fbpx

תוסף-לגוגל-כרום

אפשרו לצוותים שלכם לבצע שיחות ללא מאמץ מכל דף אינטרנט או אפליקציית אינטרנט, כולל ממשק CRM, ERP או מכל ממשק עבודה אחר
כיצד תממשו פתרון לאוטומציה של תהליכי עבודה באמצעות הדפדפן?

התוסף של Tzur-com לדפדפן Google Chrome מאפשר גישה ליכולות של המרכזייה בדפדפן עצמו.

תהליך ההתקנה הוא פשוט וללא מאמץ ואין צורך להשקיע בחומרה או בתשתית חדשה כדי להציע לצוותים שלכם פתרון עם יתרון.

יתרונות שימוש בשירות

תהליכי עבודה אוטומטיים

שילוב של CRM, ERP, יישום בינה עסקית או למעשה האינטרנט כולו לתוך תהליכי העבודה מעולם לא היה פשוט יותר הודות לתוסף ל-Chrome של Tzur-com.

עזרו לצוותים שלכם להיות פרודוקטיביים יותר על-ידי מתן פתרון קל ליישום, המסוגל לבצע ולקבל שיחות ישירות מכרטיסיה פתוחה בדפדפן.

שיחות מבוססות DATA

יש בידכם רשימה של לידים בעלי סיכוי סגירה ששווה לחקור? התוסף יאפשר לחייג את השיחה ישירות מדף אנשי הקשר .

 

התקנת התוסף של Tzur-com לדפדפן Google Chrome

כשאנחנו אומרים פשוט, אנחנו מתכוונים לפשוט! משך תהליך ההתקנה כולו לא אמור להיות יותר מדקה. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את חנות האינטרנט של Chrome, לחפש Tzur-com, וללחוץ על הכפתור "הוסף לכרום" כדי להוסיף אותו לשימוש בדפדפן. שימו לב, כדי לעשות שימוש בתוסף עליכם להזין את הפרטים הנחוצים שמופיעים בממשק הניהול של Tzur-com. הפשטות של התהליך מעניקה למנהלים את החופש להקים חשבונות עבור עובדים חדשים וקיימים תוך מספר רגעים, כך שנחסך זמן רק ומשאבים של מחלקת ה-IT.

אז מה בעצם הפונקציונליות של התוסף?

ובכן, לאחר שביצעתם כניסה לתוסף, הגיע הזמן להכיר לצוותים שלכם את הממשק שנועד לייעל את תהליכי העבודה שלהם באמצעות אוטומציה מוכוונת ביצועים.

Click2Call: חיוג בלחיצה על כל מספר טלפון בדף האינטרנט, מונע טעויות חיוג ומקצר זמן הקלדה. החיוג בלחיצה אפשרי מכל ממשק מבוסס אינטרנט (כגון ה-CRM שלכם) כדי שהצוות יוכל לגשת ולבצע שיחות חשובה לאחר שעברו על הפרטים הרלוונטיים בדקדקנות. כך למעשה, תוכן השיחה יהיה הרבה יותר מותאם אישית ולכן הרבה יותר יעיל.

Pop-Up Screen: כל אחד מאנשי הצוות יוכל לענות לשיחות ישירות מהדפדפן שלו. בדרך זו תוכלו לוודא שהם תמיד זמינים גם אם יש משימה אחרת שמעסיקה אותם. בנוסף, שילוב של הקפצת המסך עם מערכת ניהול הלקוחות שלכם יוצרת מעין מערכת המודיעין המעבירה לנציג שמקבל את השיחה מידע מקדים, כך הוא יידע עוד לפני המענה לשיחה מי מתקשר ולשם מה התקשר.

Call Details Record: הן במשרד והן תוך כדי תנועה, תנו לאנשי הצוות גישה לפרטי רשומות השיחה באמצעות כל מכשיר שיש לו יכולת עבודה עם Google Chrome.

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר