סרגל הנציג של Tzur-com מאפשר נהול הנציג בכל מיקום גיאוגרפי של הנציג בין אם הוא בבית במשרד או בחול לפשוט יותר. סרגל הנציג מאפשר למנהל המוקד לקבל החלטות בזמן אמת.
סרגל הנציג של Tzur-com מאפשר להציג ולרכז את פעילות הנציג במקום אחד פשוט ונח לתפעול ולספק שירות מהיר ויעיל ללקוחות הארגון.
Tzur-com פיתחה כלי האידיאלי לניהול ולהפעלת נציגים מכל מקום עם סרגל כלים אינטראקטיבי המאפשר התממשקות למערכת CRM של הארגון לניהול פשוט וידידותי של צוות המוקד באמצעות מערכת אחת!
יתרונות שימוש בשירות
ניהול משאבים יעיל ואפקטיבי
סרגל נציג מעביר את כל המידע לממשק זמן-אמת ומספק למנהל המוקד תמונת מצב עדכנית אודות זמינות הנציגים והתפוקות שלהם כך שיש בידיו את היכולת לקבל החלטות בהתאם לעומסים בהם המוקד נמצא נקודת זמן.
סביבת עבודה אחידה ויעילה
Tzur-com מספקת סרגל נציג מתקדם המשלב תכונות טלפוניה וכלים לניהול המוקד. אינטגרציה קלה למימוש עם מערכת המידע הארגונית יוצרת סביבת עבודה אחודה ויעילה המאפשרת תפעול של מספר מערכות במקביל מתוך מערכת אחת בלבד.
1. חיבור מלא לשלוחה טלפונית באמצעות שלוחת IP באתר פיזי ו/או באתר מרוחק.
2. הגדרת מצבי מצבי זמינות מותאמים (הפסקות מותאמות אישית ו-"זמני ניירת").
3. ביצוע כלל פעולות ההתקשרות (חיוג, ועידה, העברה, חייגן ועוד).
4. מידע בזמן אמת אודות שיחה פעילה והמתנה בתורים.
5. מידע מותאם אישית ברמת נציג- מדדי יעילות ונתוני זמן אמת מצטברים.
6. התממשקות למערכות הליבה של הארגון- הקפצת מסך CRM והצגת פרטי הלקוח בסרגל SSO, להתחברות מהירה, ספר טלפונים ארגוני.
7. לוג שיחות נכנסות ויוצאות, לרבות אפשרות לחיוג ישיר.