מערכת Call-Center מתקדמת של Tzur-com מעניקה לארגון שלך את שלל הכלים למרכזייה בדור החדש. מערכת קול סנטר זו, מאפשרת לך להגדיר את מסכי הניהול בגמישות מלאה ושליטה במסך התצוגה בעזרת widgets מתקדמים, בעזרת מערכת Tzur-com תוכל לשפר את יעילות העסק שלך , להגביר משמעותית את זמן התעסוקה ולהיות בבקרה מלאה בכל רגע נתון ומכל מקום .
מהם המאפיינים של מערכת קול סנטר?
מסכי הניהול והממשק הנלווה למערכת call-center מאפשרים למנהלים בדרגות ניהול שונות להיות בבקרה מקיפה על ביצועי הנציגים, ניהול התורים , הזרמת השיחות , כמות הממתינים, אחוז דיבור, ניתוב השיחות ועוד .
מערכת Call-Center – נתוני זמן אמת
- תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד בחלוקה מותאמת אישית לצרכי הלקוח ולרמת המשתמש.
- תצוגת זמן אמת של השיחות המבוצעות Online.
- עמודות מותאמות לפי צרכי הלקוח: אורך שיחה, זמן הפסקה, זמן תיעוד, כמות שיחות נכנסות/ יוצאות .
- “שעוני מוניטור”- מותאמים לפי צרכי הלקוח , אחוז דיבור , אורך שיחה ממוצע , כמות שיחות לשעה וכדומה.
- שעון נוכחות המודד את שעות החיבור של העובד וזמן התעסוקה.
דוחות דינמיים בחתכים שונים
- שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת קול סנטר.
- שעון נוכחות עובדים.
- דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגה ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת.
- דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה.
- הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג
ניהול נציגים עם מערכת Call-Center
מערכת ניהול נציגים מאפשרת למנהל המוקד לשייך נציג למעגל .
או להעביר את כל הנציגים לסטטוס לא מחובר באופן גורף.
סרגל נציג
- אפליקציית סרגל נציג מאפשרת לך כלים שימושיים לניהול אפקטיבי של לו”ז.
- ניהול סטטוס תעסוקה לנציגי המוקד בתוך המערכת (הפסקה, כניסה/יציאה, הפסקה אדמיניסטרטיבית) לשימוש גם כשעון נוכחות.
- “כסא חם”: לוג אין למערכת הטלפוניה באמצעות סרגל הנציג מכל עמדה.
- תצוגה של משך זמן השיחה ומונה זמן שהייה בסטטוס נוכחי.
- קבלת שיחה נכנסת מתוך הסרגל כוללת זיהוי מספר הטלפון המחייג (Caller ID).
- בחירת סטאטוס נציג מבין סטאטוסים שנקבעים מראש ע”י מנהל המוקד.
- חיווי על הסטטוס הנציג.
- חיווי על זמן נציג בסטאטוס הנוכחי.
- הצגת פרופיל נציג: שם, מס’.
- שלוחה, סטאטוס וכו’.
- הצגת מצב הטלפון הפיזי של הנציג.
ניהול מערכת ניתוב שיחות מתקדמת
מערכת קול סנטר לניהול והגדרת ניתוב השיחות בעסק שלך, המאפשר לך העברת השיחות לגורמים הרלוונטים בארגון, ניהול זמן המתנה וניהול התורים.
- ניהול מערכת ניתוב שיחות בדרך קלה ופשוטה הכולל- בניית מערכת הניתוב, העלאת קבצי קול ושינוי בצורה פשוטה בכל זמן נתון וללא עלויות נוספות .
- שיקוף המיקום בתור לממתינים ושליטה בזמני ההקלטות.
- אפשרות להשארת הודעה בתא הקולי ושליחה שלה בקובץ למייל
- שליטה בהעברת השיחות בין השלוחות ובין המוקדים /צוותים ונציגים
מערכת הקלטת שיחות
- ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .
- אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.
- השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.
- יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון.