VoIP – Voice Over Internet Protocol – הינה חידוש טכנולוגי שהתגבש והפך לפרוטוקול המבוקש והנצרך ביותר ע"י חברות ועסקים במהלך השנים האחרונות.VoIP הוא למעשה פרוטוקול לטכנולוגיה של מוצרים, מהמתקדמים מסוגם בעולם. טכנולוגיית VoIP מגשרת בין מערכת טלפונים לרשתות מבוססות IP.טכנולוגיית ה – VoIP מאפשרת יישומים רבים:
- שיחות קוליות, בעזרת תוכנות למסרים מיידים (IM) כגון מסנג'ר, Skype, ICQ ועוד
- שיחות טלפוניות, על גבי רשת האינטרנט בעזרת מגוון מכשירי טלפון
- שיחות טלפוניות המתקיימות ממחשבים אל קווי טלפון נייחים
- שיחות בין שני קווי טלפוניים נייחים, העוברות דרך רשתות IP
לטכנולוגיית ה VoIP מספר יתרונות בולטים:
- אין צורך בתשתית מיוחדת על מנת לקיים תקשורת וורבלית, לטכנולוגית ה – VoIP קיימת פריסה רחבה של רשת האינטרנט ורשתות נתונים נוספים.
- השימוש ברשתות IP לביצוע שיחות, מתבצע תוך שימוש בפרוטוקול נפוץ.
- השימוש בטכנולוגית ה – VoIP מבוסס על הידע והכלים הקיימים כמו: אבטחת מידע, ניטור, ניהול רשת, אופטימיזציה ועוד.
בין יתר המרכזיות IP המותקנות ע"י צור יועצים ותקשורת בע"מ – המומחים למרכזיות IP,
קיימות מרכזיות IP המושתתות על מערכת קוד פתוח הנקראת Asterisk,אסטריקס
ומכאן שמה "מרכזית אסטריקס"
למרכזייה יש את כל התכונות הקיימות במרכזיות ארגוניות מסורתיות ומאגדת תכונות נוספות שלא קיימות במרכזיות מיושנות.
ניתן לממשק את מרכזיות האסטריקס – Asterik למרכזיה הקיימת או לחילופין להתקינה כמרכזיה עצמאית כמרכזיה בעלת יכולות VoIP בפרוטוקולים מגוונים.
היכולות המגוונות של מרכזית Asterisk, מעשירות את הארגון ביכולות מתקדמות, שהיו קימות עד כה במרכזיות תקשורת מסורתיות כגון קורל , כוכב, פנסוניק , יהלום , LG , וכו' שאחזו במונופול וגבו מחירים יקרים עבור השרות.
מרכזיות IP חוסכת באופן משמעותי בעלויות החודשיות, הן בתפעול המערכת והן בשיחות המבוצעות.
הטמעת המערכת בחברתך פשוטה, מותקנת ע"י הטכנאים המקצועיים שלנו עפ"י התכונות להם אתה זקוק בדיוק ושומרת על אבטחת המידע.
מרכזת הטלפונים שלנו כוללת תכונות ויתרונות רבים:
- תא קולי ישירות למייל – Unified Messaging – ממשק אינטרנטי לתא הקולי
- מספר שלוחות ללא הגבלה – סוף לעידן תוספות הכרטיסים למרכזיה,
- מגוון עצום של מכשירי טלפון תואמים – בטווח מחירים נרחב ונח לכל כיס,
- שלוחות טלפון מרוחקות על גבי הסלולר, בית, סניף או מחשב נייד באיכות שמע גבוהה
- מנגנון ניהול ורישום שיחות
- אפשרות התממשקות למערכות CRM/Billing
- חיוג ישיר מ- Outlook
- פאנל מרכזנית תוכנתי לחיווי שלוחות פעילות
- חדרי ועידה וירטואליים ללא הגבלה – חסכון משמעותי בעלויות שיחה בינלאומית
- חיוג ישיר למרכזיה לקבלת קו חוץ DISA
- הקלטת שיחות נכנסות ויוצאות בשלוחות כולן או בחלקן – יתרון לחברות המחויבות לתיעוד
- התרעה על מיקום המחייג בתור ההמתנה וזמן ממוצע להמתנה
- אפשרות לפתיחת הדלת הראשית
- מגוון אפשרויות למוזיקה בהמתנה
- שליטה מלאה על העברת שיחה (בתפוס, באין מענה וכד')
- "תוכניות חיוג" מגוונות לחיוג עפ"י המסלול המשתלם ביותר
- נתב שיחות IVR ללא הגבלה – אופציה לתכנות במצבים לא שגרתיים כגון: מוצ"ש, חגים, לילות ועוד
- פקס למייל או לחילופין מייל לפקס.Fax2Mail / Mail2Fax – תמיכה תמידית בשרותי הפקסימיליה
- העברת שלוחות בין משרדים ללא הגדרה מחדש או תיאום כלשהו – הטכנולוגיה מודולארית ומאפשרת את הרחבת המרכזיה והגדלתה
- תכונות נוספות ומגוונות עפ"י דרישת לקוח
רגע לפני בחירת מרכזיה
רוצים לדעת יותר ?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה,
חינם ללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]
נכתב ע"י צור לוזון
בעל נסיון בתחום מרכזיות מעל ל-4 עשורים
|