סרגל נציג לנציגי המוקד להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך הדש-בורד וסנכרון נתונים בזמן אמת
- מאפייני סרגל הנציג של מערכת Call-Center:
- אפליקציית סרגל נציג מאפשרת לך כלים שימושיים לניהול אפקטיבי של לו”ז.
- ניהול סטטוס תעסוקה לנציגי המוקד בתוך המערכת (הפסקה, כניסה/יציאה, הפסקה אדמיניסטרטיבית) לשימוש גם כשעון נוכחות.
- “כסא חם”: לוג אין למערכת הטלפוניה באמצעות סרגל הנציג מכל עמדה.
- תצוגה של משך זמן השיחה ומונה זמן שהייה בסטטוס נוכחי.
- קבלת שיחה נכנסת מתוך הסרגל כוללת זיהוי מספר הטלפון המחייג (Caller ID).
- בחירת סטאטוס נציג מבין סטאטוסים שנקבעים מראש ע”י מנהל המוקד.
- חיווי על הסטטוס הנציג.
- חיווי על זמן נציג בסטאטוס הנוכחי.
- הצגת פרופיל נציג: שם, מס’.
- שלוחה, סטאטוס וכו’.
- הצגת מצב הטלפון הפיזי של הנציג.