יותר ויותר חברות בוחרות כיום לעבור לשירותי טלפונייה חכמים המבוססים על שימוש בענן.
השירות מאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון יתרונות. לאחר הזמנת מרכזיות בענן ניתן להבטיח הפעלה של מוקד טלפוני חדשני ומתקדם. מרכזיות בענן היא הוצאה משתלמת עבור העסק ויש לה גם משמעות תדמיתית ושיווקית.
שירותי מרכזיה בענן כוללים אספקת ציוד טלפוני, דקות שיחה וגם שירותי מספור וכלי API עבור ביצוע אינטגרציה עם מערכות מידע חדשות או קיימות.
המאפיין הבולט ביותר של מרכזיות בענן הוא חסכון בהוצאות השוטפות של הארגון.
במקום להעסיק עובדים, לשאת בהוצאות על שירותי תקשורת במיקור חוץ או לרכוש ציוד חדש,
ניתן להשתמש באופן מיידי בשירותי מרכזיה נוחים ונגישים. מעבר לכך, השירות הוא חלק מחדשנות טכנולוגית. חדשנות זו מאפשרת לכל עסק להפיק יותר מארגז הכלים הזמין עבורו.
מה הקשר בין זמינות העסק לבין שיפור הביצועים?
השימוש בשירותי מרכזיות בענן מוכיח את הקשר בין זמינות העסק לבין שיפור הביצועים והרווחים. ראשית, עם שירותי מרכזיה ניתן להשאיר את העובדים זמינים מכל מקום בארץ ובחו"ל.
לקוח היוצר קשר עם עובדי הארגון מקבל מענה מהיר ומיידי ומופנה להמשך טיפול. שנית, המרכזיה מציעה מערכת נוחה עבור ניהול והוצאת דוחות ובקרה.
ניהול המערכת בצורה כזו משפר את הביצועים ומונע טעויות.
גם מבחינת אבטחה יש יתרון גדול לשימוש בשירותי טלפונייה חכמים מבוססי ענן. כל שירותי הענן מגובים בשרתים מאובטחים היטב.
העסק או הארגון לא צריכים לחשוש מפני זליגה של המידע או פגיעה בקווי הטלפון שלהם. במקרה של תקלה מוקצה עבור הלקוח קו חלופי מהיר המאפשר שמירה על רציפות עסקית.
השאיפה היא להבטיח את העתיד של הארגון ולספק פתרון מלא מול ספק אחד.
רגע לפני בחירת מרכזיה
רוצים לדעת יותר ?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה,
חינם ללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]
נכתב בעל ניסיון בתחום מרכזיות מעל ל-4 עשורים
בעל נסיון בתחום
מרכזיות של מעל ל-32 שנים