שירות ניתוב שיחות למסעדות

מסעדות הן מסוג העסקים, אשר מבוססים במידה רבה על לקוחות מזדמנים. לכן, חשוב עבורן במיוחד, להפוך כל לקוח שפונה למסעדה ללקוח קבוע. משמע, גם לספק לו מענה מהיר וטוב וגם להשאיר רושם חיובי בכלל, כזה שיעודד אותו להיות לקוח חוזר. מסעדות מטפלות בהיקף רב של שיחות נכנסות וחשוב שכל לקוח שמתקשר יקבל מענה הולם. בכל שעות היממה  הניתוב עשוי להיות לסניפים שונים ברשת מסעדות ולשלוחות שונות בכל מסעדה. הוא עשוי לקחת בחשבון גם היבטים כגון שעות פעילות של המסעדה.

 

Tzur-com  פיתחה לאורך השנים טכנולוגיות שונות המשפרות את המענה לכל מתקשר למסעדה בכל שעות היממה .

IVR – נתב שיחות המספק מענה אוטומטי וחכם להזמנת מקום במסעדה
IVR הינה מערכת המספקת מענה אוטומטי לשיחות נכנסות לעסק.
באמצעות כלי זה ניתן לספק מענה מיידי לכל לקוח אשר מתקשר למסעדה .
במסגרת מענה זה, ניתן לבצע דברים רבים, אשר לכל אחד מהם תועלות עסקיות מיוחדות משלו. IVR מגיע בדרך כלל, כתכונה במרכזיה וירטואלית בענן.

 

ניתוב שיחות מתקדם

IVR הינה מערכת אשר עונה לשיחות נכנסות ללא צורך בעובד שיעשה זאת וניתוב השיחות.
מסעדות הן מסוג העסקים, אשר מבוססים במידה רבה במיוחד על לקוחות מזדמנים. לכן, חשוב עבורן במיוחד, להפוך כל לקוח שפונה למסעדה ללקוח קבוע. משמע, גם לספק לו מענה מיידי טוב לסיבת התקשרותו וגם להשאיר רושם חיובי בכלל, שיעודד אותו להיות לקוח חוזר. בסך הכול, מסעדות מטפלות בהיקף שיחות נכנסות לא קטן וחשוב שיינתן לכך מענה הולם. מה גם, שהיקף השיחות בכל זמן עשוי להשתנות מאוד וחשוב שהשרות שיקבלו הלקוחות, לא ייפגע עקב כך. הניתוב עשוי להיות לסניפים שונים ברשת מסעדות ולשלוחות שונות בכל מסעדה. הוא עשוי לקחת בחשבון גם היבטים כגון שעות פעילות של המסעדה. ישנה גם אפשרות של המתנה לכמה שלוחות מתאימות וחיבור הלקוח לראשונה שתתפנה.

מתן מידע

המערכת יכולה לתת ללקוח מידע מסוגים שונים, לפי החלטתכם. למשל על שעות הפתיחה של המסעדה. ניתן לעשות זאת כמידע שיושמע אוטומטית בזמן המתנה או בהתאם לבחירת הלקוח. המידע שמושמע, יכול גם לקחת בחשבון שעות וימי פתיחה. כמובן, אם יש לכם צליל המתנה מיוחד משלכם, תוכלו לבחור להשמיע אותו.

 

קבלת מידע

מנגנון IVR מסוגל לא רק לספק מידע, אלא גם לאסוף מהלקוח המתקשר מידע מסוגים שונים. הקשות הלקוח על מקשי טלפון שונים, יכולות לשמש כאמצעי לבחירה מבין אפשרויות שונות. ניתן לבקש פרטים מזהים ועוד. בתגובה לכך, אפשר לשנות את האינטראקציה שהמערכת תבצע. למשל, להתאים ללקוח הספציפי שמתקשר, את התפריטים שמושמעים ושמותאמים לו בצורה המיטבית.

 

זיהוי מתקשר

מערכות IVR מסוגלות לזהות לקוח שהתקשר בעבר, לפי מספר הטלפון. ניתן לבצע פעולות שונות תודות לכך. למשל, להציג בפני נציג השרות מידע על הלקוח. כך גם נחסכים זמן יקר וטרחה, הן מהלקוח והן מהעסק, למשל עבור תיאום משלוח לכתובת הלקוח.

 

WhatsApp

וואטסאפ עסקי – כך מתקשרים היום עם הלקוחות

במקום לתת למתקשר להמתין למענה ניתן לקשר את המרכזיה בענן ל WhatsApp

וכך המתקשר יקבל הודעת WhatsApp המאשרת כי מספר הטלפון שלו נקלט במערכת

WhatsApp BOT

מערכת חכמה בה המתקשר יכול לבצע הזמנה ישירות באמצעות ה WhatsApp

 

רוצים לדעת יותר ?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה,
חינם ללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]

נכתב ע"י צור לוזון
בעל נסיון בתחום
מרכזיות של מעל ל-4 עשורים

שתף עם חברים

צרו קשר