fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

סרגל נציג

סרגל נציג לנציגי המוקד להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך הדש-בורד וסנכרון נתונים בזמן אמת

  • מאפייני סרגל הנציג של מערכת Call-Center:
  • אפליקציית סרגל נציג מאפשרת לך כלים שימושיים לניהול אפקטיבי של לו”ז.
  • ניהול סטטוס תעסוקה לנציגי המוקד בתוך המערכת (הפסקה, כניסה/יציאה, הפסקה אדמיניסטרטיבית) לשימוש גם כשעון נוכחות.
  • “כסא חם”: לוג אין למערכת הטלפוניה באמצעות סרגל הנציג מכל עמדה.
  • תצוגה של משך זמן השיחה ומונה זמן שהייה בסטטוס נוכחי.
  • קבלת שיחה נכנסת מתוך הסרגל כוללת זיהוי מספר הטלפון המחייג (Caller ID).
  • בחירת סטאטוס נציג מבין סטאטוסים שנקבעים מראש ע”י מנהל המוקד.
  • חיווי על הסטטוס הנציג.
  • חיווי על זמן נציג בסטאטוס הנוכחי.
  • הצגת פרופיל נציג: שם, מס’.
  • שלוחה, סטאטוס וכו’.
  • הצגת מצב הטלפון הפיזי של הנציג.
שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button