fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

תכונות מוקד טלפוניות מובילות

גלה את כל התכונות של Tzur Cloud Pbx,
שפר את האינטראקציות שלך עם לקוחות והפוך את זרימות העבודה שלך ליעילות יותר.

תכונות קוליות

שפר את תמיכת הלקוחות שלך עם התכונות המתקדמות של המרכז הטלפוני שלנו.

שיחות בתור

צור תורי שיחות מותאמים אישית. שיחות נכנסות ממוינות בתורי שיחות על סמך כללים מוגדרים מראש ומנווטות לסוכנים זמינים בקבוצה הנכונה. הודעות מותאמות אישית זמינות גם כן.

הקלטת שיחה

Tzur Cloud Pbx יכול לבצע הקלטה אוטומטית של כל השיחות. לאחר סיום השיחה, תוכל להאזין לה ישירות מדפדפן האינטרנט שלך בכל מקום ובכל זמן. שפר את האינטראקציות עם הלקוחות על ידי ניטור השיחות של הצוות שלך.

שיחות פנימיות / שלוחות

לכל משתמש, סוכן, תור מתקשר או מחלקה יש מספר או שלוחה אישית משלהם. זה יאפשר לך להגיע לכל אחד בחברה שלך או לנתב בצורה חלקה שיחה לסוכן אחר.

תא קולי

צור ברכות מותאמות אישית או הודעות דואר קולי קבוצתי. אם המתקשר משאיר הודעה קולית, אתה יכול להאזין לו ישירות מדפדפן האינטרנט, בכל מקום ובכל זמן.

העברת מספרים

Tzur Cloud Pbx מאפשר לך להשתמש במספרי הטלפון הקיימים שלך על ידי ניוד ל-Tzur Cloud Pbx.

 

השתמש במספרי חינם  1800
עם מספרי חיוג חינם, הלקוחות שלך יכולים להתקשר אליך בחינם או בתעריפים נמוכים מאוד, מה שמקנה לך יתרון תחרותי משמעותי.

 

מספרים בינלאומיים

רכש מספרים בינלאומיים (עם מיקוד גיאוגרפי או לא גיאוגרפי) מיותר מ-160 מדינות. מספרי טלפון מקומיים מאפשרים ללקוחות מחו"ל להתקשר אליך בתעריפים מקומיים רגילים או ללא תשלום.

פקס למייל

תכונת ″פקס לדואר אלקטרוני″ מאפשרת לך לקבל הודעות פקס במהירות ובקלות בצורה של מיילים.

שעות פעילות

הגדר את שעות הפעילות שלך והחליט מתי אתה זמין לקבלת שיחות. מחוץ לשעות אלו, תוכלו לבחור בהודעת היעדרות מותאמת אישית, להפנות שיחות למספר טלפון אחר או למשיבון או אפילו להשתמש בשילובים שונים.

SMS / הודעות טקסט

שלח ללקוחות שלך הודעות אישיות או התראות כלליות והפוך את מרכז הקשר שלך להרבה יותר יעיל. הודעות טקסט אוטומטיות חוסכות זמן ומקלות על עבודתם של הסוכנים שלך.

ברכות מותאמות אישית ומוזיקה

ברכה ראשונית היא האינטראקציה הראשונה שלך עם לקוחות. עם Tzur Cloud Pbx, אתה יכול ליצור ברכות מותאמות אישית המושמעות למתקשר בהתבסס על מצבים ספציפיים (מחוץ לשעות העבודה, בהמתנה וכו')

תגי מספר טלפון פנימי

האם החברה שלך משתמשת במספר מספרי טלפון? תן להם מספר ישיר כדי שהעובדים והסוכנים שלך ידעו מיד לאיזה מספר הלקוח חייג וכיצד להתאים את הגישה שלהם.

שיחות ועידה

שפר את עבודת הצוות עם שיחות ועידה. אתה יכול לתזמן שיחות ועידה בקלות תוך מספר דקות ולהזמין אנשי קשר חיצוניים, למשל. הלקוחות שלך, הספקים וכו'.

Call Masking

זיהוי מתקשר מאומת

התכונה 'זיהוי מתקשר מאומת' מבטיחה שמספר הטלפון האישי שלך יישאר פרטי. אין צורך לשתף את מספר הטלפון שלך עם כל מי שאתה מתקשר אליו – שתף אותו רק עם המתקשרים שתבחר.

שיחות ועידה תלת כיווניות

הגדל את הפרודוקטיביות עם תכונת ההתקשרות התלת-כיוונית שלנו. הוסף בקלות אדם שלישי לקו כאשר הנסיבות דורשות זאת. שלושה אנשים על הקו בו זמנית מעולם לא נשמע חלק יותר!

ניתוב שיחות חכם

ודא ששיחות מנותבות תמיד לסוכן הנכון בהתבסס על קריטריונים מותאמים אישית.

IVR חכם: הפחת עומס עבודה, הגדלת יעילות הרזולוציה

בין אם יש לך 2 נציגי תמיכה או 200, התגובה הקולית האינטראקטיבית החכמה של Tzur Cloud Pbx מקלה על ניתוב שיחות לאנשים או למחלקות הנכונות בזמן הנכון. בחר מתוך קריטריונים שונים כמו העדפת שפה, מוצר, מיקום או אחר ובנה את עץ ניתוב ה-IVR משלך

ניתוב שיחות חכם עם קריטריונים מוגדרים מראש המבוססים על הצרכים וההעדפות שלך. מאפשר לנהל את השיחות הנכנסות שלך המגיעות למוקד הטלפוני צעד אחר צעד.

 

הפצת שיחות אוטומטית (ACD)

הפצה אוטומטית חכמה ויעילה בתור של שיחות נכנסות בהתבסס על כל הנתונים הזמינים כדי לוודא שהמתקשרים מופנים תמיד לסוכן או לקבוצת הסוכנים המוסמכים ביותר.

ניתוב קולי אינטראקטיבי (IVR)

צור תפריט תגובה קולית רב-שכבתית (IVR) שלך כדי להדריך את המתקשר בין אפשרויות שונות. ודא שהם מופנים תמיד למחלקה, לסוכן או לקבוצת הסוכנים הנכונים ושהם מקבלים מידע רלוונטי באמצעות הודעות מותאמות אישית.

ניתוב מבוסס מיומנויות

ניתן לנתב שיחות נכנסות באופן אוטומטי לסוכן ספציפי בהתבסס על ההתאמה והכישורים הנדרשים על ידי המתקשר. אתה יכול בקלות להקצות רמות מיומנות ל-AG שלך

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button