מרכזיה וירטואלית: פתרון תקשורת חכם עם פוטנציאל AI
מרכזיה וירטואלית בענן של Tzur-com מבססת את מעמדה עבור עסקים המעוניינים להוזיל את הוצאות התקשורת במשרדם.
היא מאפשרת ניהול עצמאי של המרכזיה באמצעות ממשק ניהול קל ונוח, ומספקת גמישות מרבית תוך כדי התאמה לעידן הדיגיטלי והטכנולוגי המתקדם.
מרכזיה וירטואלית מחברת בין כל עובדי החברה לטלפון הקווי שבמשרדם. במידה והם אינם במשרד,
ניתן לחבר את השיחה גם לטלפון הנייד שלהם. המערכת מאפשרת לכם להישאר זמינים מכל מקום בעולם במחיר משתלם,
ובאמצעות מגוון רחב מאוד של חיבוריות: טלפונים אנלוגיים, טלפוני IP מתקדמים, שלוחה במחשב, וחייגן בטלפון סמארטפון (אנדרואיד, אייפון).
- תשלום לפי כמות שלוחות: חיסכון משמעותי בהוצאות.
- אין צורך ברכישת חומרה: למעט טלפונים ממגוון יצרנים נרחב.
- שיחות חינם בין שלוחות: חיוג מקוצר מכל מקום בארץ ובעולם.
- חיבור קל בין סניפי החברה: בארץ או בחו"ל.
- שלוחות בטלפונים הניידים ובבית: גמישות וזמינות מוגברת.
- שיחות בארץ ובחו"ל במחירים נמוכים: חסכון בעלויות תקשורת.
- זמינות מכל מקום: בארץ ובעולם.
- חיסכון של עשרות אחוזים בשנה: לעסק שלך על תקשורת קווית.
- תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד: נוחות ויעילות.
- ניהול מערך מבוקר ויעיל: לשיפור הזמינות המשרדית ושליטה בשיחות הנכנסות והיוצאות בארגון.
מגוון תכונות ויישומים מתקדמים של מרכזיה וירטואלית: תשתית חכמה לעתיד מבוסס AI
המרכזיה הווירטואלית של Tzur-com מציעה מגוון עשיר של תכונות מתקדמות, המשמשות גם כתשתית מצוינת לשילוב פתרונות בינה מלאכותית (AI) עתידיים.
- קישור אתרים וטלפוני IP באמצעות VOIP: הפיכת ארגון מבוזר עם מספר אתרים לרשת פרטית אחת ו/או הרחקת שלוחות IP.
- ניידות עם טלפוני DECT: ניידות במשרד וקבלת שיחות באמצעות טלפוני DECT מתקדמים, נוחים וקלים לתפעול.
- ניהול וניתוב השיחות לארגון (IVR חכם): השמעת הודעת פתיחה מותאמת לארגון וניתוב השיחות לאדם או למחלקה המתאימה באמצעות נתב שיחות אינטגרלי.
זהו פתח לשילוב AI: בעתיד, נתב השיחות יוכל להשתמש בזיהוי דיבור ובהבנת שפה טבעית (NLP) כדי לנתח את כוונת המתקשר ברמת דיוק גבוהה יותר,
להציע פתרונות אוטומטיים לשאלות נפוצות, ואף לנתב שיחות באופן פרואקטיבי על בסיס נתונים היסטוריים או סנטימנט שיחה. - אינטגרציה עם Outlook: אינטגרציה מלאה המאפשרת להשתמש ב-Outlook כממשק אחיד לכל סוגי התקשורת כולל דוא"ל, חיוג לטלפון קווי או סלולארי,
שליחת פקס, SMS, היסטוריית שיחות וכו'. אינטגרציה זו היא בסיס לשילוב כלי AI לאוטומציה של תקשורת וניהול קשרי לקוחות. - -CDR רישום שיחות: מאפשר לארגון מעקב ובקרה על השימוש ועלות שיחות הטלפון בארגון. נתונים אלו הם חומר גלם יקר ערך לניתוח AI,
שיכול לספק תובנות עסקיות עמוקות, לזהות מגמות, לחזות עומסים ולשפר את חווית הלקוח באופן פרואקטיבי.
תמיכה בחיבור שלוחות חכמות SIP ויכולות מתקדמות נוספות
- אפשרות חיבור שלוחות מרוחקות: כשלוחות של הסניף המרכזי ללא צורך ברישיונות מיוחדים.
- מערכת ניתוב שיחות חכמה IVR: ללא הגבלה לכמות התפריטים.
- כריזה כללית / אזורית / אישית.
- ממשק ניהול WEB: נוח וקל לשימוש.
- מערכת דואר קולי: לפי מחלקות או שלוחות עם שליחת ההודעה במייל לנמען.
- מוזיקה בהמתנה.
- חדרי ועידה רבי משתתפים.
- שיחות ועידה.
- אפשרות להקלטת שיחות יזום או קבוע : הקלטות אלו הן נכס חשוב לניתוח סנטימנט באמצעות AI,
זיהוי נושאים חוזרים בשיחות לקוחות ומתן משוב אוטומטי לנציגים. - מערכת רישום שיחות.
- קבוצות צלצול מתקדמות: כולל השמעת מידע שיווקי לפני העברת השיחה למחלקה או לשלוחה (IVR_setting).
- ניהול תורים: כולל השמעת מיקומך בתור.
- שיחה מזוהה.
- אפשרות הפניית השיחה באין מענה: לטלפון סלולרי.
- חיבור סניפים תחת אותה מרכזיה: חברות הפעילות במספר מוקדים במיקומים שונים ברחבי הארץ
או בעולם יכולות לחבר אותם תחת מרכזיה אחת לשליטה טובה יותר וחיסכון כספי ניכר.
זמינות ואינטגרציה עם מערכות מידע ארגוניות
- הפניית שיחות גמישה: ניתן להפעיל תכונה בשלוחות המפנה את השיחות במצבים שונים של
תפוס או באין מענה לשלוחה אחרת, מספר חיצוני אחר או סלולרי. - אינטגרציה עם מערכות CRM: קישור המרכזיה למערכות מידע ארגוניות (כמו CRM) מפשט
ומשפר את התקשורת עם לקוחות וספקים. אינטגרציה זו מאפשרת ניצול הידע הקיים בארגון
ליצירת יתרון תחרותי אמיתי, ומהווה בסיס לפיתוח פתרונות AI מותאמים אישית לחווית לקוח משופרת.
דוחות באמצעות מרכזיה וירטואלית
למערכת המרכזיה הווירטואלית ממשק המאפשר להפיק דוחות לבדיקת השיחות הנכנסות או היוצאות ברמת פילוח של שלוחה,
שעה, זמן שיחה ומספר מחויג. נתונים אלו, יחד עם כלי AI מתקדמים, יכולים לספק תובנות עמוקות על דפוסי תקשורת,
לזהות חוסר יעילות ולסייע בקבלת החלטות מושכלות.
הקלטת שיחות: ניתן לקבוע באילו שלוחות לבצע הקלטה או הקלטה יזומה של המשתמש בהקשה של ספרה. כמו כן,
קיימת מערכת ניהול המאפשרת לשלוף את ההקלטות לפי יום, מספר טלפון או שלוחה. הקלטות אלו הן "זהב" עבור אלגוריתמי AI
שיכולים לבצע ניתוח סנטימנט, לזהות מילות מפתח, לסכם שיחות באופן אוטומטי ולספק משוב לנציגים.
FAX 2 Mail: ניתן לקבוע לכל שלוחה פקס העובר למייל של השלוחה.
חדרי ועידה: ניתן להיכנס לחדרי הוועידה בחיוג מספר חדר הוועידה והקשת הקוד לכניסה.
מרכזיה וירטואלית – ממשק ניהול פשוט וקל
ממשק ניהול המרכזיה הווירטואלית נגיש מכל דפדפן אינטרנט באמצעות ממשק אינטרנט אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.
הוא מאפשר להוסיף משתמשים, לקבוע הגדרות, ולנהל תיבות קוליות בקלות. בנוסף, קיים רישיון חינמי לחיבור סמארטפון
כשלוחת SIP למרכזיה, מה שהופך את המערכת לנגישה וגמישה במיוחד.
רוצים לדעת יותר על איך מרכזיה וירטואלית
יכולה לחולל מהפכה בתקשורת העסקית שלכם,
ולהכין אתכם לעתיד מבוסס AI?
אני זמין לייעוץ, שאלה או הדרכה
חינם וללא כל תשלום.
9541*
אפשר גם במייל : [email protected]
נכתב ע"י צור לוזון בעל ניסיון בתחום מרכזיות מעל ל-4 עשורים.