fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

כלים לשיפור חווית הלקוח במרכזיה בענן

בחשיבה על שיפור חווית הלקוח ישנם דרכים שבהן נוכל לשפר את החוויה.

מרכזיה בענן היא כלי חשוב לשיפור חוויית הלקוח

בעולם דגיטלי שבו אנחנו שותפים קיים מגוון רחב של פלטפורמות לתקשרות בין עסקים ללקוחות, Facebook  WhatsApp לדוגמא. למרות זאת תמיד לקוחות או מתעניינים
יתקשרו אל העסק , המרכזייה בענן של Tzur-com Ip Cloud היא עדיין הלב הפועם של התקשורת עם הלקוחות.

כפי שאנו שואפים לשפר את הנראות והחזות של האתר חשוב  לשפר את חווית התקשרות דרך מרכזית הטלפונים,ניתן לייצר חוויה ראשונית חיובית בעזרת מערכת הטלפוניה,
וכך הוא יהיה מוכן יותר להפוך ללקוח שלנו.

שירות הלקוחות הטלפוני יש עדיין תפקיד מרכזי אצל לקוחות רבים.רובם של הצרכנים מעדיפים לפנות אל בית העסק באמצעות הטלפון ולא באמצעות דרכים אחרות.

בבחירה נכונה של פתרונות תקשורת לעסקים ניתן לייצר אינטראקציה ישירה עם הלקוח ובייחוד עם פתרונות התקשורת המתקדמים של Tzur-com Ip Cloud רבים
מהצרכנים מעדיפים לפנות אל בית העסק באמצעות הטלפון ולא באמצעות דרכים אחרות.ובכך להפוך את החוויה הזו נוחה וזמינה יותר עבור הלקוח.

דרכים לשפר את חווית הלקוח באמצעות מרכזיה בענן

  • "הלקוח במרכז"
    כדי שחווית הלקוח תשופר אנחנו צריכים להיות מרוכזים בשיפור רמת השירות ללקוח, זה אומר בראש ובראשונה לבנות תסריט שיחה עם זרימה טובה ונוחה תוך כדי אימוץ
    גישה של "הלקוח במרכז".שימו את הלקוח במרכז תשומת הלב שלכם ובדקו כיצד נראה המסע שלו כאשר הוא מתקשר אליכם, שימו לב לכל שלב ושלב ונסו לחשוב על דרכים להפוך את המסע הזה חוויתי ומהנה יותר עבור הלקוח.
  • התאימו את השיחה לשלב בו נמצא הלקוח
    לקוח מתקשר הינו כבר לקוח פוטנצאלי ונמצא במסלול אל עבר רכישה.
    יש הבדל בין מתקשר בפעם הראשונה שלא יודע כלום על החברה ולקוח שכבר שוחח איתנו כמה פעמים בעבר.
    לכל אחד מהמצבים האלו יש להתאים תסריט מכירה שונה ונדרש להתאים את השיחה ללקוח שמולנו.
    שילוב של מערכות CRM כחלק אינטגרלי מהמרכזיה בענן אפשר לדעת בדיוק מי מדבר איתנו ובאיזה שלב במשפך המכירות הוא נמצא.
  • הפכו את התקשורת לאישית יותר
    כשהלקוח שומע את שמו מהנציג הטלפוני זה משדרג את השיחה מבטל התנגדויות ומייצר קשר אינטימי וישיר בין לקוח לחברה.

    בעולמנו הדרישה הבסיסית הזו, שהאדם בצד השני של הקו יודע את שמנו, היא כמעט טבעית בעבורנו.
    למעשה רובם של המתקשרים שהינם לקוחות קבועים מצפים שהנציג איתו הם משוחחים ידע מי הם עוד לפני שיציגו עצמם שיהיה להם מידע על כל אינטראקציה קודמת עם שירות הלקוחות. האפשרות הטכנולוגית להפוך את כל שירות הלקוחות לחוויה אישית קיימות במרכזיה בענן.
  • קיצור זמן המתנה הוא המפתח
    ידוע לכל כי זמני המתנה ארוכים במוקדי שירות לקוחות פוגעים בחווית השירות , אפשר לשפר את חווית השירות על ידי שימוש בכמה כלים. אחד מהם הוא כמובן העסקה של יותר נציגי לקוחות, אך זה עולה בהתאם. אנחנו רוצים להציע לכם להשקיע במערכת IVR שמייצרת אינטראקציה עם הלקוח באופן אוטומטי ולא רק שהיא מקצרת זמני המתנה ויודעת להפנות את הלקוח לשלוחה המתאימה, היא גם מגבירה את הרושם של הלקוח מהעסק.
  • העברה לעולם הדיגיטלי
  • באמצעות קישור המוקד הטלפוני לעולם הדיגיטלי כמו WhatsApp או SMS
    ניתן לחסוך מהלקוח את ההמתנה על הקו וואת העומס על המוקד הטלפוני,
    בהפעלת WhatsApp ניתן גם להפעיל BOT חכם המנהל שיח עם המתקשר ושיפור הנראות למתקשר.

הפתרונות והאפשרויות שעומדות היום בפני בעלי העסקים כדי לשדרג את חווית הלקוח הן אינסופיות. ב Tzur-com מחלקת הפיתוח שוקדת כל הזמן לפתח ולשפר את מרכזית הטלפונים
ואת מערכת נהול מוקדי שיחות כך כך שישפר אותה לכלי עוצמתי להגברת מכירות.

ל – TZUR-COM וותק של 4 עשורים במרכזיות לעסקים ולאחר שיחה קצרה עם יועץ התקשורת שלנו נדע כיצד להתאים לעסק שלך את הפתרון המדויק והמתאים ביותר לצרכיך.

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button