הקפצת מסך – יישום רב עוצמה בשירות הנציגים
מסייע לנציגים להשיג את המטרות שלהם וליהנות מתהליך עסקי חלק, מציג את פרטי המתקשר בשיחה נכנסת.
כל נתון מתוך מערכת – CRM או ל- ERP שלכם כולל היסטוריית שיחות אנשי קשר, פעילויות אחרונות וכל בינה עסקית אחרת ,יוצג לעובדים ישירות על המסך – עוד לפני שהם עונים לשיחה.
בדרך זו תבטיחו כי הצוות שלכם יודע מי בצד השני של הקו,בשיחה הראשונה עם הלקוח, ה-Pop-Up Screen פותח כרטיס חדש ב- CRM בו תוכלו להקים ולהגדיר את פרטי הלקוח.
כלי עוצמתי המגדיל את יכולות הצוות שלכם ליצור לידים חדשים או לתמוך במשימות ישר מהשיחה הראשונה שלהם.
אנו מקשרים את המרכזיה בענן שלנו למערכת ה CRM או ERP שלך כדי למשוך את הנתונים ממערכות המידע שלך,
ולוודא שהקפצת המסך פועלת בכל המכשירים שלך כולל טלפונים עסקיים, טלפונים חכמים, ובעצם כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט שיכול להוציא ולקבל שיחות.
יתרונות שימוש בשירות
איך להעניק שירות לקוחות מעולה?
Pop-Up Screen המחובר למערכות ה DATA המכילים את פרטי המתקשרים ועל הפעילויות הקודמות שלהם, מאפשר לענות ללקוחות בהודעות מותאמות אישית ובאופן מקצועי ולקצר את משך השיחה של צוות התמיכה שלכם.
כלי עוצמתי לעמידה ביעדים
השילוב של הקפצת מסך, חיוג בקליק והעברה אוטומטית של פרטי השיחה ל-CRM תעניק לארגון שלכם טכנולוגיה שהייתה שמורה בעבר לשחקנים הגדולים.
הפעילו קמפיינים מסיביים ללא מעצורים , בעזרת התוסף הייחודי ל-Chrome הקפצת המסך של Tzur-com
פועל בשילוב עם שירות חייגן אוטומטי המאפשר לצוות שלך להגדיר קמפיינים אוטומטיים באמצעות רשומות מספרים מכל מקור שתבחרו.
מהו שירות Pop-Up Screen?
יישום הקפצת המסך מאפשר לשלוף מידע אודות המתקשר מתוך ה-CRM שלכם ולהציג נתונים לנציג בתחילת כל שיחה. ומאפשר לקצר את משך השיחה, לשפר את חוויית הלקוח ולהניע את העסק שלכם לתוצאות אופטימליות.
מוזמנים תמיד ללחוץ כאן ולחקור את כל יכולות ה- API במסמך שכתבנו במיוחד עבורכם וללמוד כיצד תוכלו לבצע אוטומציות שישדרגו את התפוקות העסקיות.