fbpx

מרכזיית IP Centrex

חדשנות דיגיטלית היא מנוע צמיחה עבור כל עסק. ניתן לראות כיום יותר ויותר עסקים שפונים לפתרונות דיגיטליים מתקדמים ויעילים במיוחד, שהופכים את ניהול העסק למשימה הרבה יותר פשוטה ונוחה ומצליחים אף לשפר את חוויית הלקוח. בעולם העסקים המודרני, התקשורת הפנימית והחיצונית היא אחד מהכלים המרכזיים שמשמשים אותנו בשגרת העבודה השוטפת, וזה בדיוק הזמן להכיר את מרכזיית IP Centrex ולהבין כיצד היא יכולה לסייע ולשפר את התפקוד העסקי

מהי מרכזיית IP Centrex?

בעולם העסקים המודרני, ניהול שיחות פנימיות וחיצוניות הוא חלק מהותי משגרת העסקים שכולנו מנהלים. התקשורת הפנימית והחיצונית מתבצעת כמובן באמצעות המרכזייה הטלפונית. את המרכזיות הישנות והקלאסיות, המבוססות על תשתית פיזית מורכבת כולנו מכירים. מלבד ניהול שיחות, מרכזיות אלו לא מציעות לנו אפשרויות נוספות. עם התפתחות העולם הדיגיטלי בכלל ועולם האינטרנט בפרט, המרכזיות הטלפוניות עברו שדרוג של ממש, כשאחד המוצרים החדשניים בתחום הוא מרכזיית IP Centrex.

מרכזיית IP Centrex היא מרכזייה הפועלת על גבי תשתית אינטרנטית ומנוהלת בממשק WEB, עם מגוון רחב של תכונות המותאמות לצורכי העסק המשתנים. בניגוד למרכזיות הקלאסיות שמותקנות אצל הלקוח, התשתית של מרכזיית IP Centrex נמצאת אצל ספק השירות, האחראי על כל הניהול והתחזוקה השוטפת של המרכזייה, תוך התאמת השירותים לצרכים הספציפיים של כל עסק.

IP Centrex- הכל במרכזייה אחת:

  • גמישות – שליטה מלאה של העסק בהתאמת התכונות הנדרשות לסוגי העובדים
  • חדשנות – מגוון תכונות מתקדמות המנוהלות ומתעדכנות על ידי Tzur-com
  • זמינות – הגדרת מספר ישיר לכל שלוחה
  • שירות – תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד מיומן ומקצועי
  • חסכון / מיקסום משאבים – סניפי הארגון יכולים להיות מוגדרים תחת מרכזיה אחת בתשלום חודשי קבוע

שלוחה שמתאימה לעסק שלך!

  • שלוחה חכמה – שילוב טלפוני IP חכמים מסוגים שונים
  • שלוחה אנלוגית – שילוב מכשירי טלפון רגילים הקיימים בארגון
  • שלוחת Softphone – שלוחת Softphone אינטרנטית הניתנת להתקנה על גבי המחשב או הסלולר ומאפשרת להתקשר מכל מקום
  • שלוחת שירות – שלוחה אנלוגית לטובת חיבור פקס או קודן

מגוון תכונות מתקדמות בשירות IP Centrex:

  • פורטל ניהול – ניהול הגדרות מרכזיית ip centrex באמצעות ממשק אינטרנטי בעברית
  • נתב שיחות – ניתוב שיחות נכנסות באמצעות מענה קולי חכם
  • שיחת ועידה – שיחת ועידה עד 10 משתתפים
  • מספר מוביל – מספק זמינות גבוהה לעסק בעזרת מספר טלפון ראשי, אלינו יופנו שיחות באין מענה/שלוחה תפוסה
  • ניהול תור שיחות – מאפשר תור ניהול חכם של מתקשרים על פי הגדרות הפנייה
  • צלצול מקבילי – מאפשר להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל עם קווים נוספים במקביל
  • שירות לילה – העברה של השיחות הנכנסות מעבר לשעות הפעילות, ליעד אחר
  • מוסיקה בהמתנה – מנגינה במקום צליל חיוג
  • הפניית שיחות – הפניית השיחות על פי חוקים למספרים אחרים
  • יומן שיחות – צפייה בכל השיחות בארגון
שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר