fbpx

ממשק להפקת דוחות

אפשרו לארגון לנהל ביעילות את המוקד והתקשורת שלו עם קהל הלקוחות

בעזרת שימוש במערכת הדוחות של Tzur-com תחסכו זמן יקר באיסוף נתונים והפקת הלקחים.

לאחר שנים רבות של אפיון בשיתוף והמלצות של לקוחותינו איפשרה לנו לפתח מערכת דוחות מתקדמת המאפשרת למנהלים לשלוט ולפקח באופן מלא על ביצועי הארגון. קבלת המידע הדרוש בזמן אמת בתצוגה אינטואיטיבית ופשוטה להבנה בעזרת ממשק הדוחות ניתן להפיק סט של דוחות הניתן לעריכה בקלות ולקבל את המידע בתצוגה גרפית כך שמנהלים יכולים להפיק ממנו הרבה מידע במינימום זמן!

משוב איכותי וממוקד : הפקת דוחות השוואתיים העומדים לרשות המנהלים מאפשרים שיקוף והשוואת ביצועים של נציגי המוקד ביחס לעמיתיהם. הצגת הנתונים לנציגים מהדוחות הבוחנים את הביצועים שלהם לאורך המשמרת ישקפו את הנקודות הדורשות שיפור ויביאו לשיפור בתוצאות. ובכך תוכלו לחזק את הנציגים המציגים תוצאות גבוהות בעקביות ולשפר את הכישורים הנדרשים אצל נציגים שאינם עומדים בקנה אחד עם יעדי המוקד והארגון.

הפקת לקחים באמצעות ממשק הדוחות :  מערכת הדוחות המאגדת כמות עצומה של DATA, מספקת נקודת מבט היסטורית על ביצועי נציגי המוקד.

בעזרת נתונים אלו ניתן לאבחן בקלות את נקודות הכשל או החוזקות צוות המוקד כך שהם מהווים בסיס להפקת לקחים מהפעילות השוטפת, הבנה של השינויים הנדרשים ותחילתם של תהליכי ייעול עסקיים ומינוף לשיפור ההכנסות.

מדידת קמפיינים אפקטיבית :  ניהול השיווק מתבטא בכמות הלידים ובאחוזי המרה של מחלקת צוות מוקד המכירות.

מערכת הדוחות של Tzur-com מציגה את האפקטיביות של הקמפיינים ומכירות מוצרים במסך אינטואיטיבי ומאפשרת שליחה של דוחות ברמה יומית, שבועית, חודשית וכו' למנהלים כדי שיוכלו להגיב בזמן ולמנוע בזבוז של תקציב השיווק על קמפיינים לא אפקטיביים.

קבלו כל נתון שתרצו בלחיצת כפתור : פילוח נתונים מותאם אישית בחיתוך חודשי, רבעוני או שנתי, עבור כל שלוחה במוקד או בחלוקה למחלקות הארגון, מאפשרים ניהול מערכתי ברמת המאקרו ושליפה של כל המידע מתוך ממשק אחד ריכוזי, בקלות ובנוחות.

שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת. שעון נוכחות עובדים. דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגים ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת. דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה. הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג.

דוחות דינמיים בחתכים שונים :

  • שיקוף והשוואת ביצועים לפי אגף/ מוקד/צוות/נציג – במהלך כל ההיסטוריה של השימוש במערכת קול סנטר.
  • שעון נוכחות עובדים.
  • דוח תנועות נציג- דוח המאפשר שיפור יעילות הנציגה ובחינה של הביצועים שלו לאורך המשמרת.
  • דוח נתונים לפי קמפיין / לקוח /מוצר וכדומה.
  • הוצאת דוחות מותאמים לפי מוקד/צוות/נציג
שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר