fbpx

ממשק נהול Zpanel

ממשק WEB לניהול מערכת הטלפוניה בארגון על כל סניפיו בארץ ובחו"ל,ניהול המרכזיה ומערכות הנלוות בפשטות ובקלות באמצעות ממשק אינטרנטי בעברית.

 

Tzur-com מעמידה לרשותכם ממשק ניהול פשוט ונח לתפעול את ממשק הניהול שלנו (Zpanel)
פיתחנו על מנת לאפשר ללקוחות החברה עצמאות ושיקוף נתוני המרכזיה ומערכות הנלוות בממשק אחד ופשוט תוך כמה שפחות פעולות בדרך.
בלחיצת כפתור תוכלו לשנות הגדרות, להוסיף או להסיר שירותים, להעניק הרשאות, לצפות בנתונים בזמן אמת וליהנות משקיפות מלאה בכל הנוגע
להתנהלות המשתמשים במערכת הטלפוניה בארגון.Zpanel הוא ממשק ניהול ידידותי המציג בצורה ויזואלית מגוון תכונות ייחודיות של המרכזייה בענן
וכלים הכי מתקדמים שקיימים בשוק התקשורת בעולם.

 

שקוף פשוט וקל

העיקרון המנחה בפיתוח הממשק Zpanel הוא שקיפות ופשטות מנהל, גורם טכני או מנהל הכספים או כל אחד אחר הנדרש

לתפעל את המערכת – ה-Zpanel בטוח שלא תסתבכו או תבזבזו זמן יקר בלאתר את הנתונים ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם כדי לבצע את הפעולות באופן הנכון.

ממשק כספים הכל פתוח הכל שקוף 

תעריפים עלויות מערכת המציגה את :

 

הסטורית החיובים

תעריפי שיחות

פירוט חיובים

חשבוניות

 

 

 

 

פעולות הניתנות לביצוע ב-Zpanel

ממשק הניהול (Zpanel) מאגד בתוכו את היכולת להגדיר ולערוך את תכונות המרכזייה, צפיה בעומסים בזמן אמת ובדוחות מערכת. כל אלו נדרשים לתפעול וניהול מרכזיית ענן שעל פניו נשמע כמו משימה לא פשוטה בקלות וביעילות.

 

 

 

 

 

הפעולות וההגדרות שתוכלו לבצע באופן עצמאי בממשק הניהול לא משנה היכן אתם נמצאים:

  • הוספה והסרה של משתמשים .
  • הגדרת היררכיה חשבונאית.
  • הרשאות למשתמשים בהתאם לצורך הארגוני.
  • צפייה בהיסטוריית שיחות כולל סינון ואיתור שיחה בפירוט השיחות והאזנה להקלטות שיחה.
  • ניהול מעגלי המתנה – נציגים (שיוך למעגלים).
  • הקמה והגדרת קמפיינים של חייגן אוטומטי.
  • ניהול והגדרת סטטוס משתמש בהתאמה אישית.
  • ממשק מוניטור, נתוני זמן אמת ודוחות.
  • שינוי מצבי שירות למרכזיה
  • הגדרות שלוחה כולל הפניית שיחות .
  • פתיחת פניית שירות למחלקת התמיכה וסטטוס פניות.
  • חיוג מהיר / מקוצר.
  • מעבר לאתר תמיכה.
  • ניהול יעדים חסומים לשיחות יוצאות – Blacklist.
  • הגדרת אנשי קשר מורשים לבצע פעולות בחשבון.
  • ממשק כספים הכולל סטטיסטיקות ונתוני שימוש מסודרים בדוחות וגרפים, כרטסת ריכוז התשלומים, תעריפי שיחות, היסטוריית התשלומים, כולל הורדה של חשבוניות חתומות דיגיטלית.

 

 

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר