חדשנות דיגיטלית היא מנוע צמיחה עבור כל עסק. ניתן לראות כיום יותר ויותר עסקים שפונים לפתרונות דיגיטליים מתקדמים ויעילים במיוחד,
שהופכים את ניהול העסק למשימה הרבה יותר פשוטה ונוחה ומצליחים אף לשפר את חוויית הלקוח. בעולם העסקים המודרני,
התקשורת הפנימית והחיצונית היא אחד מהכלים המרכזיים שמשמשים אותנו בשגרת העבודה השוטפת,
וזה בדיוק הזמן להכיר את מרכזיית IP Centrex ולהבין כיצד היא יכולה לסייע ולשפר את התפקוד העסקי
בעולם העסקים המודרני, ניהול שיחות פנימיות וחיצוניות הוא חלק מהותי משגרת העסקים שכולנו מנהלים. התקשורת הפנימית והחיצונית מתבצעת כמובן
באמצעות המרכזייה הטלפונית. את המרכזיות הישנות והקלאסיות, המבוססות על תשתית פיזית מורכבת כולנו מכירים. מלבד ניהול שיחות,
מרכזיות אלו לא מציעות לנו אפשרויות נוספות. עם התפתחות העולם הדיגיטלי בכלל ועולם האינטרנט בפרט,
המרכזיות הטלפוניות עברו שדרוג של ממש, כשאחד המוצרים החדשניים בתחום הוא מרכזיית IP Centrex.
מרכזיית IP Centrex היא מרכזייה הפועלת על גבי תשתית אינטרנטית ומנוהלת בממשק WEB,
עם מגוון רחב של תכונות המותאמות לצורכי העסק המשתנים. בניגוד למרכזיות הקלאסיות שמותקנות אצל הלקוח,
התשתית של מרכזיית IP Centrex נמצאת אצל ספק השירות, האחראי על כל הניהול והתחזוקה השוטפת של המרכזייה, תוך התאמת השירותים לצרכים הספציפיים של כל עסק.
- גמישות – שליטה מלאה של העסק בהתאמת התכונות הנדרשות לסוגי העובדים
- חדשנות – מגוון תכונות מתקדמות המנוהלות ומתעדכנות על ידי Tzur-com
- זמינות – הגדרת מספר ישיר לכל שלוחה
- שירות – תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד מיומן ומקצועי
- חסכון / מיקסום משאבים – סניפי הארגון יכולים להיות מוגדרים תחת מרכזיה אחת בתשלום חודשי קבוע
- שלוחה חכמה – שילוב טלפוני IP חכמים מסוגים שונים
- שלוחה אנלוגית – שילוב מכשירי טלפון רגילים הקיימים בארגון
- שלוחת Softphone – שלוחת Softphone אינטרנטית הניתנת להתקנה על גבי המחשב או הסלולר ומאפשרת להתקשר מכל מקו
- שלוחת שירות – שלוחה אנלוגית לטובת חיבור פקס או קודן
מגוון תכונות מתקדמות בשירות IP Centrex:
- פורטל ניהול – ניהול הגדרות מרכזיית ip centrex באמצעות ממשק אינטרנטי בעברית
- נתב שיחות – ניתוב שיחות נכנסות באמצעות מענה קולי חכם
- שיחת ועידה – שיחת ועידה עד 10 משתתפים
- מספר מוביל – מספק זמינות גבוהה לעסק בעזרת מספר טלפון ראשי, אלינו יופנו שיחות באין מענה/שלוחה תפוסה
- ניהול תור שיחות – מאפשר תור ניהול חכם של מתקשרים על פי הגדרות הפנייה
- צלצול מקבילי – מאפשר להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל עם קווים נוספים במקביל
- שירות לילה – העברה של השיחות הנכנסות מעבר לשעות הפעילות, ליעד אחר
- מוסיקה בהמתנה – מנגינה במקום צליל חיוג
- הפניית שיחות – הפניית השיחות על פי חוקים למספרים אחרים
- יומן שיחות – צפייה בכל השיחות בארגון
איזה דגמים של טלפוניי IP קיימים?
לחץ כאן לתמונות ותכונות טלפוניי ה- IP>
כמות שלוחות מקסימלית: כמות השלוחות אינה מוגבלת ותלויה בתשתית האינטרנט המיועדת לשירות.
שירות IP Centrex נמצא בקדמת הטכנולוגיה, כשאחד היתרונות הבולטים של שירות מרכזייה
מבוסס ענן הוא חיבור המרכזייה לרשת האינטרנט הקיימת בעסק, דבר התורם לחיסכון משמעותי:
- שיחות בין השלוחות ללא עלות
- אין צורך לרכוש תוכנה
- חדרי ישיבות וירטואליים
- ניהול תורים נוח ויעיל
השירות מתפתח ומתעדכן בתכונות חדשות כל הזמן, המייעלות את התקשורת ומקדמות פרודוקטיביות בין העובדים. בנוסף,
הלקוח נהנה ממעטפת שירותית ומקצועית מלאה על ידי צוות המומחים שלנו.
מרכזיית סנטריקס היא ללא ספק פתרון ניהול תקשורת נוח ויעיל במיוחד. לצד הנוחות הרבה שהיא מספקת לבעלי העסקים,
כדאי להקדיש את תשומת הלב הראויה גם לאתגרים השונים הנובעים משימוש במרכזייה ובראשם – אבטחת מידע.
העברת נתונים רגישים ברשת האינטרנט, חשופה לאיומים שונים כמו התקפות סייבר וגניבת מידע, העלולים להביא להשבתת השירותים העסקיים,
כמו גם לפגיעה במוניטין החברה. על מנת לשמור על שימוש מוגן ובטוח במרכזיית IP Centrex, חשוב לנקוט בכמה אמצעים מרכזיים:
- הצפנת נתונים- באמצעות הצפנת נתונים (בתעבורה או באחסנה) בשיטות מתקדמות וחדשניות, ניתן להבטיח העברת נתונים באופן מוגן מפני גורמים לא מורשים.
- הרשאות- הקפדה על ניהול זהויות והרשאות תסייע לכם לוודא כי רק גורמים מורשים יוכלו לקבל גישה אל המערכת ואל הנתונים הרגישים של הארגון.
- ניהול הרשאות אפקטיבי מבוסס על מגוון שיטות וביניהן – אימות דו שלבי, הקצאת הרשאות ספציפיות לבעלי תפקידים בארגון ומעקב אחר גישה למערכות.
- גיבוי נתונים- גיבוי שוטף של מידע ונתונים יאפשר לכם לשמור על המשכיות עסקית, ולמזער את השפעתם של אירועי סייבר למיניהם.
אילו טלפונים מתאימים לשירות IP Centrex?
לשירות מתאימים מגוון טלפונים. מצורף קישור. לחץ כאן לתמונות ותכונות טלפוניי ה- IP>
ניתן לרכוש אותם דרכנו .
ניתן להפעיל את השירות גם עם טלפונים אנלוגיים של הלקוח.
כיצד עוברים למרכזיית centrex?
יותר ויותר עסקים וארגונים בוחרים לעבור למרכזיית IP Centrex מבוססת ענן.
תהליך המעבר ממרכזייה ישנה למרכזיית סנטריקס מורכב ממספר שלבים מרכזיים:
- ניתוח צרכים ומאפיינים- בשלב הראשון יש לנתח את הצרכים והמאפיינים הייחודיים של העסק, בכדי להבין אילו פתרונות תקשורת יתאימו לכם.
בשלב זה, כדאי יהיה למפות את הבעיות במערכת התקשורת הקיימת ולזהות את הנקודות הדורשות שיפור.
- בחירת ספק שירות- בחירת ספק שירותי ענן צריכה להתחשב בניסיון, המקצועיות ומגוון השירותים שהספק מציע לכם.
- חיבור לרשת הענן- מאחר ולא נדרש חיבור לתשתית פיזית, החיבור למרכזייה מבוססת ענן הוא פשוט ונוח במיוחד ומתבצע תוך שעות מספר.
לאחר החיבור עצמו, כדאי יהיה לדאוג להדרכת העובדים ומעקב אחר הביצועים של המרכזייה, באופן שיתרום לשיפור האפקטיביות של המערכת.
שירות IP Centrex מגיע עם פורטל WEB לשימוש המשתמש הסופי. הפורטל ידידותי ובשפה העברית, כך שלאחר הדרכה קצרה,
גם אנשים ללא רקע טכנולוגי וידע מקדים בתחום, יוכלו לנהל את שירות IP Centrex וליהנות מכל הפונקציות שיש למערכת להציע לעסק.
יחד עם זאת, כדאי לדעת כי אנחנו אף פעם לא משאירים אתכם להתמודד לבד עם המערכת ובאמצעות שירותי centrex תמיכה,
תוכלו לקבל מענה אנושי ומקצועי לכל שאלה ובעיה, גם בשעות לא שגרתיות והכל בכדי להבטיח את המשך הפעילות התקינה של העסק שלכם.
חסרונות IP סנטרקס "בזק"
- חשש ל"חתונה קתולית" עם חברה אחת, מה שעלול להוביל חיש מהר לעלויות רכישה, תחזוקה, תמיכה, שדרוג וכיו"ב, גבוהות ללא כל פרופורציה מול פתרונות מתחרים וחדשים.
- רוב פתרונות בזק בארץ עדיין תומכים ומופעלים בחיבורי PRI-ISDN, טכנולוגיה בת יותר מ- 30 שנה, שמזמן עברה מן העולם (מלבד ישראל). היקף פתרונות מתקדמים יותר הוא יחסית זעום.
- הלקוח אינו יכול להפסיק את השירות כרצונו (כבול לתקופת ההסכם).
- מחירים גבוהים יחסית למתחרים בשוק.
רגע לפני בחירת מרכזיה
רוצים לדעת יותר?
אני זמין ליעוץ ,שאלה, הדרכה,
חינם ללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]
נכתב בעל ניסיון בתחום מרכזיות מעל ל-4 עשורים