מרכזיה וירטואלית בענן מבססת את מעמדה עבור עסקים אשר מעוניינים להוזיל את הוצאות התקשורת במשרדם מאפשרת ניהול עצמאי של המרכזיה ע"י ממשק ניהול קל ונוח ,
כיצד פועלת המרכזייה?
מרכזיה ווירטואלית מאפשרת לחבר בין כל עובדי החברה לטלפון הקווי, שבמשרד שלהם. כך שבמידה והם אינם במשרד ניתן לחבר את השיחה גם לטלפון הנייד שלהם.
השאר זמין מכל מקום בעולם במחיר משתלם ובאמצעות מגוון רחב מאוד של חיבוריות טלפונים אנלוגיים, טלפונים IP מתקדמים,שלוחה במחשב,חייגן בטלפון סמארטפון (אנדרואיד, אייפון).
תשלום לפי כמות שלוחות
- אין צורך ברכישת חומרה למעט טלפונים ממגוון יצרנים נרחב,
- שיחות בין כלל השלוחות ללא תשלום ובחיוג מקוצר מכל מקום בארץ ובעולם,
- חיבור בין סניפי החברה בארץ או בחו"ל בקלות,
- שלוחות בטלפונים הניידים ובבית.
- שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים,
- זמינות מכל מקום בארץ ובעולם,
- חיסכון של עשרות אחוזים בשנה לעסק שלך על תקשורת קווית,
- תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד.
- ניהול מערך מבוקר ויעיל לשיפור הזמינות המשרדית שלך, ושליטה בשיחות הנכנסות והיוצאות בארגון.
מגוון תכונות ויישומים מתקדמים של מרכזיה וירטואלית
- קישור אתרים וטלפוני IP באמצעות VOIP – הפיכת ארגון מבוזר עם מספר אתרים לרשת פרטית אחת ו/או הרחקת שלוחות IP .
- ניידות עם טלפוני DECT– ניידות במשרד וקבלת שיחות ע"י טלפוני DECT מתקדמים, נוחים וקלים לתפעול.
- ניהול וניתוב השיחות לארגון – השמעת הודעת הפתיחה המותאמת לארגון וניתוב השיחות לאדם או למחלקה המתאימה באמצעות נתב שיחות אינטגראלי .
- אינטגרציה עם Outlook – אינטגרציה מלאה המאפשרת להשתמש ב-Outlook כממשק אחיד לכל סוגי התקשורת כולל דוא"ל, חיוג לטלפון קווי או סלולארי, שליחת פקס, SMS, היסטוריית שיחות וכו'.
- CDR – תוכנת רישום שיחות המאפשרת לארגון מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון בארגון.
תמיכה בחיבור שלוחות חכמות SIP
- אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות כשלוחות של הסניף המרכזי ללא צורך ברישיונות מיוחדים,
- מערכת ניתוב שיחות חכמה IVR ללא הגבלה לכמות התפריטים,
- כריזה כללית / אזורית / אישית,
- ממשק ניהול WEB
- מערכת דואר קולית לפי מחלקות או שלוחות עם שליחת ההודעה במייל לנמען,
- מוזיקה בהמתנה
- חדרי ועידה רבי משתתפים
- שיחות ועידה
- אפשרות להקלטת שיחות יזומה
- מערכת רשום שיחות
- קבוצות צלצול מתקדמות כולל השמעת מידע שיווקי לפני העברת השיחה למחלקה או לשלוחה,IVR_setting
- ניהול תורים כולל השמעת מיקומך בתור
- שיחה מזוהה
- אפשרות הפניית השיחה באין מענה לטלפון סלולרית,
- חיבור סניפים תחת אותה מרכזיה
- חברות הפעילות במספר מוקדים במיקומים שונים ברחבי הארץ או בעולם ניתן לחבר אותם תחת מרכזיה אחת לשליטה טובה יותר וחסכון כספי ניכר.
זמינות
- ניתן להפעיל תכונה בשלוחות המפנה את השיחות במצבים שונים של תפוס או באין מענה לשלוחה אחרת ,מס' חיצוני אחר או סלולרי
- PC_with CRM
- אינטגרציה בין המערכות מפשטת ומשפרת את התקשרות עם לקוחות והספקים,
- קישור המרכזיה למערכות מידע ארגוניות מאפשרת לך להשתמש בידע שכבר ישנו ברשותך – מאפשרת ניצול המידע הקיים בארגון ליצירת יתרון תחרותי אמתי.
דוחות באמצעות מרכזיה וירטואלית
למערכת מרכזיה וירטואלית ממשק המאפשר להפיק דוחות לבדיקת השיחות הנכנסות או היוצאות ברמת פילוח של שלוחה\ שעה \ זמן שיחה ומספר מחוייג
הקלטת שיחות- ניתו לקבוע באילו שלוחות ניתן לבצע הקלטה או הקלטה יזומה של המשתמש בהקשה של סיפרה כמו כן מערכת ניהול המאפשרת לשלוף את ההקלטות לפי יום מס' טלפון או שלוחה
- ניתן לקבוע לכל שלוחה פקס העובר למייל של השלוחה
- חדרי ועידה ניתן להיכנס לחדרי הועידה בחיוג מס' של חדר הוועידה והקשת הקוד לכניסהCall_Center_2_Eng
מרכזיה וירטואלית- ממשק ניהול פשוט וקל
- ממשק ניהול מרכזיה וירטואלית מכל דפדפן אינטרנט באמצעות ממשק אינטרנט אינטואיטיבי וידידותי למשתמש. להוסיף משתמשים, ולקבוע את ההגדרות. ניהול תיבות קוליות ,
- רישיון חינמי לחיבור סמארטפון כשלוחת SIP למרכזיה
רגע לפני בחירת מרכזיה וירטואלית
רוצים לדעת יותר?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה, חינם ללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]
נכתב בעל ניסיון בתחום מרכזיות מעל ל-4 עשורים