fbpx
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו *9541

מרכזיה בענן מהמתקדמת בעולם!

מרכזיה בענן מהמתקדמת בעולם!

Tzur-com מציעה לעסקים להתקדם לשירותי מרכזיית PBX IP מתקדמת 

מרכזיית PBX IP הינה מרכזיה וירטואלית, אשר פועלת על גבי שרתי החברה המותקנים בחוות שרתים מוגנת ומגובה 24/7 ומנוהלת באמצעות ממשק ניהול מתקדם.
שימוש במרכזיית PBX IP יחסוך עבורך את עלויות קוי הטלפון  ולמעשה מבטל את התשלום לספק הקוים וכן חוסך את הוצאות התפעול וההקמה של שירותי מרכזיה לעסק ומנגישה עבור עסקים פתרון תקשורת נוח,
פשוט ומתקדם, עם יכולות מגוונות ועלויות קטנות בהרבה לעומת התקנת מרכזייה בבית העסק.

מרכזיית PBX IP תייעל את חווית השירות של הלקוח ובמקביל – תאפשר ניהול חכם וטוב יותר לעסק או הארגון,
וכן מאפשרת תקשורת תוך כדי ניידות מלאה – הן לכל אנשי השטח המחוברים לרשת של החברה והן לסניפי הרשת השונים – כך שתמיד תוכלו לספק מענה מהיר, זמין ואיכותי.

מה כוללת המרכזייה:

  • עקוב אחרי – אפשרות צלצול למספר שלוחות או מספרי טלפון מחוץ לאירגון – בכל מקום בעולם.
  • צלצול בו זמני –אפשרות לצלצול הטלפון הנייד / הבית שלך כאשר מתבצע חיוג למשרד.
  • משרד מרחוק – המשרד שלך הוא עכשיו בכל מקום בו אתה נמצא, בכל מקום שאתה הולך.
  • רישום אוטומטי לשלוחות – בחירת מחלקה או שלוחה ע"י תפריט קולי.
  • ווקי טוקי –תקשורת מידית בין המשרדים.
  • הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה – אפשרות התאמה אישית של הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה.
  • הודעת מיוחדות לחגים וכו' – יכולת התאמה אישית עבור הודעות ייחודית לחגים ובסופי השבוע.
  • שילוב שירות תא קולי, דואר אלקטרוני מתקדם – אפשרות מעבר הודעות קוליות לדואר האלקטרוני מוגדר.
  • הגדרות מערכת –הגדרות באמצעות אתר אינטרנט ידידותי למשתמש.
  • סינון שיחות – אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
  • העברת שיחה –העברת שיחות בצורה קלה לכל מספר נבחר.
  • דוחות – דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
  • הקלטות – אפשרות להקלטת שיחות בזמן אמת ושמירה במחשב.
  • החלפה בין משרדים –אפשרות מהירה ונוחה להחלפת שלוחות בין המשרדים.
  • המתנה נעימה –אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
  • האזנות – אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות, כאשר המתקשר לא ישמע את המאזין
  • שיחות ועידה –אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
  • ממשק Call center

מאמרים נוספים על יתרונות במעבר למרכזיה בענן

שתף עם חברים
לפרטים או ליעוץ חינם *9541 או מלאו פרטים

תפריט נגישות

Call Now Button