fbpx

מערכת לניהול תורים – עוברים לניהול תורים חכם

ניהול תורים הוא חלק מרכזי בכל מערכת יחסים שבין לקוח לעסק. לכן, חשוב לדאוג לכך שהתורים יתנהלו בצורה מסודרת ומדויקת, כך שנוכל לשמור על תדמית חיובית של העסק ועל לקוחות מרוצים. בעידן הטכנולוגי המתקדם בו אנו חיים, גם תהליך קביעת התורים עבר שדרוג משמעותי. הנה לפניכם כל מה שחשוב לדעת על מערכת לניהול תורים

מהי מערכת לניהול תורים?

תהליך קביעת תורים הוא המפגש הראשוני של הלקוח עם העסק שלכם. לפיכך, חשוב שהתהליך ינוהל בצורה מסודרת ומדויקת, כך שתוכלו לשמור על תדמית העסק ולדאוג לכך שהלקוחות יהיו מרוצים. בעבר הלא רחוק, קביעת התורים התבצעה באופן טלפוני ובאמצעות מענה אנושי, דבר שגרר לא מעט תקלות, חוסר זמינות, טעויות אנוש וויכוחים מיותרים. כיום, תהליך ניהול התורים עבר התפתחות של ממש, כשבאמצעות מערכת לניהול תורים ניתן לנהל את התורים באופן חכם ובצורה פשוטה ויעילה.

מערכת לניהול תורים היא מערכת דיגיטלית, באמצעותה הלקוחות יכולים לקבוע תור באופן עצמאי לפי ימים ושעות שהעסק מגדיר מראש. מערכת ניהול תורים חכמה כוללת גם מספר פונקציות חכמות שהופכות את ניהול התורים למשימה פשוטה וחווייתית, כמו למשל – קבלת התראות ותזכורות, אפשרויות ביטול תורים, שליחת הודעות ללקוחות ועוד.

מהם היתרונות של מערכת לניהול תורים?

מערכת חכמה לניהול תורים הפכה בשנים האחרונות לאופציה המועדפת על עסקים רבים המתנהלים באופן ישיר מול לקוחות, וזאת בעיקר בשל שורת היתרונות הבאים:

  • חיסכון בזמן / כסף- מערכת לניהול תורים זמינה עבורכם ועבור הלקוחות 24/7 כך שכל אחד יכול להשתמש בה בכל זמן ומכל מקום שירצה. בנוסף, השימוש במערכת מאפשר לחסוך כוח אדם שייענה לטלפונים וידאג לניהול יומן תורים.
  • חוויית שירות דיגיטלית- בעידן הדיגיטלי של ימינו, יותר ויותר אנשים צורכים את השירותים השונים שלהם באמצעות האפליקציות והכלים הדיגיטליים השונים, כך שכדאי שגם העסק שלכם יספק את השירותים הללו ולא יישאר מאחור.
  • שימור לקוחות- שירות קביעת תורים באופן מהיר ויעיל תורם לשיפור חווית הלקוח, ובהתאם לכך לשימור מעגל הלקוחות של העסק.
  • פונקציות דיגיטליות נוספות- בחלק ממערכות ניהול התורים החכמות ניתן למצוא פונקציות דיגיטליות נוספות שאינן קשורות בהכרח לניהול תורים, אך יכולות בהחלט לסייע בכל תהליך ההתנהלות מול הלקוחות, כמו למשל ניהול גבייה, צפייה בדו"ח פעילות לפי כמות תורים ועוד.

מערכת לניהול תורים – למי זה מתאים?

מערכת לניהול תורים מתאימה לכל עסק וארגון המתנהלים באופן ישיר מול הלקוחות באמצעות קביעת תורים, ומעוניינים לחסוך את כל שיחות הטלפון ותהליך תיאום התורים ללקוחות – בונות ציפורניים, קליניקות למיניהן, מורים פרטיים, מאמני כושר ועוד. כדאי לדעת, כי מערכת דיגיטלית לניהול תורים היא מערכת פשוטה ונוחה לשימוש, כך שגם אם אתם לא מחשיבים את עצמכם כטיפוסים דיגיטליים במיוחד, הרי שלאחר הדרכה קצרה תוכלו להבין בקלות כיצד  בדיוק המערכת פועלת. במידת הצורך, תוכלו לפנות לשירותי תמיכה אנושיים השומרים על זמינות גבוהה במיוחד עבורכם.

האם השימוש במערכת ניהול תורים דיגיטלית הוא מאובטח?

מערכות דיגיטליות ושימוש באפליקציות שונות מהווים כר פורה לסיכוני סייבר למיניהם. לכן, חשוב לוודא כי המערכת החכמה לניהול תורים אכן מאובטחת ברמה גבוהה, עושה שימוש בשירותי ענן, ומגובה בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות. מערכת מאובטחת תבטיח לכם ראש שקט ובטוח, ותאפשר ללקוחות שלכם שימוש מוגן ושמירה על הפרטיות.

לסיכום

מערכת ניהול תורים דיגיטלית היא מערכת חכמה לניהול תורים, באמצעותה ניתן לקבוע תור מכל מקום ובכל זמן (בהתאם להגדרות של בעל העסק). שימוש במערכת תורים חכמה יסייע לכם לחסוך כסף וזמן יקר ויביא לשיפור חווית הלקוחות, הצורכים יותר ויותר שירותים דיגיטליים בלחיצת כפתור פשוטה.

שתף עם חברים
רגע לפני בחירת מרכזיה \ מוקד טלפוני , רוצים לדעת יותר ?
השאירו פרטים ויועץ תקשורת יחזור אליכם עם הצעה משתלמת.

צרו קשר