר.
  • תכונת ה-Live Data מספקת ארכיטקטורה חדשה בזמן אמת עם שיפורים משמעותיים בקצב הרענון בזמן אמת עם מידע Call center שניתן לפעול בזמן אמת.

פורטל ניהול וניהול

ניהול יעיל מאפשר למנהלים להפעיל את המוקד בצורה יעילה. הממשק הניהולי מאפשר להגדיר לנציגים לטפל באנשי קשר קולי, אינטרנט, צ'אט ודוא"ל, בהתאם למערך הכישורים שהוקצו להם.

הממשק מאפשר למנהלי מערכת, למנהלים ולמפקחים לפתח, לשנות או להציג סקריפטים לניתוב; לנהל את תצורת המערכת; לפקח על ביצועי מרכז הקשר; להגדיר ולבקש דוחות;

ולעזור להבטיח את אבטחת המערכת. ממשק משתמש אחד זה מספק שליטה כלל-ארגונית על פני Call center יחיד או מרובה אתרים.

פורטל הניהול מבוסס האינטרנט של Tzur IP Cloud כולל יכולות:

  • נהל גישה והרשאות מבוססות תפקידים
  • חפש צוות סוכנים או קבוצת מיומנות
  • הוסף או הסר במהירות סוכנים למיומנות או לצוות או ממנו
  • צור סוכנים, שנה סיסמאות של סוכנים והשבת סוכנים
  • סוכנים בכמות גדולה ושיבוטים
  • צור משתמשים בCall center
  • שימור עקבות ביקורת למשך שישה חודשים
  • ניהול טלפונים ותכונות של תקשורת מאוחדת (UC).
  • דש-בורד – לוחות מחוונים הניתנים להתאמה אישית
  • אפשר גישה לרוב הפונקציות באמצעות מכשיר נייד (כלומר, סמארטפון או טאבלט אם המכשיר מחובר לרשת של הלקוח)
  • צור ופרסם קובצי אודיו בזמן אמת
  • הפצה אוטומטית של קבצי אודיו לשרתי מדיה
  • הפעל/השבת הנחיות שמע מוקלטות מראש
  • הגבלות גישה

שיפור התקשורת במוקדי Call Center – ממשקי API

  • ממשקי API מאפשרים לעסקים לממשק את Tzur IP Cloud  ליישומים שפותחו בהתאמה אישית למערכות CRM ומערכות WEB אחרות.
  • ממשק API לניהול קמפיינים יוצאים מאפשר שליטה מדויקת יותר בקמפיינים של שיחות יוצאות למרכז הקשר.
  • Tzur IP Cloud מאפשרת ערוצי הודעות נוספים, כולל: SMS ו-WhatsApp.
  • Tzur IP Cloud יכולה לספק ללקוח באופן אופציונלי פתרון הודעות חכם המאפשר שליחת הודעות אוטומטיות שנוצרות על ידי מערכת עסקית לטלפונים הניידים של הלקוחות, עם העברת תשובות למוקד הטלפוני .

 

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button