fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מרכזיות לעסקים

עסקים רבים, קטנים, בינוניים וגם גדולים, נתמכים לא מעט על מרכזיות, שפועלות ללא הרף ומשמשות ככלי חשוב ומרכזי עבורם. גם אנשים פרטיים נעזרים לא מעט בטלפון שלהם, בין אם לצרכים פרטיים בינאישיים ובין אם לצרכי עבודה, ואין זה פלא מדוע הפכו המרכזיות, ובאופן כללי פתרונות התקשורת המוצעים כיום, לפופולאריים מאד. באמצעות מרכזיות לעסקים, המגיעות בתצורות שונות, ניתן לשווק את העסק ולפרסם אותו, אפשר להתנהל בקלות ובנוחות רבה יותר מול הספקים וכמובן גם מול הלקוחות ואפילו ליצור שיתופי פעולה שחשובים כל כך. הדבר בולט וחשוב עוד יותר כשמדובר בעסק שעיקר העבודה שלו היא בהתנהלות טלפונית מול הלקוחות ותפעול של מוקד טלפוני, למשל.

אילו סוגים של מרכזיות לעסקים יש כיום?

יש סוגים שונים של מרכזיות לעסקים והסוד הוא לבחור בסוג המתאים. המרכזיות הנפוצות וגם אלו הנחשבות ליעילות ביותר הן מרכזיות לעסקים מסוג IP, מרכזיות שמתבססות על חיבור לרשת האינטרנט הקיימת באותו עסק ועל התנהלות על גבי ענן. מרכזיות לעסקים מסוג IP מאפשרת לעובדי העסק לבצע את העבודה שלהם באמצעות ענן וליהנות מהיתרונות הרבים שמציעה שיטת התנהלות זו. המשמעות לכך בפועל היא שהן השיחות היוצאות, הן השיחות הנכנסות, הן הקלטת השיחות, ניתוב השיחות וכל הכלים האחרים שנכללים במרכזיה יושבים כולם על הענן. שימוש במרכזיה כזו כדאי בהרבה מכל מרכזיה פיזית אחרת, ויש לכך לא מעט סיבות, ההופכים אותה לפופולארית במיוחד.

מדוע כדאי לשלב מרכזיות לעסקים?

כאשר אתם באים להתקין מרכזיה לעסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון את יתרונותיה הרבים של מרכזיית IP, בהשוואה למרכזיה פיזית, ולו כדי להבין במה בדיוק מדובר. אחד היתרונות הבולטים של מרכזיות לעסקים המתבססות על רשת האינטרנט הוא העובדה שמדובר בהתקנה קלה, מהירה וגם פשוטה מאד. את המערכת עצמה אפשר להתקין על המחשב ואין צורך בכבלים ובציוד נלווה יקר ערך. סיבה נוספת להתקין מרכזיה שכזו קשורה בהוצאות השוטפות. השימוש במרכזיות IP לעסקים כולל עלויות נמוכות במיוחד, וזאת כשמשווים אותן לעלויות עבור מערכת פיזית, הנדרשות הן עבור הבנייה והן עבור התחזוקה שלה.

יתרון משמעותי נוסף של מרכזיות IP הוא האפשרות להוציא שיחות לחו"ל בעלות זעומה ולעיתים אפילו ללא תוספת של כסף. שהרי השיחה היא דרך רשת האינטרנט ולא דרך קו טלפוני סטנדרטי יקר. כל עניין הגיבוי גם הוא סיבה טובה מדוע כדאי לבחור במרכזיה כזו וזה בא לידי ביטוי באפשרות לגבות את כל השיחות שבוצעו, את כל מספרי הטלפון, הן של העובדים והן של הלקוחות ולמעשה את כל התכנים הרלוונטיים ישירות על ענן. באמצעות מרכזיה כזו אפשר ליהנות גם מפתרונות נלווים נוספים וממגוון רחב מאד של כלים, הנדרשים לא אחת לעסק.

אילו שירותים נלווים לרוב למרכזיות שכאלו?

בחירה של מרכזיה לעסק כוללת התייחסות לכל היתרונות שמציעה אותה מרכזיה וליכולת להתאים אותה באופן מלא לצרכים הקיימים. תוספת של שירותים, מעבר לסטנדרטיים, הוא יתרון עצום נוסף, שפעמים רבות יכול לעשות את כל ההבדל בין מרכזיה יעילה יותר לבין כזו שפחות. כאשר בוחנים כמה סוגים שונים של מרכזיות לעסקים, חשוב מאד לבדוק האם אותה מרכזיה מציעה כלים ושירותים נוספים, שיכולים אף הם לחסוך בהוצאות השוטפות. כמה שלוחות של טלפונים אפשר לחבר לאותה מרכזיה? איך מנתבים בין כולן? האם אפשר לנהל באמצעות המרכזיה הזו שיחות וידאו קבוצתיות? האם אפשר להוציא דוחות שוטפים חשובים? כדאי מאד להגדיר באופן מדויק את הצרכים ולעשות זאת כמה שיותר מוקדם, עוד לפני בחירת המרכזיה. הגדרת הצרכים תעזור להיות ממוקדים יותר במשימת איתור המשימה ולהבין בצורה טובה את השירותים הנדרשים לכם כעסק, בכל הקשור למרכזיה.

מה חשוב לבדוק מול החברה המציעה את השירות?

אם החלטתם שמרכזיה היא בדיוק מה שאתם והעסק שלכם צריכים, וודאו שאתם פונים לכתובת המתאימה. מתקדמת, איכותית וגם מגוונת ככל שתהיה, אם מאחורי אותה מרכזיה שמצאתם לא יוצע לכם גם שירות מקצועי ואמין מאותה חברה שסיפקה לכם אותה, הרי שסביר שהיא פחות מתאימה. כפי שקורה לעיתים, ובייחוד כשמדובר בפתרון טכנולוגי מתקדם מאד, עשויות להיות תקלות לעיתים. אמנם, לא מדובר כאן בתקלות חמורות בהכרח, אבל חשוב שתדעו שיש כתובת שאפשר לסמוך אליה ומקום אחד שמציע לכם את כל מה שאתם והעובדים שלכם צריכים.

בדקו מול אותה חברה האם היא יכולה להתאים לכם באופן נקודתי את המרכזיה ולעשות זאת תוך התייחסות לכל הצרכים הקיימים. כאן זו אחריות שלכם אכן לזהות צורך זה ואילו באחריות אותה חברה להבין כיצד אפשר לענות על זה. יש כיום מבחר רחב מאד של פתרונות טכנולוגיים בתצורת מרכזיות לעסקים, פתרונות המתבססים על חידושים מתקדמים. ניצול הטכנולוגיה הזו לטובת העניין יכול לשפר משמעותית את התנהלות העסק בכל הקשור לקבלת והוצאות שיחות וגם בכל הקשור להתנהלות מול לקוחות וספקים. דוחות למשל הם חלק מהעניין והאפשרות להוציא כאלה דרך המרכזיה הוא יתרון משמעותי. הקלטת שיחות, מוסיקת המתנה ברקע ועוד פיצ'רים מגוונים נוספים, יתרמו רבות לאופן השימוש במרכזיה ויאפשרו לכם כבעלי עסק להציע לעובדים וגם ללקוחות את מה שנכון ומדויק להם. אל תתפשרו על האיכות וחפשו את הטוב ביותר. כי הזול, לצערנו וכפי שמתגלה לא אחת, עולה ביוקר.

זקוקים למרכזיה איכותית ואמינה לעסק שלכם? צור יועצים פתרונות תקשורת לעסקים מציעה לכם מרכזיות לעסקים ברמה גבוהה ובהתאמה מלאה. מרכזיות אלו מאפשרות לכם לבצע פעולות שונות, וגם הוצאה וקבלת שיחות, ללא כל בעיה. לפרטים אודות מרכזיות אלו, כמו גם פתרונות נוספים שלנו, צרו אתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון *9541

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button