הסוף להמתנה ממושכת חסרת וודאות!
tzur-com מאפשרת לכם להקים קמפיין לניהול מערך התקשרויות אוטומטי, ולהבטיח מענה הן לצרכי הלקוח,
באמצעות מודול החייגן ניתן להגדיר את שיטת ההתקשרות ללקוחות, את מספר ניסיונות החיוג,
את תסריט השיחה שיופעל ללקוח בעת מענה, בזמן הגעה למשיבון ועוד.
מתקשר שממתין זמן רב או שלא מעוניין להמתין מופעלת לו תכונת Call Back
תפריט אפשרויות:
- להמתין לנציג שיתפנה ,
- להשאיר את מספר הטלפון ממנו התקשרו,
- להשאיר מספר טלפון אחר לחזרה.
הקישו 5 להפעלת שרות שיחה חוזרת,
אם ברצונכם שנחזור למספר ממנו התקשרתם הקישו 1 ,
אם ברצונכם שנחזור למספר אחר הקישו 2 ואת מספר הטלפון ,
אחרת המתינו,
אם ברצונכם שנחזור למספר אחר הקישו 2 ואת מספר הטלפון ,
אחרת המתינו,
עם תום השיחה : אחראי מוקד יקבל מייד מייל עם פרטי המתקשר שעת ההתקשרות,