fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מאגר אל תתקשר אליי

שירות מאגר "אל תתקשר אליי"    חובה בכל עסק שמוציא שיחות!
שירות שישמור עליכם מהפרת החוק !!

בתחילת שנת 2023 נכנס לתוקף החוק האוסר על עסקים להתקשר לצורך שיחות שיווק לצרכן הרשום במאגר "אל תתקשר אליי". המאגר מופעל ומנוהל על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.
אי עמידה ברגולציה החדשה עשויה לגרור קנסות. שירות מאגר "אל תתקשר אליי" מחבר בין שירותי המרכזיה בענן של Tzur-com  עם המאגר וחוסם באופן אוטומטי הוצאת שיחות למאגר.
לכן שירות זה הוא חובה בכל מוקד טלמרקטינג שלא מעוניינים בספיגת תביעות וקנסות מיותרים.

מניעת חשיפה להפרות וקנסות

הרגולציה החדשה שמנוהלת על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מאפשרת להטיל קנס ביחס לכל הפרה של עוסק שפעל בניגוד להוראות החוק. מדובר בסכום לא מבוטל שאף עסק לא היה מעוניין להתמודד איתו.

ללא שירות מאגר "אל תתקשר אליי" שמאפשר אינטגרציה מלאה למאגר אתם עלולים להישאר חשופים ולהתמודד עם קנסות שיכולים לאיים על עתידו וקיומו של העסק.

הגנה מקיפה בהתאם לרגולציה החדשה

שירות אינטגרציה למאגר "אל תתקשר אליי" החדש והייחודי של Tzur-com מאפשר הגנה בהתאם לרגולציה החדשה על ידי בדיקה מקדימה מול המאגר לפני הוצאת השיחה וחסימת החיוג ליעד הרשום במאגר באופן אוטומטי .

איך שירות מאגר "אל תתקשר אליי" עובד?

פיתוח ייחודי של חברת Tzur-com מאפשר לכל עסק הגנה אופטימלית מחיוג למספרים במאגר – על ידי מתן מענה לשלל אפשרויות החיוג היוצא בארגונכם.

חיוג ידני מכל טלפון, חיוג בלחיצה (Click to Call) מהמחשב, או בחייגן האוטומטי – המערכת מגנה עליכם בכל דרכי החיוג, וללא הצורך בהתערבות תוכנה או ממשק חיצוני נוסף.

תכונות השירות

כל חיוג  באמצעות הטלפון או Click to Call ברשת Tzur-com יבצע בדיקה בזמן אמת (וטרם החיוג בפועל) לשירות של Tzur-com הבודק האם המספר כבר סומן כמספר במאגר.

במידה ואין תיעוד – פונה למאגר הממשלתי ומחזיר את התשובה. במידה והמספר אינו רשום במאגר – תמשיך השיחה לצאת ליעד ללא התערבות המשתמש.

 

חייגן אוטומטי:

כל מספר שנשלח לחייגני Tzur-com באמצעות הCRM, או בטעינת יעדים ידנית ובאמצעות קובץ XLSX מתוך ממשק ה-Zpanel – יזום בדיקה בזמן אמת (וטרם הכנסת היעד לרשימת יעדי החייגן להמתנה לחיוג בפועל) לשירות של Tzur-com שיבדוק האם המספר כבר סומן כמספר במאגר. במידה ואין תיעוד – פונה למאגר הממשלתי ומחזיר את התשובה. במידה והמספר אינו רשום במאגר – תוזן השיחה ליעדי החייגן ותצא ליעד לכשהחייגן יגיע אליה, ללא שום הבדל.

במידה והמספר נמצא במאגר,

תושמע למתקשר הודעה: "יעד זה נמצא במאגר "אל תתקשר אלי".
לחץ 1 אם ברצונך לחייג בכל זאת ליעד. לתשומת לבך, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, יתכן שהוצאת שיחה לצרכן שנרשם למאגר, יגרור הטלת קנסות כקבוע בחוק".

רק אם המשתמש לחץ באופן פעיל 1 – תחייג המערכת ליעד. באחריות המחייג להכיר את החוק ולבצע זאת רק אם היעד עומד בדרישות החוק (למשל: הצרכן ביקש לקבל פניה שיווקית, שיחה במסגרת מתן שירות בעסקה מתמשכת, וכד').

 

* כל האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי והכרת הוראות הדין, כפי שיהיו מפעם לפעם. כל המידע המצוי באתר משמש כמידע כללי בלבד. אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי עו"ד, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה משפטית או אחרת. כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש בלבד.

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button