fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

דוח שיחות מפורט ל-CRM

דוח שיחות הכולל כל נתוני השיחה הינו כלי החזק ביותר שכל עסק צריך
Tzur-com מספקת לכם כלי חכם ועוצמתי המאפשר לכם לקשר את כל נתוני השיחה המתבצעות בארגון למערכת המידע, ותוכלו לנתח ולשלוט בנתוני הטלפוניה העסקית שלכם

וכך תוכלו להגדיל את היעילות על ידי ניתוח של יומני השיחות מתוך מערכת ה-CRM. ניתוחי מידע מסוג זה מאפשרים לכם למקסם את שירות הלקוחות, ולשפר את הקמפיינים השיווקיים תוך כדי תנועה. ממשק
אינטגרציית CDR Call Logs הינה כלי ייחודי המאפשר לכם לאחסן את כל פרטי הטלפוניה העסקית, כולל רשומות פרטי שיחה (CDR) ולגשת אליהם בכל עת ישירות ממסדי הנתונים שלכם.

אינטגרציית Call Logs

מאפשרת קבלת החלטות חכמות

שימוש באינטגרציית Call Logs מאפשרת לקבל החלטות מושכלות האפשרות לטפל בבעיות שירות לקוחות ליצר ואו לשפר תסריט מכירות. וזאת לאחר האזנה לשיחה וצפייה בסטטיסטיקה שלה, כך תדעו כיצד ניתן יהיה לשפר תהליכים וביצועים של משתמשים במערכת הטלפוניה. וזאת תוך כדי התאמה של הנתונים המועברים בתהליך אוטומטי אל מערכת ה-CRM או מסד הנתונים תאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה, בכל רגע נתון שתבחרו.

הפקת תובנות לשיפור של השיחות העסקיות

מנהל או משתמש בעלי הרשאה יכולים להאזין לרשומות השיחה, כולל משך השיחה וסוג השיחה. לאחר בחינת פרטי השיחה ,
ניתן להבין מי מצוות העובדים דורש חיזוק ומי מוביל מקצועית. בעזרת הנתונים אפשר להשתמש בכלי זה ככלי להגברת המוטיבציה להשגת ה-KPI.

ברור כי בעזרת כלי זה  תוכלו לדעת היכן הם נדרשים להשתפר והיכן הם צריכים לשמור על איכות ביצוע גבוהה.

נתוני הטלפוניה הכוללים מידע עסקי הינם נכס לארגון

גישה לנתונים ויכולת ניתוח משולב של נתונים ממספר מערכות שונות במקום אחד – מיעלת את יכולת ניתוח נתונים . נתוני שיחה, כולל שיחות ננטשות, ביצועי משתמשים, יחס שיחות נכנסות מאפשרת לקבל "מבט על" הנגיש במערכת המידע.

לוחות מחוונים וטבלאות השוואה מותאמים אישית, ידגישו ויסייעו לכם להפחית משאבים תוך שיפור הביצועים.

נתונים הם כוח, וזה בידיים שלכם.

מבט איך Call Logs API עובד?

באפשרותכם לבחור איזה סוג של נתוני שיחה אתם מעוניינים לקבל ואנו נוודא כי כלל נתוני השיחה המבוקשים ישלחו ישירות למערכת המידע. כלי API זה מאפשר להפעיל שאילתה ספציפית עבור פרטי רשומת שיחה שנעשתה על-ידי משתמש ספציפי. השרת בענן שלנו ישלח בקשות מסוג HTTP XML-RPC המכילות מידע מפורט אודות כל שיחה.

ניתן לקבל את המידע בהתאם לאפשרויות הבאות:

1. PULL

1.1 GET

1.2 POST

1.3 Json query

2. PUSH

2.1 JSON

2.2. POST

2.3. XML

2.4. Custom actions

3. CSV

 

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button