טלפוניה עסקית חכמה ישירות מהדפדפן 🚀
מהו תוסף Tzur-com לגוגל כרום ולמה הוא משנה את חוקי המשחק?
בעולם העבודה המהיר של היום, יעילות תקשורתית היא המפתח להצלחה.
תוסף Tzur-com לדפדפן Google Chrome הוא כלי חדשני
המאפשר לצוותים שלכם לבצע ולקבל שיחות טלפון ללא מאמץ,
ישירות מכל דף אינטרנט או אפליקציית אינטרנט – כולל ממשקי
CRM, ERP או כל ממשק עבודה אחר.התוסף שלנו הופך את הדפדפן
שלכם לתחנת עבודה תקשורתית עוצמתית, המעניקה גישה ישירה ליכולות המרכזייה שלכם ומטמיעה
אוטומציה של תהליכי עבודה. התוצאה: פרודוקטיביות משופרת, שירות לקוחות איכותי יותר וחיסכון בזמן יקר.
יתרונות מרכזיים של השימוש בתוסף Tzur-com לכרום:
1. תהליכי עבודה אוטומטיים ומשולבים:
- שילוב חלק עם מערכות קיימות: שילוב של CRM, ERP, יישומי בינה עסקית (BI) או
כל מידע מהאינטרנט כולו לתוך תהליכי העבודה מעולם לא היה פשוט יותר. - פרודוקטיביות מוגברת: מתן פתרון קל ליישום המאפשר לצוותים לבצע ולקבל
שיחות ישירות מכרטיסיה פתוחה בדפדפן, משפר משמעותית את היעילות והפרודוקטיביות.
2. שיחות מבוססות נתונים (Data-Driven Calls):
- חיוג ישיר מרשימות לידים: יש לכם רשימה של לידים בעלי סיכוי סגירה גבוה?
התוסף מאפשר לחייג ישירות מדף אנשי הקשר או מכל מידע גלוי בדפדפן. - תוכן שיחה מותאם אישית ויעיל: היכולת לעיין בפרטים הרלוונטיים אודות הלקוח
(מתוך ה-CRM למשל) טרם החיוג, מבטיחה שתוכן השיחה יהיה הרבה יותר מותאם אישית,
ממוקד ויעיל, ובכך מגדיל את סיכויי ההצלחה.
3. התקנה פשוטה ומהירה: חוסכים זמן ומשאבים:
- התקנה בדקה אחת: התקנת התוסף היא פשוטה וללא מאמץ. כל שעליכם לעשות הוא
לפתוח את חנות האינטרנט של Chrome, לחפש "Tzur-com", וללחוץ על "הוסף לכרום". - אין צורך בחומרה או תשתית חדשה: פתרון יעיל וחסכוני, ללא השקעות נוספות.
- חיסכון למחלקת ה-IT: הפשטות של התהליך מעניקה למנהלים את החופש להקים
חשבונות עבור עובדים חדשים וקיימים תוך מספר רגעים, ובכך חוסכת זמן יקר ומשאבים של מחלקת ה-IT.
פונקציונליות מקיפה של התוסף: כלים מתקדמים לניהול שיחות
לאחר ההתקנה והכניסה לתוסף, צוותי העבודה שלכם ייהנו מממשק מתקדם ונוח המיועד
לייעל את תהליכי העבודה באמצעות אוטומציה מוכוונת ביצועים:
-
Click2Call (חיוג בלחיצה): מונעים טעויות ומקצרים זמנים
- חיוג מיידי מכל מקום: מאפשר חיוג בלחיצה על כל מספר טלפון שמופיע בדף האינטרנט.
- מניעת טעויות וחיסכון בזמן: מקצר את זמן ההקלדה, מונע טעויות חיוג ומאפשר לצוות להתמקד בתוכן השיחה.
- אינטגרציה עם מערכות ניהול לקוחות: חיוג בלחיצה אפשרי מכל ממשק מבוסס אינטרנט
(כגון ה-CRM שלכם), כך שהצוות יכול לגשת לפרטים רלוונטיים לפני החיוג ולבצע שיחות חשובות באופן ממוקד יותר.
-
Pop-Up Screen (הקפצת מסך): זמינות מקסימלית ומודיעין עסקי
- מענה ישיר מהדפדפן: כל אחד מאנשי הצוות יכול לענות לשיחות ישירות מהדפדפן שלו,
מה שמבטיח זמינות תמידית גם אם הם עוסקים במשימה אחרת. - "מערכת מודיעין" לנציג: שילוב של הקפצת המסך עם מערכת ניהול הלקוחות (CRM)
שלכם יוצרת מעין מערכת מודיעין המעבירה לנציג שמקבל את
השיחה מידע מקדים. הנציג ידע עוד לפני המענה מי מתקשר ולשם מה הוא התקשר,
מה מאפשר מענה מותאם אישית, מהיר ומקצועי יותר.
- מענה ישיר מהדפדפן: כל אחד מאנשי הצוות יכול לענות לשיחות ישירות מהדפדפן שלו,
-
Call Details Record (תיעוד פרטי שיחה): גישה למידע מכל מכשיר
- נגישות לנתוני שיחות: מאפשר לאנשי הצוות גישה לפרטי רשומות השיחה (CDR)
באמצעות כל מכשיר שיש לו יכולת עבודה עם Google Chrome. - מעקב ובקרה: מסייע במעקב אחר פעילות השיחות, ניתוח נתונים ושיפור ביצועים
הן מהמשרד והן תוך כדי תנועה.
- נגישות לנתוני שיחות: מאפשר לאנשי הצוות גישה לפרטי רשומות השיחה (CDR)
לסיכום: שדרגו את הפרודוקטיביות עם Tzur-com
תוסף Tzur-com לדפדפן Google Chrome הוא פתרון חדשני, פשוט ליישום ובעל ערך עצום לכל עסק המעוניין לשפר את תהליכי העבודה,
לייעל את התקשורת ולהגדיל את הפרודוקטיביות של הצוותים שלו.
הוא מעניק לכם את החופש לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר, תוך ניצול מלא של יכולות המרכזייה המתקדמות.
אל תבזבזו זמן!
הצטרפו למאות העסקים שכבר נהנים מיתרונות התוסף.
צרו קשר עוד היום עם Tzur-com
ותקבלו ייעוץ והטמעת הפתרון שיתאים בדיוק לעסק שלכם!
בטלפון: *9541
או במייל: [email protected]