תכונות מתקדמות מרכזיה בענן:
- פורטל ניהול – ניהול הגדרות מרכזייה בענן באמצעות ממשק אינטרנטי בעברית
- נתב שיחות דינאמי – ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח
- שיחת ועידה – שיחת ועידה עד 10 משתתפים
- מספר מוביל – מספק זמינות גבוהה לעסק בעזרת מספר טלפון ראשי, אלינו יופנו שיחות באין מענה/שלוחה תפוסה
- ניהול תור שיחות – מאפשר תור ניהול חכם של מתקשרים על פי הגדרות הפנייה
- צלצול מקבילי – מאפשר להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל עם קווים נוספים במקביל
- שירות לילה – העברה של השיחות הנכנסות מעבר לשעות הפעילות, ליעד אחר
- מוסיקה בהמתנה – מנגינה במקום צליל חיוג
- הפניית שיחות – הפניית השיחות על פי חוקים למספרים אחרים
- יומן שיחות – צפייה בכל השיחות בארגון
- הקלטת שיחות – תיעוד השיחות בהתאמה אישית לשלוחות, אחסון בארכיון ההקלטות בענן כולל מנוע חיפוש מתקדם
- שירותי פקס – קבלת פקסים (Fax2Mail) או שליחה מהמייל (Mail2Fax) לתעבורת מסמכים ישירות מתיבת הדוא"ל.
- משלוח הודעת WhatsApp למתקשר בתרחישים שונים.
תכונות מרכזיה בענן:
- שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים
- שלוחה חכמה שלוחה פשוטה או בסמארטפון
- הפניית שיחות לכל סוגי קווי הטלפון (נייד או נייח) או ל- VoIP
- הקלטת תפריט קולי (IVR) המותאם באופן ישיר לכל מחלקה / סניף בארץ או בחו״ל
- שיחות בין כלל השלוחות ללא תשלום ובחיוג מקוצר מכל מקום בארץ ובעולם
- תשלום לפי כמות שלוחות
- אין צורך ברכישת חומרה למעט טלפונים ממגוון יצרנים נרחב
- חיבור בין סניפי החברה בארץ או בחו"ל בקלות
- שלוחות בטלפונים הניידים ובבית.
- שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים
תכונות נוספות למרכזייה בענן
- זמינות מכל מקום בארץ ובעולם
- חיסכון של עשרות אחוזים בשנה לעסק שלך על תקשורת קוית
- תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד.
- הפניית שיחות בין שלוחות / סניפים – לפי ימים / שעות / באין מענה
- קבלת התראות בזמן אמת כאשר מתקבלת שיחה (גם מחוץ לשעות פעילות) לכתובת דוא״ל ,
- המתנה בתור – צלצול לפי הסדר או במקביל לכל השלוחות / סניפים בארץ ובחו״ל
- ניתוב שיחות לפי מספר המתקשר – Caller Routing
- השמעת הודעות אישיות או פרסומות למתקשר
- הקלטת תוכן השיחות
- הפניית שיחה היישר לתא קולי לכל שלוחה / מחלקה
- רשימה שחורה לחסימת שיחות נכנסות
- Caller ID מותאם לשיחות יוצאות
- מוסיקה בהמתנה
- חדרי ועידה וירטואלים
- ניהול תורים כולל השמעת מיקומך בתור,
- שיחה מזוהה,
- אפשרות הפניית השיחה באין מענה לטלפון סלולרית
מרכזיה בענן מהמתקדמת בעולם!
Tzur-com מציעה לעסקים להתקדם לשירותי מרכזיית PBX IP מתקדמת
מרכזיית PBX IP הינה מרכזיה וירטואלית, אשר פועלת על גבי שרתי החברה המותקנים בחוות שרתים מוגנת ומגובה 24/7 ומנוהלת באמצעות ממשק ניהול מתקדם.
שימוש במרכזיית PBX IP יחסוך עבורך את עלויות קוי הטלפון ולמעשה מבטל את התשלום לספק הקוים וכן חוסך את הוצאות התפעול וההקמה של שירותי מרכזיה לעסק ומנגישה עבור עסקים פתרון תקשורת נוח,
פשוט ומתקדם, עם יכולות מגוונות ועלויות קטנות בהרבה לעומת התקנת מרכזייה בבית העסק.
מרכזיית PBX IP תייעל את חווית השירות של הלקוח ובמקביל – תאפשר ניהול חכם וטוב יותר לעסק או הארגון,
וכן מאפשרת תקשורת תוך כדי ניידות מלאה – הן לכל אנשי השטח המחוברים לרשת של החברה והן לסניפי הרשת השונים – כך שתמיד תוכלו לספק מענה מהיר, זמין ואיכותי.
מה כוללת המרכזייה:
- עקוב אחרי – אפשרות צלצול למספר שלוחות או מספרי טלפון מחוץ לאירגון – בכל מקום בעולם.
- צלצול בו זמני –אפשרות לצלצול הטלפון הנייד / הבית שלך כאשר מתבצע חיוג למשרד.
- משרד מרחוק – המשרד שלך הוא עכשיו בכל מקום בו אתה נמצא, בכל מקום שאתה הולך.
- רישום אוטומטי לשלוחות – בחירת מחלקה או שלוחה ע"י תפריט קולי.
- ווקי טוקי –תקשורת מידית בין המשרדים.
- הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה – אפשרות התאמה אישית של הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה.
- הודעת מיוחדות לחגים וכו' – יכולת התאמה אישית עבור הודעות ייחודית לחגים ובסופי השבוע.
- שילוב שירות תא קולי, דואר אלקטרוני מתקדם – אפשרות מעבר הודעות קוליות לדואר האלקטרוני מוגדר.
- הגדרות מערכת –הגדרות באמצעות אתר אינטרנט ידידותי למשתמש.
- סינון שיחות – אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
- העברת שיחה –העברת שיחות בצורה קלה לכל מספר נבחר.
- דוחות – דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
- הקלטות – אפשרות להקלטת שיחות בזמן אמת ושמירה במחשב.
- החלפה בין משרדים –אפשרות מהירה ונוחה להחלפת שלוחות בין המשרדים.
- המתנה נעימה –אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
- האזנות – אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות, כאשר המתקשר לא ישמע את המאזין
- שיחות ועידה –אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
- ממשק Call center