fbpx

פירוט שיחות ל-CRM

פרטי השיחה מהמרכזיה בענן של Tzur-com למסך הנציג.

 

כלי חזק ועוצמתי המעניק לכל עסק  – את נתוני השיחה.

קבלו את כל נתוני השיחה המתבצעות בארגון למערכת המידע, וכל ידי כך תוכלו לנתח ולשלוט בנתוני הטלפוניה העסקית שלכם הגדילו את היעילות של העסק שלכם

על ידי ניתוח של יומני השיחות מתוך מערכת ה-CRM. ניתוחי מידע מסוג זה יאפשר לכם לשפר את שירות הלקוחות ולשפר את הקמפיינים השיווקיים.

אינטגרציית CDR Call Logs  כלי ייחודי המאפשר לכם לאחסן את כל פרטי הטלפוניה העסקית, כולל רשומות פרטי שיחה (CDR)

ולגשת אליהם בכל עת ישירות ממסדי הנתונים שלכם.

יתרונות שימוש בשירות

שירות המאפשר קבלת החלטות מושכלות וטיפול בבעיות שירות לקוחות או בבנייה של תסריט מכירות. לאחר האזנה לשיחה וצפייה בסטטיסטיקה שלה,

תדעו כיצד ניתן יהיה לשפר תהליכים וביצועים של משתמשים. התאמה אישית של הנתונים שמועברים מהמרכזיה בענן של Tzur-com אל מערכת ה-CRM

או לכל מסד נתונים תאפשר לקבל את תמונה מלאה.

מנהל או משתמש בעלי הרשאה מתאימה יכולים להאזין לשיחה, לראות את משך השיחה וסוג השיחה. לאחר בחינת השיחה,

ניתן להבין מי מצוות העובדים דורש חיזוק ומי מוביל מקצועית. בעזרת הנתונים אפשר להשתמש בכלי זה ככלי להגברת המוטיבציה להשגת הKPI

מרגע שתקשיבו לשיחות של המשתמשים בארגון תוכלו לדעת היכן הם נדרשים להשתפר והיכן הם צריכים לשמור על איכות ביצוע גבוהה.

נתוני הטלפוניה הם חלק מה-BI של הארגון שלכם (מידע עסקי)

גישה לנתונים זה דבר אחד, היכולת לנתח שילוב של נתונים ממספר מערכות שונות במקום אחד – זו כבר רמת יעילות שונה לחלוטין.

נתחו נתוני שיחה, כולל שיחות ננטשות, ביצועי משתמשים, יחס שיחות נכנסות כדי לקבל "מבט על" הנגיש במערכת המידע.

לוחות מחוונים וטבלאות השוואה מותאמים אישית, ידגישו ויסייעו לכם להפחית משאבים תוך שיפור הביצועים.

נתונים הם כוח, וזה בידיים שלכם.

 

 

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר