fbpx

איך לחסוך בבחירת מרכזיה לעסק?

בכל עסק בין אם זה משרד עו"ד או מפעל בעל שלוחות בודדות או מאות שלוחות יש צורך במרכזיה לקשר טלפונית בין כל חדרי ומחלקות המשרד,
לכן מומלץ להתקין מרכזיה טלפונית,

מה דרוש על מנת להפעיל מרכזיה פיזית המותקנת בבית העסק ?

  1. קוי טלפון מספק קוים,
  2. מרכזיה מספק מרכזיה,
  3. תשתיות וחוטי טלפון "כבלים" לקשר בין כל הטלפונים במשרד שכן כל טלפון קוי מחייב כבל ישיר ממנו עד למרכזיה או לארון התקשורת ,
  4. מתקין שיבצע את ההתקנה,
  5. מכשירי טלפון חכם או פשוט כל אחד בהתאם לתקציב  ,

עלויות :

  1. עלות קבועה לספק הקוים עבור כל מספר טלפון בין אם זה קו אנלוגי PRI או SIP (קוי בזק 55 ש"ח לקו עלות קבועה)
  2. עלות דקת שיחה לנייח או נייד לפי סקר אחרון 70% משיחות הטלפון הינם לנייד. רוב החברות גובות כ-9 אג' לנייח וכ-15 אגורות לנייד.
  3. עלות רכישת המרכזיה,
  4. עלות התקנת המרכזיה.
  5. עלות חשמל להפעלת המרכזיה ,
  6. עלות אל-פסק להפעלת המרכזיה בזמן הפסקת החשמל,
  7. עלות החלפת מצברים לאל-פסק כל שנה שאם לא כן האל פסק הופך למשקולת בלבד.
  8. עלות שטח התקנת המרכזיה בין אם זו מרכזיה קטנה או גדולה,
  9. מיזוג אויר \ איורור בהתאם לקיבולת המרכזיה .
  10. עלות תחזוקת המרכזיה לאחר שנת האחריות,

איפה החסכון במרכזיה של Tzur-com?

  1. אין צורך בתשלום עבור קוי הטלפון – כל שלוחה בענן מקבלת קו עם מספר טלפון ישיר ,
  2. ניתן לנייד את המספר הקיים וזהו מפסיקים לשלם אחזקה קבועה של מאות ואלפי ש"ח בשנה,
  3. מחיר התשלום עבור השלוחה כולל את עלות התמיכה והתחזוקה 24/7 360 ימים בשנה.
  4. מחיר לדקת שיחה נמוך וזהה נייח או נייד.
  5. אין תשלום עבור מרכזיה,
  6. אין תשלום עבור תחזוקה שוטפת.
  7. אין תשלום עבור חשמל להפעלת המרכזיה
  8. אין תשלום עבור אל פסק ,

כך כפי שאנו רואים ניתן לחסוך בלא מעט כסף במעבר למרכזיה IP בענן .

יציבות :

במקרה של תקלה בקו הטלפון או הפסקת חשמל בעסק ,

כאשר מותקנת מרכזיה בעסק האחריות היא עליכם,
בעת הפסקת חשמל רצים למרכזיה לבדוק מה עושים ?

אם יש קוים אנלוגיים מחפשים טלפון אנלוגי לחבר לשקע של בזק ,
אבל אם יש קוים אחרים כמו הוט או 012 או  PRI חייבים חשמל אין מה לעשות והעסק מושבת ,

מרכזיה בענן עובדת 24/7 365 ימים בשנה ומתוחזקת על -ידי טכנאים ותכנתים מסביב לשעון, 
מרכזיה בענן מחוברת לגנרטור 24/7 ימים בשנה .
עם מרכזיה בענן ניתן להפנות את השיחה המתקבלת לכל מספר טלפון אחר נייד או נייח ,
עם מרכזיה בענן ניתן לקבל את השיחות על אפליקציה הניתנת להתקנה על גבי כל סמארטפון והופכת את הסמארטפון לשלוחה של המשרד, 

מאמרים נוספים על יתרונות במעבר למרכזיה בענן

 

 
שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר