fbpx

נתב שיחות ( Z-IVR )

נתב שיחות (Z-IVR) – מערכת לניהול ניתוב השיחות בעסק ,
המאפשרת העברת השיחות לגורמים הרלוונטיים בארגון,
הקמת תפריטים שכבתיים ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח.

נתב שיחות הוא כלי המאפשר לכל מתקשר להגיע ליעד טלפוני או שירות לקוחות דיגיטלי.
הנתב משולב באופן אינטגרלי כתכונה מתקדמת של מרכזיות הענן  והכל בצורה אוטומטית לחלוטין.

תכונות, יכולות, צורך

נתב שיחות עסקי IVR מספר וירטואלי עם נתב שיחות הינו חלון התצוגה לכל מתקשר לעסק .
המציג ומנווט את המתקשר למחלקות ומשרדי העסק  
מענה קולי העונה לשיחה הנכנסת של המתקשר
ומנתב את השיחה ליעד הנכון לפי תפריט בחירה "(למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2 ). ​
נתב שיחות וירטואלי – חיבור ל WhatsApp business
לקוחות יכולים לשלוח הודעות WhatsApp .
נתב שיחות וירטואלי – אוטומציות
הגדירו פעולות שיקרו בעת חיוג לנתב השיחות שלכם  וחסכו בשיחות מתקשר מחייג ומופעלת אוטומציה, לדוגמא:משלוח SMS, קליטת מספר טלפון, קליטת נתון, השמעת הודעה, משלוח מייל, הפעלת webhook  לזאפייר או אינטרגומנט 
שלבו משלוח SMS בכל נתב שיחות
באמצעות שילוב תפריט הקשות ייעודי:
"לקבלת לינק לאתר בהודעת SMS הקישו 1 "
"לקבלת פרטים בהודעת SMS ללא עלות הקישו 1 "
מתקשר מקבל הודעות SMSעם הפרטים החשובים ואתם חוסכים בשיחות ונותנים שרות מעולה
נתב שיחות וירטואלי – הוצאת שיחות
הוצאת שיחות ממספר וירטואלי , כך שבעת שיחה ללקוח, הלקוח יראה כשיחה מזוהה את המספר הווירטואלי שלכם . כל שיחה יוצאת מתועדת בדוחות ומוקלטת (ללא צורך בפעולה של מיוחדת)

 

יתרונות שימוש בנתב שיחות 

  • ניתוב שיחה לפי זמנים
    מערכת ניתוב שיחות כוללת התאמה לשעות וימי הפעילות של הארגון, עם אפשרות השמעה שונה לכל תרחיש,לאיזה תפריט ניתוב חלופי להעביר ומתי להפנות את השיחה לנציג תורן, למוקד השארת הודעות או לתא הקולי.
    ניתוב שיחה לפי שעות וימי פעילות כשהמשרד סגור, השיחה תועבר ליעד חלופי לבחירתך – לסמארטפון, למזכירות, לשלוחה אחרת לסניף אחר או לתא הקולי.ניתוב שיחה מזוהה
    זיהוי מקור הניתוב של השיחה הנכנסת, ע"י הגדרת פרמטרים מזהים כמו שם מזוהה או מספר מזוהה קבוע – פרטים אלה יופיעו על גבי צג המכשיר אליו תופנה השיחה.הקלטת שיחות
    תיעוד השיחות בהתאמה אישית לשלוחות, אחסון בארכיון ההקלטות בענן כולל מנוע חיפוש מתקדם.
    צלצול קבוצתי Multi-Ring
    ניתוב שיחות למספר מרובה של שלוחות בארגון, בו זמנית וללא הגבלה, עד למענה אנושי. הפניית השיחות אפשרית לכל סוג שלוחה במרכזייה, לטלפון נייח, נייד או Softphone, ואפילו לסניפים בחו"ל.ניתוב אוטומטי אחרון
    ניתוב אוטומטי של המתקשר אל הגורם האחרון עימו התקיימה שיחה בארגון, באמצעות זיהוי מספר הטלפון ממנו חויגה השיחה, מאפשר טיפול רציף בלקוחות ונותן תחושה אישית היוצרת מחוייבות.ניתוב ישיר לשלוחה
    העברה ישירה של השיחה ע"י הקשת מספר שלוחה ישירה הידועה מראש.
    כך מגיעים למי שצריך בדרך הקצרה ביותר.ניתוב לפי קוד זיהוי
    זיהוי הלקוח במערכת עוד לפני המענה האנושי לשיחה, באמצעות הקשה של מספר ההזמנה או ת.ז, מאפשר לך לעדכן במידע אודות מצב החשבון של הלקוח,
    פירוט החיובים החודשיים שלו או סטטוס ההזמנה שבמערכת.
שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר