fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מרכזיה וירטואלית בענן יתרונות

מרכזי וירטואלית בענן – Tzur-IP Cloud
מרכזיה וירטואלית בענן מבססת את מעמדה כצורך חיוני והכרחי עבור עסקים ומשרדים קטנים בינוניים וקטנים אשר אינם מעוניינים ברכישה של מרכזיה ומעוניינים להוזיל את הוצאות התקשורת במשרדם ,
מרכזיה וירטואלית בענן, מאפשרת ניהול עצמאי של המרכזיה ע”י ממשק ניהול קל ונוח ,
זאת בניגוד למערכות הטלפוניה הקוויות הסטנדרטיות שהן מגבילות מאוד וכלל אינן מציעות אפשרויות שינוי והתאמה אישית.

כיצד פועלת המרכזייה ?
המרכזייה הווירטואלית נולדה הודות להתפתחותה המהירה של רשת האינטרנט והאפשרויות המגוונות שהיא מציעה ומספקת ניידות תקשורתית מקסימלית. לדוגמא, המרכזייה המתקדמת הזו מאפשרת לחבר בין כל עובדי החברה לטלפון הקווי, שבמשרד שלהם. כך שבמידה והם אינם במשרד ניתן לחבר את השיחה גם לטלפון הנייד שלהם. המרכזייה הוירטואלית בענן מאפשרת לעשות קישורים וחיבורים בין כל אמצעי התקשורת בעסק ולאחות אותם לכדי רשת תקשורתית אחת שעונה על כל הצרכים הקיימים בחברה שלכם.

השאר זמין מכל מקום בעולם במחיר המשתלם בארץ 
עם מרכזיית הענן Tzur IP Cloud תוכל להישאר זמין מכל מקום בארץ או בחו”ל, ובאמצעות מגוון רחב מאוד של חיבוריות טלפונים אנלוגיים, טלפונים IP מתקדמים,
שלוחה במחשב,חייגן בטלפון סמארטפון (אנדרואיד, אייפון) יעודי להורדה מהמרקט תתחבר לענן הטלפוניה הגלובלי של Tzur IP-Cloud.
בין אם אתה נמצא במשרד, עובד מהבית או במקומות שונים בארץ או בחו”ל, תוכל להישאר זמין בשלוחה שלך בכל זמן ובכל מקום. באמצעות טלפון, מחשב או אפליקציית Voice Line לנייד תתחבר למרכזייה ותוכל לשפר את הזמינות שלך ולהנות מחסכון משמעותי בהוצאות הטלפוניה.Intimate_call_manager
כל שלוחה מקבלת באופן מיידי מספר ישראלי ישיר (ניתן לנייד מספרים קיימים מכל ספק בארץ).
כמו כן, כל לקוח יכול לבחור מספרי גישה בכל עיר בעולם ובכך להיות נגיש ללקוחותיו כאילו הקים משרד באותה עיר/מדינה.
ניתן גם לבחור מספרי חינם (Toll Free Numbers).

תשלום לפי כמות שלוחות.
אין צורך ברכישת חומרה למעט טלפונים ממגוון יצרנים נרחב,
שיחות בין כלל השלוחות ללא תשלום ובחיוג מקוצר מכל מקום בארץ ובעולם,
חיבור בין סניפי החברה בארץ או בחו”ל בקלות,
שלוחות בטלפונים הניידים ובבית.
שיחות בארץ ובחו”ל במחירים נמוכים,
זמינות מכל מקום בארץ ובעולם,
חיסכון של עשרות אחוזים בשנה לעסק שלך על תקשורת קווית,
תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד.
ניהול מערך מבוקר ויעיל לשיפור הזמינות המשרדית שלך, ושליטה בשיחות הנכנסות והיוצאות בארגון.
 

מגוון תכונות ויישומים מתקדמים
קישור אתרים וטלפוני IP באמצעות VOIP – הפיכת ארגון מבוזר עם מספר אתרים לרשת פרטית אחת ו/או הרחקת שלוחות IP –  מאפשר לארגון תקשורת אחידה, מתקדמת ויעילה יותר, ניצול משאבים משותף, חסכון במשאבים וזמינות גבוהה.
ניידות עם טלפוני  DECT– ניידות במשרד וקבלת שיחות ע”י טלפוני DECT מתקדמים, נוחים וקלים לתפעול.
ניהול וניתוב השיחות לארגון – השמעת הודעת הפתיחה המותאמת לארגון וניתוב השיחות לאדם או למחלקה המתאימה באמצעות נתב שיחות אינטגראלי – השיחה מגיעה ליעדה ומקבלת מענה ביעילות ובמהירות.
 מערכת איחוד הודעות – מערכת איחוד הודעות מובנית המאפשרת ממשק מאוחד לקבלה וניהול הודעות קול, פקס ודוא”ל אלקטרוני, הקלטת שיחות, נתב שיחות מתקדם ועוד.
אינטגרציה עם Outlook – אינטגרציה מלאה המאפשרת להשתמש ב-Outlook כממשק אחיד לכל סוגי התקשורת כולל דוא”ל, חיוג לטלפון קווי או סלולארי, שליחת פקס, SMS, היסטוריית שיחות וכו’.
CDR – תוכנת רישום שיחות המאפשרת לארגון מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון בארגון. לתוכנה ממשק ניהול אינטרנטי במגוון שפות המאפשר גישה נוחה ומהירה מכל מחשב ברשת הארגונית.
תכונות המרכזיה:

תמיכה בחיבור שלוחות חכמות SIP,
אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות כשלוחות של הסניף המרכזי ללא צורך ברישיונות מיוחדים,Intimate_call_manager
מערכת ניתוב שיחות חכמה  IVR ללא הגבלה לכמות התפריטים,
כריזה כללית / אזורית  / אישית,
ממשק ניהול WEB  תומך ב-15 שפות
מערכת דואר קולית  לפי מחלקות או שלוחות עם שליחת ההודעה במייל לנמען,
מוזיקה בהמתנה .
חדרי ועידה רבי משתתפים,
שיחות ועידה,
אפשרות להקלטת שיחות יזומה,
מערכת רשום שיחות ,
קבוצות צלצול מתקדמות כולל השמעת מידע שיווקי לפני העברת השיחה למחלקה או לשלוחה,IVR_setting
 ניהול תורים כולל השמעת מיקומך בתור,
שיחה מזוהה,
אפשרות הפניית השיחה באין מענה לטלפון סלולרית,
חיבור סניפים תחת אותה מרכזיה

חברות הפעילות במספר מוקדים במיקומים שונים ברחבי הארץ או בעולם ניתן לחבר אותם  תחת מרכזיה אחת לשליטה טובה יותר וחסכון כספי ניכר.
 מענה טלפוני בסניפים
היכולות של המרכזיה מאפשרות לגבות את מענה שיחות הטלפון ע”י  סניף אחר בשעות העומס או בזמן שאין פעילות בסניף כלשהוא
למעשה השיחות יכולות לעבור בין כל הסניפים השיחות בין הסניפים ללא כל עלות,

 זמינות

ניתן להפעיל תכונה בשלוחות המפנה את השיחות במצבים שונים של תפוס או באין מענה לשלוחה אחרת ,מס’ חיצוני אחר או סלולרי,

PC_with CRM

 

 דוחות
למערכת ממשק המאפשר להפיק דוחות לבדיקת השיחות הנכנסות או היוצאות ברמת פילוח של שלוחה\ שעה \ זמן שיחה ומספר מחוייג

 הקלטת שיחות
ניתו לקבוע באילו שלוחות ניתן לבצע הקלטה או הקלטה יזומה של המשתמש בהקשה של סיפרה כמו כן מערכת ניהול המאפשרת לשלוף את ההקלטות לפי יום מס’ טלפון או שלוחה

 FAX 2 Mail
ניתן לקבוע לכל שלוחה פקס העובר למייל של השלוחה

 חדרי ועידה
חדרי ועידה ניתן להיכנס לחדרי הועידה בחיוג מס’ של חדר הוועידה  והקשת הקוד לכניסהCall_Center_2_Eng

 ממשק ניהול פשוט וקל
 ממשק ניהול המרכזיה  מכל דפדפן אינטרנט באמצעות ממשק אינטרנט אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.  להוסיף משתמשים, ולקבוע את ההגדרות. ניהול תיבות קוליות ,
רישיון חינמי לחיבור סמארטפון כשלוחת SIP למרכזיה

 

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים
WhatsApp chat