תמיכה ושירות
מחלקת תמיכה וסיוע הנדסי:
המחלקה אחראית על מתן שירותים טכניים והנדסיים ללקוח.
החל משלב התכנון והאינטגרציה של המערכות ברשת התקשורת של הארגון ועד שלב הסיוע ההנדסי לאורך החיים השוטפים של המערכת
מחלקת שירות רחבה ומקצועית,
הכוללת מוקד מיומן שמספקים שירות ותמיכה מהיר ואדיב .
מגוון השירותים והמוצרים אותם מספקת צור-יועצים מאפשרת ללקוחותיה כתובת 1 ואחריות רחבה 1
מחלקת השירות צמודה להעניק שירות אישי ומענה מהיר ויעיל במקרה של תקלה.
פעילות מוקד תמיכה טכנית בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00 למעט מועדים, חגים וימי שבתון,
פניות לתמיכה במייל [email protected]
או בפורטל לקוחות בכל שעות היממה 360 ימים בשנה