הסוף להמתנה ממושכת חסרת וודאות!
תכונה נוספת במרכזיה בענן היא ש-tzur-com מאפשרת לכם להקים קמפיין לניהול מערך התקשרויות אוטומטי הנקרא גם שירות שיחה חוזרת – שירות Call Back. שירות מסוג זה יבטיח מענה הן לצרכי הלקוח, באמצעות מודול החייגן ניתן להגדיר את שיטת ההתקשרות ללקוחות, את מספר ניסיונות החיוג, את תסריט השיחה שיופעל ללקוח בעת מענה, בזמן הגעה למשיבון ועוד.
מתקשר הממתין זמן רב או שלא מעוניין להמתין מופעלת לו תכונת שירות Call Back.
שירות שיחה חוזרת כולל את תפריט האפשרויות הבא:
- להמתין לנציג שיתפנה
- להשאיר את מספר הטלפון ממנו התקשרו
- להשאיר מספר טלפון אחר לחזרה
עם תום השיחה : אחראי מוקד יקבל מייד מייל עם פרטי המתקשר שעת ההתקשרות,