fbpx

יכולות המרכזיה

 

מרכזיה בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות

  • הקלטת שיחות

    תיעוד השיחות בהתאמה אישית לשלוחות, אחסון בארכיון ההקלטות בענן ושליפת קבצי האודיו בחיתוך פשוט ואינטואיטיבי, הם אמצעי גיבוי ותיעוד ומהווים כלי לאימות, הכשרה ובירור במחלקות הארגון השונות.

  • נתב שיחות (IVR) דינאמי

    תפריט שכבתי ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח, מאפשרים לך לשמור על זמינות גבוהה וליצור מענה טלפוני מדוייק ואיכותי.

  • שירותי פקס

קבלת פקסים (Fax2Mail) או שליחה מהמייל (Mail2Fax) לתעבורת מסמכים ישירות מתיבת הדוא"ל .

 

מגוון תכונות מתקדמות בשירות:

  • פורטל ניהול – ניהול הגדרות המרכזייה באמצעות ממשק אינטרנטי בעברית,
  • נתב שיחות – ניתוב שיחות נכנסות באמצעות מענה קולי חכם,
  • שיחת ועידה – שיחת ועידה עד 10 משתתפים,
  • מספר מוביל – מספק זמינות גבוהה לעסק בעזרת מספר טלפון ראשי, אלינו יופנו שיחות באין מענה/שלוחה תפוסה,
  • ניהול תור שיחות – מאפשר תור ניהול חכם של מתקשרים על פי הגדרות הפנייה,
  • צלצול מקבילי – מאפשר להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל עם קווים נוספים במקביל,
  • שירות לילה – העברה של השיחות הנכנסות מעבר לשעות הפעילות, ליעד אחר,
  • מוסיקה בהמתנה – מנגינה במקום צליל חיוג,
  • הפניית שיחות – הפניית השיחות על פי חוקים למספרים אחרים,
  • יומן שיחות – צפייה בכל השיחות בארגון,

תכונות מרכזיה בענן:

  • שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים,
  • שלוחה חכמה שלוחה פשוטה או בסמארטפון,
  • הפניית שיחות לכל סוגי קווי הטלפון (נייד או נייח) או ל- VoIP
  • הקלטת תפריט קולי (IVR) המותאם באופן ישיר לכל מחלקה / סניף בארץ או בחו״ל
  • שיחות בין כלל השלוחות ללא תשלום ובחיוג מקוצר מכל מקום בארץ ובעולם
  • תשלום לפי כמות שלוחות.
  • אין צורך ברכישת חומרה למעט טלפונים ממגוון יצרנים נרחב
  • חיבור בין סניפי החברה בארץ או בחו"ל בקלות
  • שלוחות בטלפונים הניידים ובבית.
  • שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים

תכונות נוספות למרכזיות בענן

  • זמינות מכל מקום בארץ ובעולם
  • חיסכון של עשרות אחוזים בשנה לעסק שלך על תקשורת קוית 
  • תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד.
  • הפניית שיחות בין שלוחות / סניפים – לפי ימים / שעות / באין מענה
  • קבלת התראות בזמן אמת כאשר מתקבלת שיחה (גם מחוץ לשעות פעילות) לכתובת דוא״ל או ל- SMS
  • המתנה בתור – צלצול לפי הסדר או במקביל לכל השלוחות / סניפים בארץ ובחו״ל
  • ניתוב שיחות לפי מספר המתקשר – Caller Routing
  • השמעת הודעות אישיות או פרסומות למתקשר
  • הקלטת תוכן השיחות ,
  • הפניית שיחה היישר לתא קולי לכל שלוחה / מחלקה
  • רשימה שחורה לחסימת שיחות נכנסות
  • Caller ID מותאם לשיחות יוצאות
  • מוסיקה בהמתנה
  • חדרי ועידה וירטואלים
  • ניהול תורים כולל השמעת מיקומך בתור,
  • שיחה מזוהה,
  • אפשרות הפניית השיחה באין מענה לטלפון סלולרית,

מרכזיה בענן מתקדמת לעסקים, המותאמת לצרכים ולדרישות המשתנות של העסק פועלת על גבי שרתי החברה המותקנים בחוות שרתים מוגנת ומגובה 24/7 ומנוהלת באמצעות ממשק ניהול מתקדם.

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר