fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מרכזיה טלפונית בענן

חברת Tzur-com מקימה ותומכת במרכזיות טלפוניה ענן, מרכזיה טלפונים וירטואלי וגם מרכזיה טלפונים בענן לארגונים חברות ועסקים בכל סדרי גודל ובכך מספקת פתרונות תקשורת מן המתקדמות בעולם הדיגיטל.

שימוש באחת המרכזיות החדשניות של Tzur-com בעסק שלכם, יקנה לכם שקט נפשי, אחריות מקיפה, תמיכה טכנית של תשתיות הענן ושימוש בתכונות טכנולוגיות מתקדמות.

חברת Tzur-com הינה בעלת ניסיון של 4 עשורים בהקמת מרכזיות לעסקים בכל סדר גודל, בדגש על תכנון קפדני, סדר וארגון העבודה המתבצעת.

החברה מעניקה פתרונות מחשב, מרכזיות בענן, שרות כולל למפעלי תעשיה ועוד.

השרות שלנו הוא ללא תחרות, עם נסיון עשיר של עשרים שנה, עם מיומנות, קידמה ויחס אדיב.

אנו עוסקים בפתרונות גיבוי, בקידום אתרים אורגני ועוד מגוון שירותים דיגיטליים מתקדמים.

מרכזיה טלפוניה ענן וגם מרכזיה טלפונים וירטואלי מבוססות על מערכות חכמות ומתקדמות שעובדות על בסיס טכנולוגיה חדשנית מובילה בעולם התקשורת אותה ניתן לשדרג ולחדש. ​

מרכזיה טלפוניה ענן מתבססת על ממשק וירטואלי מלא שיש לו גיבוי ושרידות ברמה גבוהה וניתן לנהל בה תכונות משתמש על פי צרכי העסק.

באמצעות מרכזיה טלפונים בענן ניתן לממש את מירב יישומי התקשורת של החברה, הארגון או העסק שלכם.

המרכזיה מספקת תא קולי עם אופציה לפקסימיליה, תמיכה בצ'אט, ניטור מוקד, הצגת דוחות, הקלטת שיחות בכל השלוחות, שמירה ואחסון בענן ועוד מגוון פונקציות שונות. כמו כן, מרכזיה טלפונים ענן מאפשרת ניהול שלוחות, רישום שיחות רגילות ושיחות ועידה.

חברת Tzur-com מספקת שרותי הקמה, התקנה, תמיכה, תחזוקה, בקרה ניטור ואבטחת מידע מלא עבור מרכזיה טלפונים ענן.

חברת Tzur-com מספקת פלטפורמה של תקשורת אולטימטיבית מודולרית וחכמה למגוון עסקים. לתקשורת פנים וחוץ ארגונית יעילה יש חשיבות מאוד גבוהה ויתרונות רבים בכל הקשור לאיכות השירות, התייעלות וניהול העסק.

מרכזיה טלפוניה ענן היא מרכזיה בעלת יתרונות רבים.

מדובר במערכת אמינה ביותר בפריסה כלל עולמית, פשוטה וקלה להפעלה ולשימוש, מעניקה פתרונות של ניידות, קשרי לקוחות וועידות רבי משתתפים וניתנת לצמיחה יחד עם העסק, כך שגם אם העסק שלכם מונה היום מספר אנשים ויש לכם תכניות לגדול, הרי שרכישת מרכזיה של Tzur-com היא השקעה לטווח ארוך ופתרון טכנולוגי שמאפשר שינוי תשתית על פי צורך.

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button