fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מערכת הקלטת שיחות

ממשק ניהול מתקדם המאפשר גישה ישירה לקבצי השמע מכל מחשב או סמארטפון, בהתאם לרמת הרשאות בארגון.

  • הקלטות השיחה נגישות להאזנה באמצעות ממשק הניהול (ZPanel) , עם אפשרות הפעלה מכל מחשב או סמארטפון  ושמירת הקובץ בתיקייה ייעודית במחשב.

  • קישור ישיר לקובץ ההקלטה מתעדכן בממשק הניהול (ZPanel) באופן אוטומטי וניתן לאיתור בחיפוש לפי קריטריונים כמו מספר השלוחה, ימים/שעות, מספר המתקשר ועוד.

  • ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .

  • אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.

  • השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.

  • יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון .

  • קישור ישיר ואוטומטי של הקלטת השיחות למערכות המידע של הארגון (CRM) באמצעות אינטגרציה פשוטה, מאפשר תיוק של קבצי השיחות המוקלטות בתוך דף הלקוח ,

 

 

בעידן של היום, רבים מבתי העסק, החברות וגם הארגונים הגדולים, משתמשים במערכות ייעודיות להקלות שיחות. חלק מהן מורכבות ויקרות וחלק פשוטות ונגישות יותר. כך או כך, אפשר להתאים אותן במדויק לצרכיו של בית העסק וליהנות ממענה מוצלח. הסיבות להקלות שיחות הן רבות מאד והן תלויות באופי בית העסק, סוג השיחות שאותן הוא מנהל וגם קהל הלקוחות שלו. יחד עם זאת, יש סיבה אחת שהיא משותפת לכולן: הגנה על העסק. מערכת הקלטת שיחות היא אמצעי תיעודי מתקדם ומוצלח מאד, המתבסס על כלים טכנולוגיים מובילים.

מהי מערכת הקלטת שיחות לעסקים ומה היא מציעה?

יש כיום לא מעט עסקים, המחויבים ואף רוצים להקליט שיחות עם לקוחות, ויש גם את אלה שרוצים להקליט את השיחות מסיבות עסקיות שונות. באמצעות מערכת הקלטת שיחות לעסקים, המספקת כלים מגוונים, אפשר לעשות את זה בהצלחה ולהאזין לשיחה מכל מחשב או סמארטפון. מערכת זו כוללת ממשק ניהול ייעודי, הניתן להפעלה בקלות רבה. בעזרתה אפשר לנהל ארכיון של שיחות, אשר מגובות ישירות על ענן, ולגשת אליהן בכל זמן ומכל מקום שרוצים. אפשר לחפש ולהאזין לשיחות מסוימות, על פי חתכים: המוקד הרלוונטי, הצוות, אפילו נציג מסוים, תאריך וגם מספר טלפון ואף להוציא דוחות שוטפים אודות הקלטות שיחות אלו.

לשם מה צריך מערכת הקלטת שיחות ולמי היא מתאימה?

מערכת הקלטת שיחות לעסקים, ובייחוד בישראל, כשהלקוח הוא מקומי, יכולה לחסוך לבית העסק (ולעיתים אפילו ללקוח עצמו) לא מעט עוגמת נפש וגם כסף. היא יכולה למנוע סכסוך בין העסק לבין הלקוח ובמידת הצורך לשמש כראייה בבית המשפט. באמצעות מערכת הקלטת שיחות אנו מייתרים, במצבים רבים, את הצורך לחתום על הסכמים – בכתב או במייל, ולאשר על ידי הסכמה בעל פה, שנעשית בקול, את המסוכם בינינו. אין מקום לטעויות, אין מקום לחוסר הבנה וגם אין מקום לבלבול. במידה וזקוקים לכך, ניתן ברגע האמת, לאתר את אותה השיחה שנמצאת במערכת לאחר שהוקלטה, להאזין לה ולוודא כי אותה התנהלות רלוונטית נעשית בהתאם למה שסוכם בשיחה. חשוב לדעת – התייחסות בעל פה, בשיחה מוקלטת, היא התחייבות לכל דבר. היא הוכחה מוחשית שאכן מדובר בהסכמה מלאה והיא דרך למנוע מחלוקות או להתמודד עם סכסוכים קיימים.

אילו יתרונות מציעות מערכות אלו כיום?

מערכת הקלטת שיחות, המוצעת כיום לעסקים בסדרי גודל שונים, מביאה אתה יתרונות רבים, ובייחוד בהשוואה לפתרונות שהוצעו לנו בעבר. היא מאפשרת לנטר וגם להאזין לשיחות בזמן אמת, ולא רק לאחר שהסתיימה השיחה, היא כולל ממש ידידותי ונוח מאד למשתמש, כך שכל הדרגים, ובכל הרמות יכולים להיעזר בה ללא צורך בפעולות שהן מורכבות מאד. ניתן לשמור את השיחות שהוקלטו לטווח ארוך מאד ולהתאים את המערכת עצמה לעסק, תוך התייחסות לצרכיו.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מערכת הקלטת שיחות לעסקים?

מכיוון שיש סוגים שונים של מערכות כאלו וגם צרכים אחרים, כאשר מחפשים מערכת הקלטת שיחות לעסקים, מומלץ מאד לבחון את הפרמטרים הבאים. מערכות הקלטת שיחות יכולות להקליט שיחות רציפות או שיחות יזומות. לכל סוג כזה יתרונות אחרים וכל סוג כזה מספק מענה לצרכים שונים. האם חשוב לכם שכל השיחות יוקלטו אוטומטית, או שמא אתם מעדיפים שניתן יהיה לבחור באופן יזום שיחות מסוימות ואז להקליטן? מהו נפח השיחות שאתם מקבלים או מוציאים? בכמה שלוחות מדובר ובאופן כללי – מהו מבנה הארגון או העסק שלכם, הזקוק למערכת מסוג כזה? מענה לשאלות אלו ולשאלות נוספות יעזור לכם לאתר בקלות רבה יותר את המערכת שנכונה לכם ואת הכלים הרלוונטיים לסוג וגם לאופי העבודה. בכל מקרה, חשוב מאד לדאוג לפנות לחברה המתמחה במערכות מסוג כזה, חברה שתדע להתאים לכם באופן נקודתי את מערכת הקלטת השיחות היעילה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם.

מערכת הקלטת שיחות לעסקים היא דרך יעילה להגן על העסק. צור יועצים פתרונות תקשורת לעסקים מציעה לכם מבחר רחב של אפשרויות, שתוכלנה לשרת את העסק שלכם כהלכה, כולל מערכת ייעודית להקלטת שיחות, המתאימה בעיקר לעסקים בינוניים וגדולים. לפרטים אודות מערכת זו, כמו גם פתרונות נוספים שלנו, צרו אתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון *9541

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button