fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

ממשקי ניהול מרכזיה בענן

הממשק החשוב ביותר הוא ניהול מוקד טלפוני. המערכת אמורה להבטיח את העתיד הטכנולוגי של הארגון אולם היא מחייבת ניהול מיומן של המוקד הטלפוני.

הגישה לשירותי מרכזיה בענן ניתנת לכל לקוח על בסיס דפדפן WEB רגיל ותפקידו להקפיד על מוקד זמין.
כך ניתן לנצל את היתרונות של מרכזיה בענן ולחסוך בהוצאות. ממשק לניהול מוקד טלפוני מאורגן לפי נתונים כגון זמן מענה, אחוזי מענה, מספר שיחות בכל רגע נתון וכן הלאה. ניתן להפיק מתוך הממשק עשרות סוגים של פריטי מידע הרלוונטיים להתייעלות העסק בטווח הקצר והארוך. ממשק ניהול מוקד טלפוני הוא אלמנט חשוב בהפעלת מרכזיה בענן עבור חברות, עסקים וארגונים.

ממשק לניהול משתמשים וממשק לניהול לקוחות

יש עוד שני ממשקים שכדאי להכיר בעת הפעלת מרכזיה שירותי טלפוניה בענן. ממשק לניהול משתמשים מפרט נתונים על הוצאת שיחות. ניתן להגדיר בתוכו שעות מסוימות ולהוסיף שעות פעילות שבועית. כמו הממשקים האחרים, גם כאן הדגש הוא על ניצול היתרונות הטכנולוגיים של מרכזיה בענן לצורך שיפור הפעילות העסקית בארגון ובחברה.

הממשק השלישי מיועד עבור ניהול לקוחות. הגישה לממשק מוגדרת מראש על ידי הלקוח והיא זמינה במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בתוך ממשק ניהול הלקוחות ישנם פרטים מלאים על לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים וכדומה. אפשר לנהל שיחות ישירות דרך הממשק או להפנות אליהם נציגי שירות. אפשרות אחרת היא ריכוז של לקוחות מסוימים בקבוצות לצורך הענקת הטבות, מבצעים וכן הלאה. ממשק לניהול לקוחות מתוכנן בקפידה והוא מוגדר לפי צרכי הלקוח והתמחותו. שימוש בממשק זה יחד עם הממשקים האחרים יבטיח מיצוי אופטימאלי של יכולות המערכת.

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button