יישום – Click2Call מאפשר להתקשר לכל מספר טלפון בדפדפן האינטרנט או ממערכת ה- CRM בקליק אחד פשוט בלבד ישירות מהמחשב,
בכל מקום, בלחיצת כפתור בלבד והפכו את ממשקי העבודה הנוכחיים שלכם לכלי תקשורת רב עוצמה.
- Click2Call לחיצה עליו מייצרת שיחת טלפון דרך הפשוטה לנציגים ליצור קשר עם הלקוחות בלחיצת כפתור.
- Click2Call הינה הדרך הפשוטה ביותר לגולשים ליצור קשר עם אנשי המכירות או התמיכה בלחיצת כפתור.
- Click2Call לחיצה על מספר הטלפון באתר המרכזיה תחייג את השיחה.
- Click2Call מאפשר לגולשים באתרך ליצור קשר עמך על כל שאלה שיש להם בזמן אמת,
- Click2Call מגדיל את המרות ומגדיל גם את שביעות הרצון של הלקוח בעזרת חיבור ישיר אל הנציגים שלך,
התכונה אפשרית להטמעה בכל מערכת מידע, דף אינטרנט או מערכת CRM, כך שכל נציג בארגון יכול לבצע שיחה יוצאת מכרטיס הלקוח, ממערכת ה – CRM,
יתרונות Click2Call
- חיבור ישיר לנציגים פנויים – דרך מהירה, פשוטה וחינמית עבור הגולש,
- ייצור לידים חמים online מהאתר שלכם,
- דוחות – במערכת Tzur Cloud תוכל לראות את כל נתוני השיחות שהתקבלו: מאיזה מספר – לאיזה מספר, מתי, כתובת הדף ממנו הגיע הגולש, משך השיחה ועלות השיחה,
- אחרי שעות הפעילות השיחות מועברות לתא קולי / למספר טלפון נייד,
איך תכונת ה-Click2Call עובדת?
Click2Call מהיר ופשוט מאפשר למשתמשים ליזום שיחת טלפון לכל מספר – בלחיצת כפתור.
השימוש בתכונת ה- Click2Call מתבצע באמצעות האפשרויות הבאות:
תוסף לדפדפן Tzur-com Chrome – חיוג ישיר לכל מספר המוצג בדפדפן Chrome .
שלבו את ה- Click2Call – שלנו בקלות ב-CRM שלכם ואפשרו הוצאת שיחות ישירות מסביבת העבודה של המשתמשים שלכם.
Call Back לדף הנחיתה – הפעילו את תכונת ה- Click2Call בעמוד 'צור קשר' באתר או בדף נחיתה וצרו שיחה חוזרת באופן אוטומטי לכל פניה או לקוח שהשאיר פרטים, ברגע שהם לוחצים על לחצן ' שלח'.