ניהול הקלטות שיחה שלנו המאפשר לאתר ולהאזין לכל שיחה מוקלטת שבוצעה, לספח את המשתמשים שלכם, לשמור על תאימות ולפתור מחלוקות של לקוחות באופן מיידי ויעיל
ניהול הקלטת שיחות בזמן אמת
קבוצה טובה רק כמו החולייה החלשה ביותר שלה. אז למה ללמד את צוותי המוקד על סמך תיאוריה כאשר ניתן ללמד אותם על ידי דוגמה חיה. השתמשו בשיחות, מצבים ותרחישים אמיתיים כדי ללמד את העובדים שלכם לתקשר באופן שיתאים הן לטון והן לקול של המותג שלך, כמו גם ליעדים העסקיים המשפיעים על השורה התחתונה שלכם.
יתרונות שימוש בשירות
פשטו את תהליך קליטת נציגים למוקד
השתמשו בשיחות בפועל עם לקוחות אמיתיים כדי להכשיר את העובדים החדשים שלכם. עזור להם להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים, מהן ההתנגדויות שלהם וכיצד עליהם להתייחס אליהן בצורה היעילה ביותר על ידי הצגת האופן שבו זה נעשה בפועל.
אמנו את הצוותים שלכם לביצועים ברמה חדשה לגמרי
אף אחד לא נולד מושלם. אבל אנחנו יכולים לרכוש ולשפר מיומנויות עם רמת התרגול הנכונה וחונכות נאותה. צורו את צוות החלומות שלכם על-ידי הקשבה לעבודתם בניתוח הביצועים והדרכים שבהן הם מתמודדים עם מצבים מורכבים, והפכו אותם למכונה גדולה, מרושעת ומוכוונת מטרה המבוססת על נתונים ותובנות שאנו אוספים עבורכם בזמן אמת!
שפרו את חוויית הלקוח
שיחות מוקלטות לא רק מראות נתונים סטטיסטיים ותרשימים עיוורים, הן מציעות תובנות לגבי ביצועי הצוות שלכם וכיצד הוא מתנהל עם אתגרים מורכבים כאשר הוא מתמודד עם לקוחות חשובים או בעייתיים. הכשירו את הצוותים שלכם להציע רמה יוצאת דופן של שירותים בהתבסס על נתונים שנאספו משיחות אמיתיות שהתקיימו!
מתן מענה לחששות האבטחה שלך
אנחנו כאן כדי לעזור לך למקם את הנתונים שהצוות והלידים שלכם מייצרים באמצעות אחסון מרחוק והממשק הידידותי למשתמש של האפליקציה שלנו. עם זאת, אתם מחליטים על רמת המעורבות שלנו כשמדובר ביומנים מאוחסנים או בשיחות מוקלטות.
אנו מאפשרים הרשאת "כתיבה בלבד" כברירת מחדל, ומוודאים שכל השיחות שלכם יישארו בינך לבין הנמען. בנוסף לכך, הנתונים שלכם מוצפנים באמצעות אלגוריתמים חדישים הן כאשר הם נכנסים לאחסון והן כאשר אתם שולפים אותם החוצה.