fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מרכזיה בענן או מרכזיית IP מותקנת בבית העסק

רבים שואלים את עצמם מרכזיה בענן או מרכזיית IP מותקנת בבית העסק?

מרכזיה בענן הינו פתרון לעסק קטן או בינוני לעבוד עם מרכזיה בענן מתקדמת בעלות קטנה .

יש עדין עסקים רבים בישראל ממשיכים לרכוש מרכזיה פיזית לעסק מתוך תפישה מיושנת .
בניגוד לנעשה בעולם, בו החלו להיגמל מהחשיבה הלא יעילה לחלוטין הזו. אין טעם שמנהלי חברות או עובדיהם יתחזקו את מערכת התקשורת במקום לעסוק כל הזמן בקידום העסק ומטרותיו,

מעבר לשירותי ענן דורש בדיקה מדוקדקת של כל היתרונות מול החסרונות, לפני בחירת הפתרון הזה.

הדרך הנכונה לבחור מרכזיה בענן היא לבחור מה שמתאים לצרכי העסק, וחשוב לא פחות שהמרכזיה תעלה הכי פחות כסף  עם שרידות מיטבית. זאת, בלי להשתעבד לספק אחד
זו לא החלטה פשוטה, קלה או מהירה. לכן, מומלץ לא להיחפז, להתייעץ במומחים המכירים את תנאי השוק בישראל בתחום זה, בטרם קבלת החלטה איזו מערכת מרכזיה לבחור.

לסיכום:

התחרות בעולם שירותי התקשורת הנייחים לרבות טלפוניית IP למגזר העסקי החלה. המחירים יורדים, היכולות משתדרגות, המודלים העסקיים הופכים להיות פשוטים יותר ויותר, הנגישות לשירותים בענן מאוד קלה והביצועים משתפרים כל הזמן. לכן, מומלץ לא להיות תקוע עם הסכם עסקי ישן ולא כדאי עם ספק תקשורת ולדעת לנצל את יכולות התמרון והבחירה הנמצאות כעת בידי הלקוחות העסקיים.

מומלץ, שבעלי עסקים ובמיוחד אלה בעלי קשר תקשורתי וטלפוני עם סניפים, שלוחות, או שותפים, לבחון לעבוד עם מרכזיה בענן . אין צורך להיות בקי במונחים של הטכנולוגיות החדשות, כי מה שחשוב לבעלי העסקים הוא: ניתן להתחיל לחסוך הרבה כסף ולהתייעל, בפעולה פשוטה אחת של שדרוג טכנולוגי.

 

 

 

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button