fbpx

שירות שיחה חוזרת – Call Back

שירות שיחה חוזרת – שירות Call Back

הסוף להמתנה ממושכת חסרת וודאות!

תכונה נוספת במרכזיה בענן היא ש-tzur-com מאפשרת לכם להקים קמפיין לניהול מערך התקשרויות אוטומטי הנקרא גם שירות שיחה חוזרת – שירות Call Back. שירות מסוג זה יבטיח מענה הן לצרכי הלקוח, באמצעות מודול החייגן ניתן להגדיר את שיטת ההתקשרות ללקוחות, את מספר ניסיונות החיוג, את תסריט השיחה שיופעל ללקוח בעת מענה, בזמן הגעה למשיבון ועוד.

מתקשר הממתין זמן רב או שלא מעוניין להמתין מופעלת לו תכונת שירות Call Back.

שירות שיחה חוזרת כולל את תפריט האפשרויות הבא:
  • להמתין לנציג שיתפנה
  • להשאיר את מספר הטלפון ממנו התקשרו
  • להשאיר מספר טלפון אחר לחזרה
"לקוחות יקרים, אנו מטפלים בפניות קודמות …זמנכם יקר לנו, הקישו 5 להפעלת שרות שיחה חוזרת. אם ברצונכם שנחזור למספר ממנו התקשרתם הקישו 1, אם ברצונכם שנחזור למספר אחר הקישו 2 ואת מספר הטלפון, אחרת המתינו."
עם תום השיחה : אחראי מוקד יקבל מייד מייל עם פרטי המתקשר שעת ההתקשרות,
שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר