מסכי הניהול והממשק הנלווה למערכת call-center מאפשרים למנהלים בדרגות ניהול
שונות להיות בבקרה מקיפה על ביצועי הנציגים, ניהול התורים , הזרמת השיחות ,
כמות הממתינים, אחוז דיבור ועוד .
- תצוגת זמן אמת של שלוחות המוקד בהתאמה לצרכי הלקוח ולרמת המשתמש.
- תצוגת זמן אמת של השיחות המבוצעות Online.
- עמודות המציגות את אורך שיחה, זמן הפסקה, זמן תיעוד, כמות שיחות נכנסות/ יוצאות .
- “מסכי מוניטור”- אחוז דיבור , אורך שיחה ממוצע , כמות שיחות לשעה וכדומה.
- שעון נוכחות המודד את שעות החיבור של העובד וזמן התעסוקה.