החייגן אוטומטי (AUTO DIALER) מקצר את מרווח זמני ההפוגות בין השיחות
ומגביר את תפוקת הנציגים במוקד… מקסימום שיחות, מינימום מאמץ.
החייגן האוטומטי מאפשר הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי למספרים שהוגדרו מראש ומחייג בקצב שהוגדר ע"י מנהל המוקד , ומעביר אותן לנציג הפנוי במוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. Auto Dialer מיועד בעיקר למוקדים טלפוניים, משפר ומייעל את פעילות המוקד ואת תפוקת הנציגים! החייגן מחליף את הצורך בחיוג ידני ע”י נציגי המוקד.
החייגן מאפשר הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי בקצב המחושב בהתאם לאחוז מענה צפוי של הרשומות, מספר הנציגים בקמפיין ומספר השיחות במקביל.
לכן פתחנו 2 סוגים של חייגנים:
1. חייגן לנציג – משמש בעיקר ללידים "חמים". מחייג לנציג לפני שמחייגים ללקוח.
2. חייגן חכם – משמש בעיקר ללידים "קרים" או ניסיון לבצע UPSALE, מאפשר חיוג במקביל לכמות עצומה של יעדים.
ולהשמיע להם את המסר המסחרי/שיווקי של העסק שלכם.רק לאחר שהלקוחות הרלוונטיים שייבחרו להתקשר עם נציג יופנו באמצעות נתב השיחות לנציג.
החייגן מאפשר הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי בקצב המחושב בהתאם לאחוז מענה צפוי של הרשומות,
מספר הנציגים בקמפיין ומספר השיחות במקביל,כך שבכל זמן נתון ניתן לעקוב אחר הביצועים.
החייגן האוטומטי של Tzur-com הוא כלי אידיאלי לכל ארגון .
חסכון בזמן שווה כסף
לסגור כמה שיותר עסקאות! בלי לחייג למספרים שגויים, בלי לבזבז זמן עבודה יקר,
החייגן האוטומטי מאפשר לקצר את המרווחים שבין השיחות היוצאות במוקד הטלפוני – וכך להגביר את תפוקת המחלקה.
מערכת החייגן כוללת דוחות על ביצועי קמפיינים כך שתמיד תוכלו להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לפרודוקטיביות של נציגי המכירות.
קיצור זמן ההמתנה בפניות לשירות
חייגן השיחות האוטומטי – Auto Dialer מאפשר לקבל שירות במינימום זמן המתנה. השילוב של שירות החייגן האוטומטי
יחד עם IVR מאפשר ללקוח לשמוע מה הערך שאתם מביאים לו, עוד לפני שהנציג התחיל לדבר. במידה והזמן אינו טוב עבור הלקוח,
הוא יכול לבחור בשיחה חוזרת במועד מאוחר יותר. ובכך אתם מפחיתים את העומס על המוקד ומקצרים את זמני ההמתנה ומתן השירות.
שביעות רצון – סקרים טלפוניים
מערכת החייגן האוטומטי מאפשרת שליחת הודעות קוליות לתפוצה רחבה של נמענים, הפניה לנתב שיחות ודו"ח עם פירוט בחירות הלקוח בנתב (דו"ח הקלקות).
כך למעשה ניתן לקדם את המכירות על ידי פרסום ושיווק, לשפר את חווית הלקוח על ידי סקרים, להריץ קמפיין בחירות מוצלח ועוד.
איך השירות עובד?
החייגן האוטומטי מאפשר הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי בקצב המחושב בהתאם לאחוז מענה צפוי של הרשומות,
מספר הנציגים בקמפיין ומספר השיחות במקביל.
חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות.
החייגן מחליף את הצורך בחיוג ידני לרשימת לקוחות או לידים ע"י נציגי המוקד – כך שבמקום שהנציג יקבל רשימת מספרי טלפון או לקוחות
שאליהם יש להתקשר באותו יום,מערכת המידע (CRM או קובץ Excel) שולחת אל מערכת הטלפוניה את רשימת המספרים לחיוג, בהתאמה לנציג מסוים,
בשעות ספציפיות או על פי סטאטוס הלקוח. מערכת המידע מזרימה את האינפורמציה בהתאם להגדרות הביצוע, ומערכת הטלפוניה מבצעת חיוג אוטומטי כפול בו זמנית:
החיוג הראשון הוא שיחה יוצאת לרשומה שאליה יש להתקשר,החיוג השני הוא לנציג הרלוונטי,ולבסוף נוצר הקישור בין שתי השיחות.
האינטגרציה מאפשרת להגדיר את כמות השיחות שיכנסו למוקד בו זמנית, את זמן המתנה בין שיחה לשיחה או הפסקות הנציגים,
ובכך להתאים את יכולות המערכת לצרכי המוקד.