ממשק ניהול מתקדם המאפשר גישה ישירה לקבצי השמע מכל מחשב או סמארטפון, בהתאם לרמת הרשאות בארגון.
הקלטות השיחה נגישות להאזנה באמצעות ממשק הניהול (ZPanel) , עם אפשרות הפעלה מכל מחשב או סמארטפון ושמירת הקובץ בתיקייה ייעודית במחשב.
קישור ישיר לקובץ ההקלטה מתעדכן בממשק הניהול (ZPanel) באופן אוטומטי וניתן לאיתור בחיפוש לפי קריטריונים כמו מספר השלוחה, ימים/שעות, מספר המתקשר ועוד.
ניהול ארכיון השיחות – ללא צורך בשרת נוסף .
אין צורך בחומרה או תוכנה נוספת בתשלום.
השיחות מגובות על גבי הענן וניתן לגשת אליהן בכל מקום ובכל זמן.
יכולת לחיפוש והאזנה לשיחה לפי מוקד/צוות/נציג/תאריך/מספר טלפון .
קישור ישיר ואוטומטי של הקלטת השיחות למערכות המידע של הארגון (CRM) באמצעות אינטגרציה פשוטה, מאפשר תיוק של קבצי השיחות המוקלטות בתוך דף הלקוח ,