fbpx

חיווי, חטיפה, האזנה ולחישה

שפרו את שירות הלקוחות וספקו בקרת איכות משמעותית באמצעות מגוון יכולות מובנות לשירות חכם ויעיל יותר!

קליטה של העובדים החדשים שלכם מעולם לא הייתה קלה יותר באמצעות תרגול מובנה, אבטחת איכות, וניסיון מעשי, אמיתי אך בטוח של שיחה עם לקוחות.

שירות לקוחות הוא חיוני להצלחתה או כישלונה של חברה בעולם העסקי של ימינו לשיפור חווית הלקוח. הכישורים והביצועים של צוות המכירות אחראים על הצלחתו של העסק. ולפיכך אנו מספקים כלים ויכולות כדי לשמור על כל העובדים שלהם יעילים עם מבט הישר למטרה.

באמצעות תרגול בפועל וניסיון בשיחה חיה. הודות לנוכחות של מנהל או עובד ותיק מנוסה בשיחת אימון.

 

שמירה על רמת שירות מושלמת

באמצעות הפונקציונליות של לחישה והאזנה של Tzur-com מסייעת לצוותים לשפר את הכישורים הנחוצים להם לביצוע עבודתם ללא טעויות מיותרות. המנהל תמיד יכול לעזור וללחוש את הדבר הנכון, בין אם זה בעת שיחה בזמן אמת או מפגש תרגול מתוכנן בין מתלמדים והחונך שלהם. לחלופין, החונכים או המנהלים יכולים לכתוב הערות במהלך האזנה לשיחה ולדון בהן בפגישת משוב עם העובד.

 

תגובה מהירה לתרחישים

טיפול נכון ומענה בהקדם הם שני הדברים שלקוח מצפה . תכונת ההתפרצות מאפשרת למנהל להצטרף במהירות לשיחה ולהוביל את ללקוח לחתום על העסקה או לפתור קשיים טכניים שהנציג לא יודע להתמודד איתן בזמן.

 

חסכו למקבל השיחה זמן עם כפתורי חיווי (BLF)

אפשרו למקבל השיחה את היכולת לראות מי פנוי לקבל שיחה ומי כרגע בשיחה . בין אם מקבל השיחה עובד.ת מהבית ובין אם מהמשרד, תכונת החיווי תאפשר מבט כולל של כל השלוחות במרכזיה ברמה היומיומית.

 

איך השירות עובד?

לשם כך פיתחנו סט של כלים !

האזנה: אפשרות להאזין לשיחות בזמן אמת ללא מודעות של אחד הצדדים או כולם.

חיווי: אפשרות לדעת מי עסוק כרגע בדיבורים ומי לא.

לחישה: לחישה פועלת באופן דומה להאזנה אבל ההבדל היחיד הוא שהמנהל יכול לדבר עם אחד המשתתפים בשיחה מבלי שהלקוח ישמע מילה. הדרך להכשיר עובדים חדשים, להדריך אותם בימי העבודה הראשונים .

התפרצות: אפשרות להתפרץ לשיחה בזמן אמת כך ששני הצדדים שומעים את המתפרץ ממש כמו שיחת וועידה.

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר