fbpx

דשבורד ניהולי Z-Panel

 

דשבורד ניהולי לקבלת תמונת מצב בזמן אמת – identify trends

אנחנו ב-Tzur-com מציעים לכם שירות באמצעות הדשבורד הניהולי שייתנו לכם תמונת מצב עדכנית של המוקד.
הדשבורד הוא זה שיאפשר לכם לנתח באמצעות מוטיבים גרפיים שונים, אשר יקלו על קריאה וניתוח של הנתונים, תוכלו לחולל דוחות,
להפיק שאילתות ולבצע תחקור נתונים חופשי של הדאטה על גבי הדשבורד, שיוכל להתבסס על מגוון מקורות נתונים (data sources).

הדשבורד מסייע למקד את תשומת הלב על הנתונים הרלוונטים ביותר לצורך ניהול שוטף ותקין של המוקד. הוא יעזור לך להתמקד באינפורמציה
הקריטית ביותר לרגע זה, יצביע על הכיוונים בהם עליך לפעול וגם יאמר מתי עליך לעשות זאת.

 

יתרונות שימוש בשירות

קבלת החלטות מושכלות בזמן אמת

קבלת החלטות מושכלות תוך כדי תנועה על ידי כל דרגי הצוות הניהולי דורשת מערכת תקשורת חכמה שיודעת לספק את התמונה המלאה בזמן אמת. כך למעשה ניתן לתקן או לשנות בזמן תגובה אפסי ולמנוע בזבוז מיותר של משאבים ולתת מענה ראוי לסיטואציות הדורשות את מעורבותם של מקבלי ההחלטות.

תחרותיות להשגת יעדי המוקד

מחקרים רבים מראים שכאשר משתפים את העובדים בעומסי העבודה על המוקד ואת הנתונים האישיים לכלל המוקד, נציגי המוקד רתומים לעמידה ביעדים ונמצאים בתחרות מתמדת אל מול חבריהם לצוות. לכן, במוקדים רבים נהוג להציג את הנתונים בזמן אמת על גבי צגים שחשופים לכל הנציגים וכך הם מגבירים משמעותית את זמן התעסוקה ונמצאים בבקרה מלאה על הנעשה במוקד.

בנוסף, בשל העובדה שלאחרונה לא מעט ארגונים סיגלו לעצמם עבודה היברידית המשלבת בין המשרד לבית לא תמיד אפשרי להציג את הנתונים לנציגים. כדי להתגבר על כך, אנו ב-Voicenter שדרגנו את ה-Softphone שלנו כך שנתונים אלו יוצגו לנציגים על צג המסך האישי שלהם לא משנה היכן הם נמצאים.

שיפור איכויות המוקד

זמינות מירבית ומתן מענה זריז ויעיל, אלו המשימות העיקריות אשר על פיהן נמדדים איכויות המוקד. במהלך המשמרת, כאשר נתוני המוקד הכלליים ושל כל נציג בנפרד מונחים לפניו, מנהל המוקד יכול לצפות עומסים מראש ולנתב את כח האדם בהתאם לצפי, לסייע לנציגים שנמצאים בשיחה הנמשכת מעל הממוצע או לטפל פרטנית בנציגים שחורגים מזמני ההפסקה שנקבעו.

איך ממשק הדשבורד עובד?

ממשק הדשבורד מתבסס על מידע בזמן אמת ומצטבר של פעילות הטלפוניה בארגון. כל המידע מונגש בתצוגה ויזואלית וידידותית המעניקה למנהלי המוקד 'מבט-על' אודות ביצועי הנציגים, אחוזי נטישה ומספר שיחות בהמתנה, ומאפשר להם לתרגם את הידע לפעולות יישומיות התומכות בהשגת יעדים ותפוקות, תוך איזון הזמינות והמענה הטלפוני בזמן אמת.

תצוגת נתוני משתמשים בזמן אמת

כלל הנתונים אודות פעילות המשתמשים מרוכזת בזמן אמת בתצוגה המאפשרת למנהל המוקד לקבל תמונת מצב מדויקת ועדכנית של פעילות הנציגים במוקד מתחילת המשמרת ועד סופה. כלי זה נותן דחיפה חיובית לעבודת צוות, מעודד תחרותיות בין הנציגים ומאפשר למנהלי המוקד לנהל את המשמרת בצורה יעילה ובהתאם לעומסים.

 

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר