שירות הטלמיטינג מאפשר לך להתמקד בעבודה השוטפת,במכירות וביצירת רווחים – בזמן שצוות מקצועי של נציגי מכירות עובד ודואג לתיאום פגישות.
טלמיטינג – איך זה עובד?
מנהל צוות הטלמיטינג יוצר פילוח של קהל הלקוחות שאליו מעוניינים לפנות, ומגבש תסריט לשיחת טלמיטינג עם המסרים העיקריים שיודגשו בשיחה עם כל לקוח.
לאחר מכן נציג מכירות יבצע את שיחות הטלמיטינג בפועל, ידאג עבור תיאום פגישות עם לקוחות חדשים – וימלא את היומן שלך.
תהליך עבודה
- איפיון הפרויקט :
קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד. - ניתוח ופילוח קהל המטרה :
יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו. - יצירת תסריט שיחה :
סריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות. - הכשרת הנציגים :
סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגים. - תחילת הוצאת שיחות :
מנהל המוקד ילווה באופן צמוד את הנציגים בהאזנה או בלחישה . - העסק מזנק קדימה :
היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם.
תיאום פגישות עסקיות
המטרה הראשית של טלמיטינג היא תיאום פגישות עסקיות. נציג הטלמיטינג מתקשר ללקוחות פוטנציאליים, הוא מוצא מעבר לקו לקוח שאינו בהכרח יודע דבר על פעילות העסק, תפקידו להציג את העסק,
זהו השלב הראשון בשיווק מקצועי. השלב השני הוא לייזום פגישה עסקית, שאליו יגיע איש המכירות, זהו שלב המכירה הסופית של המוצר או השירות המקצועי .
טלמיטינג יכול לסנן את הלידים שלך :
טלמיטינג יכול לסנן את הלידים שלך בשבילך, מתוך קמפיינים של שיווק במדיות השונות, אם במדיה החברתית, בגוגל וכדומה. ככל שהקמפיין שלך מצליח, הלידים נאספים וחשוב לחזור אל האנשים שהשאירו את הפרטים בהקדם, מכיון שהשארת הפרטים אינה דורשת תשומת לב, ויש להכות בברזל בעודו חם. לחזור ללידים ולסגור איתם פגישה עסקית זו אומנות.